AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #1 Del Skrevet 29. september 2010 Huff, jeg kan virkelig trå i salaten... Satt i bilen på vei hjem igår kveld, var trøtt og sliten i hodet etter en lang dag med skole, aktiviteter og dagligdagse bekymringer. Vi, jeg og min nåværende fantastiske kjæreste, kjørte forbi blokka hvor min ex-samboer og jeg bodde sammen før. Ved et tragisk uhell klarer jeg si feil navn(altså navnet til min ex)... Jeg beklaget meg og sa at det ikke var meningen, og at jeg ikke mente noe med det, men det var jo ganske tydelig at det stakk dypt. OG det skjønner jeg - det samme hadde jo jeg følt! Kjæresten min tok det hele veldig fint og skjønte at jeg ikke mente det, men er så redd siden dette er jo som å stå på prekestolen og banne på latin til paven.. Jeg føler meg skikkelig råtten og siden vi er på nippet til å bli samboere vi to , så er jeg så redd at jeg kanskje har spolert alt igjen.. Bør jeg bare nå videre late som ingenting og la livet gå videre eller? (dette er egentlig kanskje en mer utblåsning enn et spørsmål..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rights Skrevet 29. september 2010 #2 Del Skrevet 29. september 2010 Don't worry about it. Sånt kan skje (kanskje til og med igjen!) Du har GARANTERT ikke spolert noe som helst.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 29. september 2010 #3 Del Skrevet 29. september 2010 Don't worry about it. Sånt kan skje (kanskje til og med igjen!) Du har GARANTERT ikke spolert noe som helst.. Nytypen din bler vel litt surere om 60 år, når du har fått Alzheimer, og går oppi senga til eksen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 29. september 2010 #4 Del Skrevet 29. september 2010 Hehe, samboeren min har kalt meg for 'mamma', så navn til eksene er nok ikke så farlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2010 #5 Del Skrevet 29. september 2010 Siden han tok det pent, synes jeg ikke du skal tenke mer på det. Å si feil navn kan skje hvem som helst. Èn gang tok jeg det ikke pent, men da viste det seg at kjæresten fortsatt tenkte på eksen sin og savnet henne. Da gjorde jeg det slutt med han. Men som regel popper bare et random navn opp, det er ikke farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yang Skrevet 29. september 2010 #6 Del Skrevet 29. september 2010 Det er kjempelett å si et navn feil, så dette skal du ikke tenke på engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LitaPia Skrevet 29. september 2010 #7 Del Skrevet 29. september 2010 hehe, samboeren min har ved en feil kalt meg både mamma og navnet på bestekompisen sin i et fjernt øyeblikk.. Så som noen andre sa Dont worry about it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 29. september 2010 #8 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg skjønner at det kanskje stakk litt, men jeg tviler sterkt på at dette har ødelagt noe. Jeg opplevde noe lignende med eksen min, bare at det var han som dreit seg ut. Han hadde vært på fest med klassen, kom hjem og var kjempefull, og når vi hadde sex, så sa han "Åh, jeg elsker deg Marte". Jeg heter ikke Marte, men det gjør ei god venninne av han i klassen hans. Hm. Etter det så dalte bare forholdet nedover. At du klarte å si "Har du tenkt på hva vi skal ha til middag imorgen, Ole?" når kjæresten din heter Per, så tror jeg nok at forholdet klarer å overleve det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 29. september 2010 #9 Del Skrevet 29. september 2010 Hvis kjærsten dumper deg og ikke vil bli samboer likevel fordi du sa navnet til eksen, da hadde jeg tenkt at vedkommende ikke var mye å satse på uansett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sangria Skrevet 29. september 2010 #10 Del Skrevet 29. september 2010 Tror ikke du skal bekymre deg så mye.....min ex kalte ved flere anledninger vår sønn for navnet til bikkja, og bikkja hadde rett som det er fått navnet til vår sønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 29. september 2010 #11 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg kalte sambo navnet til exen engang, og han ble litt sur, men ikke veldig. Gikk fort over. Mamma kaller kjæresten til navnet til bikkja og sånn. Søstra mi kalte lærern sin "mormor": Alle kan ta feil, er jo bare ord som går i surr. F.eks hvis man skriver noe, og noen snakker til deg i bakgrunnen, så kan man fort skrive det du hører. Du tenkte sikkert på exen din, fordi dere kjørte forbi (naturlig nok). Igår snakket jeg på msn og skulle si "neinei, det var han dusten jeg var sammen med før", så skrev jeg "neinei, det var han hesten jeg var sammen med før", fordi sambo satt og så på noe sprangridning på TV. Haha! Sånne feil kan egentlig bli veldig morsomme. Poenget mitt er at du ikke trenger å tenke så mye på det. Hvis du har bodd på det stedet dere kjørte forbi, så er det jo ikke rart at tankene settes i sving når du kjører forbi. Hadde jo vært noe helt annet hvis dere hadde hatt sex hjemme hos dere, og du hadde kalt han det;) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plommetreet Skrevet 29. september 2010 #12 Del Skrevet 29. september 2010 Hoff. Det der har jeg også gjort. *face/palm* MEN jeg slapp unna fordi eksen hans hadde kalt ham navnet til sin x under hyrdestunden. Trøst deg med at det ikke var det du gjorde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #13 Del Skrevet 29. september 2010 Mora mi klerer ikke forskjellen på meg og katta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pippelipp Skrevet 29. september 2010 #14 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg har gjort det mange ganger og mannen min har også gjort det et par ganger. Ikke tenk på det, det er helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2010 #15 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg har kaldt kjæresten navnet til katten vår, og jeg har ropt navnet til kjæresten når jeg ville ha kattens oppmerksomhet... Bestemoren min ramser gjerne opp navnene til noen av kusinene mine før hun endelig "husker" navnet mitt. Pappa har kalt meg navnet til mamma. Sånnt skjer og er bare moro. Men det kan være annerledes når eksers navn sies ved en feil. Kommer helt ant på situasjonen. TS så huset henne og eksen bodde i, da er det ikke så rart. Og andre ganger kan navnet plutselig bare dukke opp uten at det betyr at man tenker masse på eksen og egentlig vil være sammen med eksen igjen. Bestevenninnen min opplevde en gang at kjæresten sa "Jeg elsker deg, Stine!" navnet hennes var ikke Stine... Hun ble litt satt ut, men sa ingenting. Da sa han "Unnskyld, *riktig navn*! Vet ikke hvorfor jeg sa det navnet, jeg mente jo deg. Elsker deg!" Hun sa fortsatt ingenting, men så ikke veldig blid ut. "Det er jo deg jeg elsker og vil ha, Stine!" presterte han å si igjen. (Er det for f mulig???) Hun gikk derfra. De holdt sammen en stund etter dette. Men selv om han (bort?)forklarte, så slapp det aldri helt taket på bestisen min... Så hun gjorde det slutt etter noen uker. Vi tror fortsatt at han er interessert i eksen sin, nå er han singel og denne eksen bor hundrevis av mil unna i utlandet og er lykkelig forlovet med en annen mann, men. Bestis fant sin true love noen måneder senere, de har vært sammen i noen år nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #16 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hihihi, jeg ler, her stod det mye moro! Som folk flest her sier - ta det med ro, det går nok HELT fint hadde det vært under andre omstendigheter kunne det gjort litt mer skade. Hadde jeg eller samboeren kalt hverandre for eksens navn ville det blitt katastrofe. Hadde ikke klart å glemme det. Men vi er begge irrasjonelle og sjalu når det kommer til ekser Det kan føyes til at vi har begge brukt navn på søsken i stedet for. Da er det bare morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #17 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hihihi, jeg ler, her stod det mye moro! Som folk flest her sier - ta det med ro, det går nok HELT fint hadde det vært under andre omstendigheter kunne det gjort litt mer skade. Hadde jeg eller samboeren kalt hverandre for eksens navn ville det blitt katastrofe. Hadde ikke klart å glemme det. Men vi er begge irrasjonelle og sjalu når det kommer til ekser Det kan føyes til at vi har begge brukt navn på søsken i stedet for. Da er det bare morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 1. oktober 2010 #18 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg kan ikke huske å ha kalt kjærester feil navn, men på ungdomsskolen for ørten år siden kalte jeg læreren både mamma og tante. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ano Skrevet 24. juni 2011 #19 Del Skrevet 24. juni 2011 kan jeg spørre om noe annet. Når kjæresten din sier navnet til en felles vennine mens vi koser i senga. altså kaller meg det. Jeg er veldig forvirra og lurer på om jeg skal engste meg. hun er en veldig flørte jente.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ano Skrevet 24. juni 2011 #20 Del Skrevet 24. juni 2011 kan jeg spørre om noe annet. Når kjæresten din sier navnet til en felles vennine mens vi koser i senga. altså kaller meg det. Jeg er veldig forvirra og lurer på om jeg skal engste meg. hun er en veldig flørte jente.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå