Mona Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Jeg hadde sett meg ut en nydelig ramme, men drøyde litt for lenge, nå er den utsolgt og de bestiller ikke flere. Den er hvit, kvadratisk i formen, har skrevet My first year i gull (tror jeg) øverst og i tillegg til de 12 bildene for hver måned, er det plass til et bilde til i et hjerte. Noen som skjønner hvilken jeg mener og vet hvor den selges, gjerne på nett.. Jeg fant den på nett for en stund siden, men nå finner jeg ikke igjen den butikken heller! Der jeg skulle kjøpe den kostet den ca 629,- tror jeg. Stilen er litt i samme gate som denne, som også er fin, men jeg hadde så forelsket meg i den andre..
Gjest Annaires Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Nå vet ikke jeg hvor du bor, men jeg har sett en slik på Dorothea på Triaden, på Lørenskog.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Jeg har også sett denne på Triaden! Husker ikke hva butikken het, men det var sikkert Dorothea, ja. I underetasjen ved blomsterbutikken og den store matbutikken
Mona Skrevet 28. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2010 Tusen takk! Ser at Dorothea også har butikk i Moss, *ringer i morgen*. Bor i Østfold, men hvis ikke Moss har rammen, har jeg en bror som kan dra på Triaden for meg:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå