Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3

Ripsy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ojojojoj!!! Lenge siden jeg har vært innom her nå og går rett på flere gode nyheter. Gratulerer så mye med den lille spiren. Heldiggrisen du altså :) Kast litt babystøv på meg også da vel. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du hadde fått deg en ticker i det du skrev i boka mi tidligere i kveld!

:hoppe::duskedame: GRATULERER !!!! :duskedame::hoppe:

Det var jo med andre ord som jeg trodde!

Så herlig å se at det var en positiv test som var opptakten til helgen.

Nyt den nygravide følelsen og kos deg masse i helga!

Endret av hegejenta30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fungerer visst ikke multisitat her...

Plutseliten: Gleder meg til tickeren endrer seg etter hvert :)

Dalmore: Håper jeg også "glemmer" det litt etter hvert :fnise: God helg til deg oxo :klemmer:

^me^: Takk :) Håper virkelig den fæle tanta holder seg borte hos deg også! Jeg følger spent med :popcorn:

Muskat: Takk!

Ms.Raggsokk: Takk - God helg til deg også og velkommen til dagboka mi :)

Arven1: Takk! Jeg føler meg ganske så heldig ja :) Her kommer helt ferskt babystøv din vei:

:strix: :strix: :strix:

Hegejenta: Takk :) Testoman som jeg var måtte jeg bare finne ut av dette her :lol:

God helg til alle :klemmer:

Masse babystøv til alle som fortsatt venter

:hoppe::strix: :strix: :strix: :strix: :strix::hoppe:

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ms.Raggsokk: Ja, ikke sant. Jeg er helt fasinert over hva som foregår inni meg akkurat nå :hjerter_rundt:

Takk Shadee :klemmer: Og så gøy at vi ligger helt likt i løypa :) Når blir terminen din?

Gikk nettopp på do og da kom det bittelitt blod. Helt friskt, lyserødt. Vet at dette er helt normalt, og overbeviser meg selv om at alt er bra :jepp:

Har tenkt mye det siste døgnet. Jeg kjenner jeg er litt redd for det hele. Og har tenkt at kanskje vi burde ventet litt til... Men jeg har jo vært klar så lenge - så håper det bare er litt panikk og redsel som vil forsvinne snart. Masse som foregår inni hodet mitt ja... Men gleder meg jo også da :gravid:

Lite symptomer fortsatt, men har tisset maange ganger i dag allerede... Innimellom kjenner jeg litt metallsmak i munnen, men ikke så mye at det er noe særlig plagsomt. Håper jeg slipper unna forferdelig kvalme, for det har jeg ikke tid til nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så gøy!!!

Nå ble jeg kjempe glad :)

Gratulerer så mye Ripsy.

Full klaff på første forsøk, det får`n si ;-)

Blir spennende å følge med fremover!

Husker hvor uendelig lenge det føltes til jeg skulle fortelle verden om det. Vi valgte å ikke si noe før uke 12 annet enn til ei venninde. I begynnelsen gikk jeg hver dag og tenkte "Guri, jeg er gravid... har bare lyst å skrike det ut!!" Men etterhvert ble det faktisk litt omvendt. Syntes nesten det var litt skummelt å fortelle det, fordi da var det plutselig på ordentlig. Synes fremdeles det er litt rart, men veldig koselig :)

Kos deg med helg og den gode nyheten!! Kjempe gøy :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Aurora :) Gjett om jeg har en mann som er stolt over svømmerne sine :fnise: Håper alt går bra! Du er heldig som er over de første 12 ukene.

Såå lenge varte "tøffe" Ripsy... Har blødd mer, ikke kjempemye, men kommet litt flere ganger i dag :( Hadde litt kramper og har en følelse av stølhet i magen. Håper den lille spiren fortsatt er der :hjerte:

Jeg var også bittelitt redd for at hele graviditeten var innbilning og at det var tanta som kom. Så jeg tok en test til jeg :sjenert: Men et fint, blått kryss kom opp. Kontrollstreken er fortsatt sterkere, men det er ingen tvil om at testen er positiv.

Det var dagens bekymring. Håper alt er bra og at dette bare er normalt...

*Hold deg fast min lille spire* :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse, masse lykke til og gratulerer så mye. Fikk ikke sagt et sist.var litt sjokka hehe. Skjønner godt du blir litt "nervøs", håper du beholder roen. Kroppen er fantastisk som du sier:) ha en herlig lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har blødd mer i kveld :( Og kjenner jeg er litt redd nå :(

Men dersom det er en SA så er det mye bedre at det skjer tidlig. Det er nok lettere både fysisk og psykisk å takle det nå enn om det skulle skjedd om noen uker.

Jeg har ikke hatt noen voldsomme smerter, men har lest at det ikke er alle som har det. Men kjenner at det er noen murringer der nede også kjenner jeg strekk i lyskene på begge sider.

Kunne ønske jeg hadde mannen min her nå. Sitter hjemme alene, for orket ikke å gå ut...

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til Ripsy :klemmer:

Man føler seg veldig sårbar, spesielt den første tiden man er gravid.

Ikke at jeg er noen ekspert, men kan det kanskje være festeblødninger du har?

Håper spiren holder seg trygt og godt inne i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til Ripsy :klemmer:

Man føler seg veldig sårbar, spesielt den første tiden man er gravid.

Ikke at jeg er noen ekspert, men kan det kanskje være festeblødninger du har?

Håper spiren holder seg trygt og godt inne i magen.

Det er nok ikke festeblødning, har nok blødd for mye til det :(

Men har lest litt at det kan være hormonelle årsaker og at det hos flere har skjedd omtrent samme dag som ikm, som hos meg. At det er rødt og friskt blod er ikke noe godt tegn, men det er et godt tegn at jeg ikke har smerter og kramper. Men det er ikke mulig å konstatere noe nå - jeg får bare vente å se.

Har snakket med mannen og det hjalp. Det hadde nok vært værre om vi hadde prøvd i maaange måneder, men siden det er første pp og det er såpass tidlig i svangerskapet skal jeg klare å komme meg videre dersom vi mister.

Takk for omtanken Aurora :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bare gi deg en klem :klemmer:

Ikke noe godt å gå sånn å være bekymret, spesielt ikke når man er aleine! Jeg har også lett at det er mange som blør av og til i gjennom hele svangerskapet, og alt er bra.

:klemmer: Håper alt er bra med spiren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også bare gi deg en god :klem:

jeg ville kanskje tatt turen til legen for å få avkrefte/bekrefte en SA i morgen om det er mulig.

jeg håper ikke at det er en SA :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er bekymret stakkars.. Du har ikke blødd mer siden i går? Håper spiren din klamrer seg fast inni der :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...