Teriyaki Skrevet 12. september 2011 #1381 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg tipper 11 oktober! Så deilig å vite at hode har festet seg! Er selv veldig spent på hva jordmor sier neste uke om gutten min, men vil tro det enda er tidlig at hodet har festet seg for min del? Men satser i alle fall på at han fortsatt ligger med hodet ned, slik han gjorde sist! Hvordan sover forresten du om natten? Det er så mange som ser ut til å slite sånn med søvnen..Her går det greit foreløbig, så har et håp om at noen kanskje er så heldige å slippe søvnproblemene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 13. september 2011 #1382 Del Skrevet 13. september 2011 Så flink du har vært med strikkingen som har kommet så langt! Hvor mange cm har du strikket nå da? Regner med du ikke bruker samme garn som meg, for jeg er ikke ferdig med det første nøstet enda... og kommer nok til å bare strikke 1+ 1/4 nøste tenker jeg. Har ikke strikket så mye i helga som jeg hadde håpet... Har ikke hatt ork og tid. Skal være hjemme i kveld og tenkte se på bonderomantikk - så blir vel litt strikking da Arven1 - du får ta deg en tur innom strikke-mor signe teppe-motivasjons-tråden jeg laget på graviditetsforumet Jeg har strikket 45cm Jeg har lagt opp 170 masker. Ønsket meg et litt stort teppe,men ser nå at det blir jo enormt stort. Men jeg vil ha det like langt som det er bredt så jeg ser at jeg har et stykke igjen. Jeg er allergisk mot ull så garnet fra nøstebarn kan jeg ikke bruke. Jeg kjøpte et garn fra DROPS som heter babyalpaca silke. Det består av 70% alpakka ull og 30% silke. Strikker med dobbel tråd også så teppet blir stort og tykt Det garnet er helt nydelig både å strikke med og det blir mykt og godt. Det blir i allefall et stort teppe til lille gull utover vinteren i hvertfall. Tenkte jeg skulle brodere små sommerfugler på det også slik at det blir litt mer pyntet... Så fint at frøkna di har festet seg godt Min lille har ennå ikke festet seg Skal til JM etterpå og da håper jeg at hun har festet seg og at jeg er skikkelig moden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 13. september 2011 Forfatter #1383 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg tipper 11 oktober! Så deilig å vite at hode har festet seg! Er selv veldig spent på hva jordmor sier neste uke om gutten min, men vil tro det enda er tidlig at hodet har festet seg for min del? Men satser i alle fall på at han fortsatt ligger med hodet ned, slik han gjorde sist! Hvordan sover forresten du om natten? Det er så mange som ser ut til å slite sånn med søvnen..Her går det greit foreløbig, så har et håp om at noen kanskje er så heldige å slippe søvnproblemene Hei. Hodet til jenta mi hadde begynt å feste seg allerede i uke 33, men fikk bekreftet nå at det var helt festet. Dette virker å være veldig individuelt og har ikke noe å si for når en kan forvente fødsel. Det er jo selvsagt beroligende å vite at det er godt festet da. Søvnen min har stort sett vært bra. Jeg er alltid oppe én gang per natt for å tisse, men sovner som regel fort igjen. Men jeg har hatt noen forferdelig netter der jeg har vært veldig urolig og hatt problemer med å sovne igjen. Tilsammen har dette kanskje vært fire-fem netter i løpet av de siste 2-3 ukene. I natt våknet jeg igjen... Har lært meg at det beste er å stå opp. Noen ganger har jeg spist et knekkebrød eller to, eller som i natt drukket et glass melk. Og kanskje lest litt på nettet i 20-30 minutter før jeg har prøvd å finne roen i senga igjen. Som regel funker det, men ikke alltid. Men det har gått greit for jeg har jo hatt mulighet til å slappe av på morgenen og dagen som regel - jeg må ikke opp på jobb klokka åtte. Jeg har strikket 45cm Jeg har lagt opp 170 masker. Ønsket meg et litt stort teppe,men ser nå at det blir jo enormt stort. Men jeg vil ha det like langt som det er bredt så jeg ser at jeg har et stykke igjen. Jeg er allergisk mot ull så garnet fra nøstebarn kan jeg ikke bruke. Jeg kjøpte et garn fra DROPS som heter babyalpaca silke. Det består av 70% alpakka ull og 30% silke. Strikker med dobbel tråd også så teppet blir stort og tykt Det garnet er helt nydelig både å strikke med og det blir mykt og godt. Det blir i allefall et stort teppe til lille gull utover vinteren i hvertfall. Tenkte jeg skulle brodere små sommerfugler på det også slik at det blir litt mer pyntet... Så fint at frøkna di har festet seg godt Min lille har ennå ikke festet seg Skal til JM etterpå og da håper jeg at hun har festet seg og at jeg er skikkelig moden WOW - 45cm allerede. Nå mistet jeg nesten motet her Jeg har bare kommet til 30cm. Og synes jeg har strikket en del hver dag... Men det er jo mulig det er litt forskjellig på garn og pinner. Målet mitt er 40cm innen onsdag kveld. Håper jenta di har festet seg - spent på hva jordmora di sier i dag. Tippinger til fødsel er notert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 13. september 2011 Forfatter #1384 Del Skrevet 13. september 2011 I dag har jeg planer om en bra dag Har først hatt et ærend sammen med mannen i dag tidlig. Nå starter resten av dagen med en cappucino Jeg har laget en liste over ting som skal bli gjort i dag. Jeg har de siste ukene/månedene hatt tendens til å utsette og være litt ustrukturert - men nå skal jeg skjerpe meg. Skole og oppgave er det viktigste på dagens liste. Det første jeg skal gjøre er å lage en fremdriftsplan med delmål - og den SKAL jeg følge! Selvfølgelig må jeg endre litt på den når fødselen er i gang og tiden etterpå, men skal prøve å ta hensyn til dette når jeg lager planen. Struktur og arbeid avler motivasjon og alt blir så mye mer interessant og gøy - så nå må jeg bare komme i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 13. september 2011 #1385 Del Skrevet 13. september 2011 Søvnen min har stort sett vært bra. Jeg er alltid oppe én gang per natt for å tisse, men sovner som regel fort igjen. Men jeg har hatt noen forferdelig netter der jeg har vært veldig urolig og hatt problemer med å sovne igjen. Tilsammen har dette kanskje vært fire-fem netter i løpet av de siste 2-3 ukene. I natt våknet jeg igjen... Har lært meg at det beste er å stå opp. Noen ganger har jeg spist et knekkebrød eller to, eller som i natt drukket et glass melk. Og kanskje lest litt på nettet i 20-30 minutter før jeg har prøvd å finne roen i senga igjen. Som regel funker det, men ikke alltid. Men det har gått greit for jeg har jo hatt mulighet til å slappe av på morgenen og dagen som regel - jeg må ikke opp på jobb klokka åtte. Eg har også hatt netter deg eg berre våknar og er lys våken, eller eg kan vere kjempetrøtt men likevel ikkje i stand til å sovne. Sånn var det sist også, den siste månaden før fødselen. Eg har hatt litt søvnvansker tidligare i livet, og har lært meg litt om søvnhygiene (dvs kva ein skal gjere og ikkje). Det viktigaste for meg er å ikkje fokusere på at det er et problem at eg ikkje sovnar. Uansett kva ein skal neste dag: det går greitt med litt mindre søvn enn ein hadde tenkt, og det er ingenting ein kan gjere med saken. Ein sovnar ikkje om ein er frustrert pga søvnmangel. Ellers er det lurt å stå opp frå senga om ein faktisk ikkje får sove, ikkje bli liggande å snu og vri på deg. For meg er det (akkurat no i alle fall) nok å gå på do, eller drikke et glas vatn. Ver obs om du er på dataen om kvelden eller på natta: lyset frå skjermen er sterkt, og påvirkar søvn-senteret i hjernen. Skru lyset max ned! Lykke til med ein ordentlig arbeids- og planleggingsdag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 14. september 2011 Forfatter #1386 Del Skrevet 14. september 2011 God morgen Har hatt en hormonell start på dagen. Stakkar mannen kom litt sent på jobben fordi jeg begynte å gråte etter en liten krangel/diskusjon. Det skal visst ikke så mye til før tårene kommer... Vi fikk ordnet opp og nå er livet bedre Hadde en god jobbedag i går og satser på det samme i dag. Må få det som en vane å skrive en liste over alt som må være gjort i løpet av dagen, det funker for meg. Det er så lett å gjøre alt mulig annet når man er hjemme. Noen som så på God Morgen Norge og innslaget om ull? Syntes det så ut som om de hadde mye fint fra woolland.no . Jeg har ikke hørt om det før, men skal sjekke det ut. Var så vidt inne på nettsiden nå, men det tok så tid å laste opp, mulig det er veldig mange som er inne der akkurat nå. 37 uker og den lille jenta kan bare komme om hun vil! Men er veldig innstilt på at jeg kommer til å gå over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 14. september 2011 Forfatter #1387 Del Skrevet 14. september 2011 En liten statusoppdatering Termin: 07.10.11 På vei: 37 uker Kjønn: Jente Utålmodig? Litt utålmodig. Gleder meg til å få tilbake kroppen min iallfall. Hodet ned: Hodet ned og festet . Kjenner noen sterke boksetak på blæra innimellom. Aktivitet i magen: Ja, godt med aktivitet. Navn: Har vel egentlig bare ett navn på lista som vi er enige om, det blir spennende å se om dette stemmer når hun kommer ut Vektøkning: 14kg... Liker det ikke, for jeg vet jo det kan være opptil 4-5 uker igjen... Men men, jeg koser meg og prøver å ikke bli altfor opphengt i denne vekta. Vann i kroppen: Ikke noe særlig. Noen dager sitter ringene litt stramt på og jeg har gjerne sokkemerker som sitter litt i på kveldene. Kynnere: Ja, har ganske mye kynnere og det har jeg jo hatt lenge. Får nå noen ganger noen som er litt mer intense og ubehagelige, men ikke smertefulle. Humør: Stort sett i godt humøt, men tårene kommer fort... Min kjære mann har måttet trøste meg en del ganger... Barnerom: Hun skal sove på rommet vårt i starten, men har et kombinert gjesterom/barnerom der sprinkelsenga og kommoden hennes står nå. Utstyr: Nå mangler jeg bare stelleveska. Strekkmerker: Nei Håper virkelig jeg slipper. Smører meg hver kveld og satser på at det hjelper bittelitt, selvom all forskning tyder på at strekkmerker er hormonelt og genetisk betinget. Men det er lov å håpe og huden blir iallfall myk og god av det! Melk i brystene: Ja, litt hvis jeg klemmer, men prøver å unngå det. Lekker ikke noe som jeg har merket iallfall. Fødsel: Spent! Grugleder meg. Håper jeg kan benytte meg av badekar og får en god effekt av det. Ellers ønsker jeg å benytte meg av tyngdekraften frem til pressriene starter. Plager: Kan ikke klage på noe. Oppegående: Ja. Svømmer og sykler for å holde meg i aktivitet. Det er slitsomt og tungt å gå, så får lite ut av å gå turer. Kjenner da mye nedpress og kynnere. Sulten: JA! Veldig søtsugen. Spesielle matlyster: Har skikkelig dilla på nektariner om dagen. Spiser minst to om dagen. Kunne gjerne spist flere, men må sette en grense for meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 14. september 2011 #1388 Del Skrevet 14. september 2011 Fin statusoppdatering Jeg har også gått opp 14 kg og kan trøste deg med at vekten min har mer eller mindre stått stille de siste 3 ukene! Dessuten er det jo uansett ikke en stor vektøkning! I sommer hadde jeg også helt nektaringdilla Sambo ble sendt ut for å kjøpe den ene kurven etter den andre. De måtte være harde og kalde... Tror jeg spiste i hvertfall 4 om dagen en periode Jeg tipper forresten 3 oktober på fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 14. september 2011 #1389 Del Skrevet 14. september 2011 37 uker Endelig den magiske grensa! Gleder meg sånn til jeg kommer meg dit! Nå kan du føde, og barnet ditt er fullbåren Så spennende. Fin statusoppdatering Kjenner til at tårene kommer lett, men det tror jeg er veldig vanlig nå på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 15. september 2011 Forfatter #1390 Del Skrevet 15. september 2011 Fin statusoppdatering Jeg har også gått opp 14 kg og kan trøste deg med at vekten min har mer eller mindre stått stille de siste 3 ukene! Dessuten er det jo uansett ikke en stor vektøkning! I sommer hadde jeg også helt nektaringdilla Sambo ble sendt ut for å kjøpe den ene kurven etter den andre. De måtte være harde og kalde... Tror jeg spiste i hvertfall 4 om dagen en periode Jeg tipper forresten 3 oktober på fødsel! Neida, 14 kg er ikke så altfor ille. Gruer meg til å se 80-tallet bare... Jeg veide 65kg da jeg ble gravid (og hadde nok da gått opp en kilo over jul...). Du har jo en del vann i kroppen, så det forsvinner jo en del fort etterpå da. Tror det er lite ekstra vann hos meg. Mmmm... nektariner. Nå er det tomt her, men det står på handlelista 37 uker Endelig den magiske grensa! Gleder meg sånn til jeg kommer meg dit! Nå kan du føde, og barnet ditt er fullbåren Så spennende. Fin statusoppdatering Kjenner til at tårene kommer lett, men det tror jeg er veldig vanlig nå på slutten Ja, ble en skikkelig tårevåt dag i går... Hormontrollet kom tilbake på kvelden. Stakkars mannen - 2 trøsteøkter på én dag. Heldigvis kunne vi le litt av meg etterpå . Men jeg håper ikke det blir sånn hver dag frem til fødsel. I går var jeg ganske lei og tenkte at de neste ukene kommer til å bli de lengste i mitt liv. Trodde ikke jeg skulle bli så lei på slutten, men jeg er visst det. Gleder meg til: - å ligge på magen - kunne springe de siste meterne til bussen hvis jeg ser den kommer - gå turer uten å kun gå å kjenne på ubehagelige kynnere - gå rundt i byen uten at ALLE går forbi meg - snu meg enkelt rundt i senga - reise meg rett opp fra den lave sofaen vår uten å dytte fra med armene - ha flere klesplagg å velge mellom - kunne knyte skolissene uten ubehag og uffing og oiing - kunne fjerne kroppshår der jeg vil uten å tippe på at det ser ok ut Men mest av alt gleder jeg meg til å møte den lille jenta i magen Og gleder meg veldig til å gå tur med den nye, fine vogna vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 15. september 2011 #1391 Del Skrevet 15. september 2011 I går var jeg ganske lei og tenkte at de neste ukene kommer til å bli de lengste i mitt liv. Trodde ikke jeg skulle bli så lei på slutten, men jeg er visst det. Gleder meg til: - å ligge på magen - kunne springe de siste meterne til bussen hvis jeg ser den kommer - gå turer uten å kun gå å kjenne på ubehagelige kynnere - gå rundt i byen uten at ALLE går forbi meg - snu meg enkelt rundt i senga - reise meg rett opp fra den lave sofaen vår uten å dytte fra med armene - ha flere klesplagg å velge mellom - kunne knyte skolissene uten ubehag og uffing og oiing - kunne fjerne kroppshår der jeg vil uten å tippe på at det ser ok ut Men mest av alt gleder jeg meg til å møte den lille jenta i magen Og gleder meg veldig til å gå tur med den nye, fine vogna vår. Signeres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 15. september 2011 #1392 Del Skrevet 15. september 2011 Gleder meg til: - å ligge på magen - kunne springe de siste meterne til bussen hvis jeg ser den kommer - gå turer uten å kun gå å kjenne på ubehagelige kynnere - gå rundt i byen uten at ALLE går forbi meg - snu meg enkelt rundt i senga - reise meg rett opp fra den lave sofaen vår uten å dytte fra med armene - ha flere klesplagg å velge mellom - kunne knyte skolissene uten ubehag og uffing og oiing - kunne fjerne kroppshår der jeg vil uten å tippe på at det ser ok ut Men mest av alt gleder jeg meg til å møte den lille jenta i magen Og gleder meg veldig til å gå tur med den nye, fine vogna vår. Er en del av de tingene jeg gleder meg til, som å ligge på magen, snu meg enkelt i senga og å reise meg opp fra sofaen uten å måtte dytte fra med armene. Om jeg sitter på gulvet, så må jeg snu meg på knærne og komme meg opp på et veldig barnslig vis. Viktigste er den lille frøkna som kommer ut av det. Det er faktisk det viktigste. Man blir litt lei på slutten, føler jeg ikke vet når jeg "sprekker", når jeg føder. Alle modningstegn har nesten forsvunnet her, har bare kynnere nå og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 15. september 2011 Forfatter #1393 Del Skrevet 15. september 2011 Fant ut at jeg ikke har noen bukser i str 50 jeg... Yes - en unnskyldning til å gå å titte etter mer babyklær . Må jo ha 1-2 bukser i den minste størrelsen også. Fortsatt ikke fått den fødebagen klar. Har liksom bare hevet litt oppi etter hvert som jeg har kommet på det. Og stelleveske mangler - det må jeg også titte etter. Men kan jo alltids bruke en annen veske inntil videre, det er jo ikke noe krise. De er så dyre mange av de stelleveskene synes jeg... Men det er jo en veske man gjerne bruker et par år, så det er kanskje verdt å legge litt i det. Kom gjerne med tips hvis noen som er innom har gode tips til stellevesker? Hva har DU kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 15. september 2011 #1394 Del Skrevet 15. september 2011 Fant ut at jeg ikke har noen bukser i str 50 jeg... Yes - en unnskyldning til å gå å titte etter mer babyklær . Må jo ha 1-2 bukser i den minste størrelsen også. Fortsatt ikke fått den fødebagen klar. Har liksom bare hevet litt oppi etter hvert som jeg har kommet på det. Og stelleveske mangler - det må jeg også titte etter. Men kan jo alltids bruke en annen veske inntil videre, det er jo ikke noe krise. De er så dyre mange av de stelleveskene synes jeg... Men det er jo en veske man gjerne bruker et par år, så det er kanskje verdt å legge litt i det. Kom gjerne med tips hvis noen som er innom har gode tips til stellevesker? Hva har DU kjøpt? jeg synes absolutt du burde ha et par bukser i den minste størrelsen! Shop med god samvittighet Vi fikk med emmaljunga-stelleveske når vi kjøpte vogna. Tror vi vil bli veldig fornøyde med den altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 15. september 2011 #1395 Del Skrevet 15. september 2011 Skal følge med på tipsa du får om stellevesker, eg har nemlig lyst på ny sjølv Me fekk med simo-stelleveske når me kjøpte vogna (for 3 år sidan), men den blei eg aldri fornøyd med... Altså den fungerer jo, og henger fint på vogna. Men den er heilt tynn i stoffet, og kan f.eks. ikkje stå på golvet/på benken når me er på stellerom. Den blir liggande som ei anna lefse. Og så blir den trillrund om det er litt mykje oppi Simo har fleire vesker, men dei likar eg ikkje så godt Såg faktisk etter ny veske når eg var heime med A, men fann aldri ei eg likte, eller som eg syns eg kunne ta meg råd til. Har lyst på ei veske som ser ut som ei vanlig romslig fin veske, det treng jo ikkje faktisk vere ei stelleveske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 15. september 2011 #1396 Del Skrevet 15. september 2011 :gjeiper: Tipper 15.oktober! Men er usikker.... får en annen dato opp i hodet også... mååå bare nevne den også (5.okt). Noe med 5 iallfall?? Det blir spennende å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 15. september 2011 #1397 Del Skrevet 15. september 2011 Det høres ut som en god nok unnskyldning til å kjøpe babyklær Jeg fikk med emmaljunga stelleveske når jeg kjøpte vogna. De kan selvfølgelig også kjøpes separat. Bruker den til stelleprodukter, ammeprodukter osv til å ha med på sykehuset. Er kjempe fornøyd med den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 16. september 2011 Forfatter #1398 Del Skrevet 16. september 2011 jeg synes absolutt du burde ha et par bukser i den minste størrelsen! Shop med god samvittighet Vi fikk med emmaljunga-stelleveske når vi kjøpte vogna. Tror vi vil bli veldig fornøyde med den altså Ja, det blir nok shopping enten lørdag eller mandag . Skal følge med på tipsa du får om stellevesker, eg har nemlig lyst på ny sjølv Me fekk med simo-stelleveske når me kjøpte vogna (for 3 år sidan), men den blei eg aldri fornøyd med... Altså den fungerer jo, og henger fint på vogna. Men den er heilt tynn i stoffet, og kan f.eks. ikkje stå på golvet/på benken når me er på stellerom. Den blir liggande som ei anna lefse. Og så blir den trillrund om det er litt mykje oppi Simo har fleire vesker, men dei likar eg ikkje så godt Såg faktisk etter ny veske når eg var heime med A, men fann aldri ei eg likte, eller som eg syns eg kunne ta meg råd til. Har lyst på ei veske som ser ut som ei vanlig romslig fin veske, det treng jo ikkje faktisk vere ei stelleveske. Da har jeg fått tips fra Teryiaki om Ryco stelleveske. De har et par ulike varianter og ser ut til å ligge på 499, og det er jo overkommelig. Vurderer den, men er veldig redd for å kjøpe veske uten å ha sett den i virkeligheten... Prøver å finne ut om den finnes i noen butikken i Oslo, så jeg kan gå å titte. Her selges den iallfall på nettet: http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=4652&KatId=28&kurv=4652 :gjeiper: Tipper 15.oktober! Men er usikker.... får en annen dato opp i hodet også... mååå bare nevne den også (5.okt). Noe med 5 iallfall?? Det blir spennende å se! Det er notert! Det høres ut som en god nok unnskyldning til å kjøpe babyklær Jeg fikk med emmaljunga stelleveske når jeg kjøpte vogna. De kan selvfølgelig også kjøpes separat. Bruker den til stelleprodukter, ammeprodukter osv til å ha med på sykehuset. Er kjempe fornøyd med den! Høres ut som om mange er fornøyd med den. Litt usikker på om jeg vil ha Emmaljunga veske sammen med min TFK vogn . Har ikke tittet så veldig på prisene, men de er vel ikke av de billigste heller tror jeg. Dere som har kjøpt de med vogna har sikkert fått en god deal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 16. september 2011 #1399 Del Skrevet 16. september 2011 Neida, 14 kg er ikke så altfor ille. Gruer meg til å se 80-tallet bare... Jeg veide 65kg da jeg ble gravid (og hadde nok da gått opp en kilo over jul...). Du har jo en del vann i kroppen, så det forsvinner jo en del fort etterpå da. Tror det er lite ekstra vann hos meg. Mmmm... nektariner. Nå er det tomt her, men det står på handlelista Ja, ble en skikkelig tårevåt dag i går... Hormontrollet kom tilbake på kvelden. Stakkars mannen - 2 trøsteøkter på én dag. Heldigvis kunne vi le litt av meg etterpå . Men jeg håper ikke det blir sånn hver dag frem til fødsel. I går var jeg ganske lei og tenkte at de neste ukene kommer til å bli de lengste i mitt liv. Trodde ikke jeg skulle bli så lei på slutten, men jeg er visst det. Gleder meg til: - å ligge på magen - kunne springe de siste meterne til bussen hvis jeg ser den kommer - gå turer uten å kun gå å kjenne på ubehagelige kynnere - gå rundt i byen uten at ALLE går forbi meg - snu meg enkelt rundt i senga - reise meg rett opp fra den lave sofaen vår uten å dytte fra med armene - ha flere klesplagg å velge mellom - kunne knyte skolissene uten ubehag og uffing og oiing - kunne fjerne kroppshår der jeg vil uten å tippe på at det ser ok ut Men mest av alt gleder jeg meg til å møte den lille jenta i magen Og gleder meg veldig til å gå tur med den nye, fine vogna vår. Den lista der kjenner jeg meg igjen i! Og jeg kan vel bare si deg at det er godt å ikke være gravid lenger! De sier du skal kose deg med graviditeten den siste tida, så det er sikkert lurt å prøve på det, selvom jeg selv syntes det var vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 16. september 2011 #1400 Del Skrevet 16. september 2011 Høres ut som om mange er fornøyd med den. Litt usikker på om jeg vil ha Emmaljunga veske sammen med min TFK vogn . Har ikke tittet så veldig på prisene, men de er vel ikke av de billigste heller tror jeg. Dere som har kjøpt de med vogna har sikkert fått en god deal. Ja, jeg er super fornøyd! Jeg fikk den gratis med vognen i Sverige, men om jeg ikke hadde fått det, så hadde jeg nok kjøpt den uansett. De har noen forskjellige varianter, og ligger på rundt 700-900 ,- Så ja, de er litt dyre, men de kan også brukes ganske lenge da. Lykke til ihvertfall Du finner nok en stellebag du blir fornøyd med, og det er det aller viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå