Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #1 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hei! Jeg bestilte fra Strawberry for et par uker siden, og i dag fikk jeg da et brev fra Posten om at min pakke venter på å bli fortollet. Der får jeg 3 valg. 1: Posten fortoller og jeg må betale 149 kroner, 2: Ta hånd om fortollingen selv og betaler og betale 62 kr ettersom jeg forstod. 3: Be om at sendingen returneres til avsender. Pakka mi tror jeg kom på 201 kroner!! De har trukket meg 201 kr på kontoen, mens det kom på 205 kr når jeg bestilte varene ( altså på Strawberrynet sitt omregningssystem) Den er trossalt bare 1 krone over grensa, men hva skal jeg da gjøre? Velge alternativ 1? Syns det er surt og måtte betale 149 kroner bare for den ene kronas skyld Leste noe om at noen fikk tilbake de 149 kronene fra Strawberrynet. Noen som har fått dette eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 7. oktober 2003 #2 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg fikk også fortollingsbrev nå Ja, strawberrynet betaler gebyret, se her: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=50195 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2003 #3 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg bestilte for kr 225 og fik samme brevet som deg. Jeg valgte å la dem åpne pakken og eventuelt måtte betale. Sendte inn kvittering og neste dag fikk jeg hente lapp i posten. Ikke tollpliktig stod det på pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå