Gå til innhold

Dansing

Steinar40

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke å danse. Dansing er en plikt som ikke har noe med glede å gjøre. Dansing benyttes som sjekkemiddel og for å holde den dama du har fornøyd når man er ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er gøy, rett og slett. Noe annet er det faktisk ikke, ingen baktanker, ingenting.

Og det er da fullstendig feil at menn ikke liker å danse. Jeg er oppvokst med en bestefar som elsker å danse, og kjenner flere menn som synes det er herlig.

Hvorfor det er gøy? Fordi det er herlig, befriende, morsomt og det får meg rett og slett i godt humør.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når min onkel danset en vals med min mor på hennes 60-årsdag, så var det skjulte motiver bak, altså? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når min onkel danset en vals med min mor på hennes 60-årsdag, så var det skjulte motiver bak, altså? :sukk:

Antagelig.. Han har sikkert ikke fått seg siden 59 års dagen, da han danset med henne.. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å danse. Dansing er en plikt som ikke har noe med glede å gjøre. Dansing benyttes som sjekkemiddel og for å holde den dama du har fornøyd når man er ute.

Dette stemmer bra. Det er altså i hovedsak damemenneskene som gjør at mannfolk danser i det hele tatt. Dama blir misfornøyd ellers. Og dette er da hovedmotivasjonen til de fleste menn når man ER i et parforhold. Altså HVIS man føler at man må gå ut å danse med dama. Noe ikke alle føler selvfølgelig. Men da blir ikke dama fornøyd. Noe de ikke tenker på og som kan bidra til å skape alvorlige problemer i parforholdet over tid.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stemmer bra. Det er altså i hovedsak damemenneskene som gjør at mannfolk danser i det hele tatt. Dama blir misfornøyd ellers. Og dette er da hovedmotivasjonen til de fleste menn når man er i et parforhold. Altså HVIS man føler at man må gå ut å danse med dama. Noe ikke alle føler selvfølgelig. Men da blir ikke dama fornøyd. Noe de ikke tenker på.

Steinar, my man! Du MÅ slutte å si "dette er i hovedsak" "dette er hovedmotivasjonen" Du VET ikke hva som sitter i topplokket til alle menn menn (og damer ) i hele verden vetu.

Kan du please begynne å si: "Dette KAN være i hovedsak" "dette KAN være hovedmotivasjon for MANGE/NOEN menn.. "

Pleeeease... :sukk:

Endret av Krill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Steinar, my man! Du MÅ slutte å si "dette er i hovedsak" "dette er hovedmotivasjonen" Du VET ikke hva som sitter i topplokket til alle menn menn (og damer ) i hele verden vetu.

Kan du please begynne å si: "Dette KAN være i hovedsak" "dette KAN være hovedmotivasjon for MANGE/NOEN menn.. "

Pleeeease... :sukk:

Beklager, unge frøken Krill :smoke:

Men jeg prater stort sett om kvinner og menn som ulike grupper. Og da blir det hva som er typisk (normalfordelingen) innenfor hver gruppe skjønner du. De fleste i begge grupper/kjønn er motivert av instinkter, drifter og egne (egoistiske) behov. Når man først innser dette faktum, så blir det litt lettere å forstå hvert enkelt individs oppførsel også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, unge frøken Krill :smoke:

Men jeg prater stort sett om kvinner og menn som ulike grupper. Og da blir det hva som er typisk (normalfordelingen) innenfor hver gruppe skjønner du. De fleste i begge grupper/kjønn er motivert av instinkter, drifter og egne (egoistiske) behov. Når man først innser dette faktum, så blir det litt lettere å forstå hvert enkelt individs oppførsel også.

Men likevel mrS Det blir for bastant skjønner du..

Kan du noen ganger, litt innimellom si: "NOEN menn KAN ønske å ...." osv. :Nikke:

For Krill sin skyld... :goodbye: (bambi øyne... :biggrin: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men likevel mrS Det blir for bastant skjønner du..

Kan du noen ganger, litt innimellom si: "NOEN menn KAN ønske å ...." osv. :Nikke:

For Krill sin skyld... :goodbye: (bambi øyne... :biggrin: )

Hmmmm det hender vel at jeg gjør det for å glede allmuen ;)

Men jeg har rett og slett veldig sterke meninger om det meste. Og da er det veldig behagelig å ikke legge fingrene imellom når jeg er her, noe jeg som regel er nødt til å gjøre ute i virkeligheten. Som er slitsomt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bror er en strålende danser. Han er musikalsk og spiller flere instrumenter, i tillegg svært atletisk og mestrer det meste av fysisk aktivitet. Når vi er i brylluper, fester og tilstelninger er han alltid en helt på dansegulvet, og han danser med alle, fordi han elsker å danse. Alt fra treåringer til bestemødre svinger seg på gulvet med ham. Og nei, han er verken pedofil eller nekrofil. Han liker å danse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bror er en strålende danser. Han er musikalsk og spiller flere instrumenter, i tillegg svært atletisk og mestrer det meste av fysisk aktivitet. Når vi er i brylluper, fester og tilstelninger er han alltid en helt på dansegulvet, og han danser med alle, fordi han elsker å danse. Alt fra treåringer til bestemødre svinger seg på gulvet med ham. Og nei, han er verken pedofil eller nekrofil. Han liker å danse.

Ja, men det som er mer interessant er hans personlige (underliggende) motivasjon(er) for å like å danse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det som er mer interessant er hans personlige (underliggende) motivasjon(er) for å like å danse.

Jeg skjønner ikke jeg?!

Har da ikke noe motivasjon for å like å danse? Hvor tar du det fra?

Noen liker å snekre og kreere, noen liker å lese, andre ikke, noen har rytmne og liker å danse, noen liker spaghetti og andre ikke..

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe Vel, det begynner selvfølgelig med at en liten gutt har interesse for og et visst talent for å spille eller synge.

Men når han passerer puberteten og fortsatt har interesse for å spille eller synge, og "karrieren" går fremover, DA begynner han garantert å innse at musikk kan medføre penger, berømmelse og mange damer. Dette sier seg selv.

hahaha... ser du Krill, jeg hadde rett!!

Steinarsvaret er enkelt i alle situasjoner:

Menn gjør IKKENOE som ikke er motiver i å dra masse damer!

steinarmenn eier ikke evne til å interessere seg for noe annet en damer, dette er noe man gjør som barn, men vokse steinar-menn har ingen egne interesser (utover damer) what so ever.

I knew it!!!! :skratte:

Når man først innser dette faktum, så blir det litt lettere å forstå hvert enkelt individs oppførsel også.

ah... det er DERFOR du opplever at alle her ser deg som en forståelsesfull og oppegående mann som virkelig har sett hvordan verden egentlig fungerer!?

Men du vet at dette du sier kun dreier seg om i Steinar-verden, og ikke i den virkelige verden ikke sant? :jepp:

Pfft... han gjør det fordi han regner med at noen av de andre damene der ser ham danse med barn og gamle og dermed får lyst på ham!!

finnes ikke en eneste mann i Steinar-verden som danser fordi di faktisk liker å danse!

De kan ha likt det og hatt talent for det i barndommen, men når de fremdeles liker det i voksen alder, så er det kun forde di tror de kan dra damer på det viset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahaha... ser du Krill, jeg hadde rett!!

Steinarsvaret er enkelt i alle situasjoner:

Menn gjør IKKENOE som ikke er motiver i å dra masse damer!

:goodbye: God morgen aline :)

Ja jeg ser det... Jeg er så glad for at vi blir kjent med ALLE menn gjennom Steinarguru! :):)

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke jeg?!

Har da ikke noe motivasjon for å like å danse? Hvor tar du det fra?

Noen liker å snekre og kreere, noen liker å lese, andre ikke, noen har rytmne og liker å danse, noen liker spaghetti og andre ikke..

:gjeiper:

Når det gjelder interesser så vil det typisk være sånn at man blir interessert i det som man får til OG får "noe" ut av selv. Dessuten er det mye tilfeldigheter rundt hva man forsøker seg på.

Mat er stort sett bare smak og behag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh, å like noe kan være motivasjon i seg selv. Det er det som er hele poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjelder interesser så vil det typisk være sånn at man blir interessert i det som man får til OG får "noe" ut av selv. Dessuten er det mye tilfeldigheter rundt hva man forsøker seg på.

Hva med de som liker frimerker? Rimlig ensom hobby... Ikke mange damer å ligge med der..

Eller scrapping! Bare damer...

Eller de som bare danser i stua, men digger det - eller bare synger i bilen.

Du synger jo i bilen Steinar. Hva vil du oppnå med det? :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp der verden og Steinar har helt ulike oppfatninger. Man liker noe fordi man liker noe. Ikke fordi man får noe ut av det.

Dersom man skal gå gjennom livet og kun like ting som gir gevinst, blir man fattig og utilfreds. Går man derimot gjennom livet og gjør ting man liker ene og alene fordi man liker det, blir man rik fordi man fyller livet med ting som gir glede. Dette er et konsept jeg vet du ikke forstår, Steinar, og derfor syns jeg synd på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh, å like noe kan være motivasjon i seg selv. Det er det som er hele poenget.

Ja, men det er alltid en underliggende årsak (motivasjon) til at man liker noe.

Årsak --> virkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tsunade

Men jeg har rett og slett veldig sterke meninger om det meste. Og da er det veldig behagelig å ikke legge fingrene imellom når jeg er her, noe jeg som regel er nødt til å gjøre ute i virkeligheten. Som er slitsomt for meg.

For all del - ha så "sterke meninger" du vil!

Jeg tror heller ikke dét var ankepunktet til Krill, men det at du fremlegger dine meninger

som absolutte fakta og sannheter.

Ethvert utrykk for andre meninger enn dine egne blir møtt på samme måte:

"Steinar har alltid rett - alle som er uenige tar feil."

Dette er den svakeste form for argumentasjons"teknikk", og et mildt sagt dårlig utgangspunkt for debatt og meningsutveksling.

Siden det er for slitsomt for deg å diskutere på et mer saklig nivå, burde du kanskje ta deg en svingom eller to.

Du aner ikke hvor mye energi man får av å danse!

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...