Gjest sexysadie Skrevet 7. oktober 2003 #1 Del Skrevet 7. oktober 2003 Blir d mere bråk som fører til sletting av brukeres profiler her inne så gidder iallfall ikke jeg mere. Bort med angiveriene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. oktober 2003 #2 Del Skrevet 7. oktober 2003 *skjelver i buksene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #3 Del Skrevet 7. oktober 2003 Nei vel, det får bli ditt valg. Kan vi ikke bare droppe flere sånne tråder nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. oktober 2003 #4 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det var da voldsomt da :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. oktober 2003 #5 Del Skrevet 7. oktober 2003 Kjerringmentaliteten og slarving på hverandre må vi holde utenfor her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 7. oktober 2003 #6 Del Skrevet 7. oktober 2003 Blir d mere bråk som fører til sletting av brukeres profiler her inne så gidder iallfall ikke jeg mere. Bort med angiveriene. Nei vel, dette er jo opp til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. oktober 2003 #7 Del Skrevet 7. oktober 2003 Kjerringmentaliteten og slarving på hverandre må vi holde utenfor her inne Kjerringmentaliteten tror jeg er vanskelig å bli kvitt. Slarving også, da det er et kvinneforum :blunke: . Angiveri er et negativt leadet ord. Vi er voksne, og vi får alle stå for det vi gjør, på den ene eller andre måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 7. oktober 2003 #8 Del Skrevet 7. oktober 2003 Kjerringmentaliteten og slarving på hverandre må vi holde utenfor her inne Hva med å finne et annet forum, hvis det er så galt her...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 7. oktober 2003 #9 Del Skrevet 7. oktober 2003 Nei, da så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. oktober 2003 #10 Del Skrevet 7. oktober 2003 D har ikke blitt så galt; enda.... Den som sa vi ikke kom oss unna sladringa fordi d var ett kvinneforum har nok ett poeng.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 7. oktober 2003 #11 Del Skrevet 7. oktober 2003 Bare så dere er klar over det, så var det faktisk ingenting som var ment som angiveri her inne. Brukeren som fikk sin profil slettet, ble på forhand advart om å skjerpe seg, eller så ville pm sendes til Gry. Personen som sendte PM'en forhørte seg også først med andre moderatorer om hvordan denne skulle håndtere saken. Og fikk beskjed om å sende informasjonen til Gry. Så kanskje vi kan fint holde kjeft om dette snart, og komme oss videre? Eller skal vi fortsett å leke femåringer i sandkassa? Jeg blir faktisk ganske sint av å høre all denne hetsen av personen som sendte PM'en til Gry. Det gjorde brukeren på råd fra andre moderatorer, og andre brukere som ikke ville at saken skulle bli diskutert i vanlige tråder lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. oktober 2003 #12 Del Skrevet 7. oktober 2003 Deres oppførsel ble til syvende og siste verre enn Mae`s brøde. I neste omgang kan d være en av dere i innerkretsen som blir peppet ut av d gode selskap¨ Alle får feie for sin egen dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 7. oktober 2003 #13 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvis jeg noen gang gjør noe lignende, så vær så god. Men ærlig talt! Nå har Gry gitt alle brukerne beskjed om å ikke dømme noen av de som har vært involvert i denne saken, og da er det egentlig ganske barnslig å holde på sånn som dette. Tror du virkelig at denne profilen hadde blitt slettet hvis det ikke fantes noen god grunn? Og dessuten, hva er egentlig det gode selskap her inne som alle prater så veldig mye om? Er det fordi en gruppe legger igjen hilsener i dagbøkene til hverandre at de plutselig er onde, manipulerende etc? Og vet du hva?? Jeg syns jeg feier ganske bra for min egen dør. Som jeg skrev i den ene tråden på ris og ros, så var det ting jeg syntes jeg hadde gjort feil, og som jeg ba Mae om unnskyldning for! Så jeg skjønner egentlig ikke hva det er du prater om du prater om når du påstår at jeg er en av den onde grusomme innerkretsen. Hadde det funnets en slik, så hadde jeg ikke blitt godtatt der lenge etter at jeg offentlig innrømte at jeg tok feil og ba om unnskyldinging. Men vet du hva? det er ingen som sendt meg noe hat-mail for at jeg gjorde det, så jeg tviler på at denne innerkretsen eksisterer. Ikke vær så sinnsykt paranoid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. oktober 2003 #14 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg dømmer ikke; jeg bare sier ifra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 7. oktober 2003 #15 Del Skrevet 7. oktober 2003 Flott! Din mening! Jeg gidder i hvertfall ikke å bry meg mer. Hele greia skulle egentlig vært ferdig nå, og så baller det bare på seg. Barnehage-mentalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. oktober 2003 #16 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg gad ikke dette i d hele tatt jeg; før jeg las at Mae var slettet. Det var barnehagementalitet d! :evil: :evil: EOD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 7. oktober 2003 #17 Del Skrevet 7. oktober 2003 De som leste mitt innlegg godt så jeg ikke ville ha mer snakk om profilen som er slettet. De som leste mitt innlegg godt så også at jeg hadde brukt måneder på å ta avgjørelsen, det var altså ingen pm fra en enketbruker som gjorde at jeg slettet profilen, men rett og slett en dialog med Mae på pm. Stenges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg