Gjest sexysadie Skrevet 7. oktober 2003 #1 Del Skrevet 7. oktober 2003 Itj å værra tasjlått no! Kom på treff da! Hvis vi alle sammen oppføre oss som de voksne menneskan vi e så vil da d her gå steikbra! Dåkkers SS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 7. oktober 2003 #2 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvordan skal man bevare anonymiteten på et internettforum hvis man drar på Egon og spiser pizza med mange brukere :klø: Asså på halloween da.. jeg skal kle meg ut og så snike på dere hele kvelden MUAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. oktober 2003 #3 Del Skrevet 7. oktober 2003 Trenger man egentlig å informere de andre brukerne om hvem man er her inne da? ER d ikke nok å si at man er en bruker på KG? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. oktober 2003 #4 Del Skrevet 7. oktober 2003 Itj å værra tasjlått no! Kom på treff da! Hvis vi alle sammen oppføre oss som de voksne menneskan vi e så vil da d her gå steikbra! Dåkkers SS Jammen, jeg skal komme jeg - dersom du snakker med studieveilederen min, så han gir meg fri fra den obligatoriske skoleturen vår :-? *noen som vil bytte med meg????* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #5 Del Skrevet 7. oktober 2003 *Tøffe Merete* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 7. oktober 2003 #6 Del Skrevet 7. oktober 2003 Dåkkers SS Vårt eget Schutz Staffel? Hvis vi skal utvide til å ha vår egen militær avdeling (vårt eget Waffen-SS) - kan vi da starte med rånere og avslutte med jødene? Har egentlig ingenting i mot jødene sjø, så om vi i det minste kunne starte med rånerene, så hadde det vært bra. (... manji som har lest for mye i det siste ...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. oktober 2003 #7 Del Skrevet 7. oktober 2003 SS er forkortelse for Sexy Sadie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 8. oktober 2003 #8 Del Skrevet 8. oktober 2003 Skoill gjærn ha kommi æ, men æ e bortreist dein hælga æ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå