Aurora_A Skrevet 29. oktober 2010 #201 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg fikk skyggestrek ca 2 dager etter IKM, og klar strek ca 5 dager etter IKM. Veldig spennende dette, og vil ikke gi deg noen falske forhåpninger her. Men i mitt tilfelle så viste teseten ikke noe før en liten stund etter IKM. Men prøv å nyt helgen også håper vi tanta ikke kommer Thank God It`s Friday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #202 Del Skrevet 29. oktober 2010 Argh! Dumme tester som ikke kan gi noe godt svar! Anbefaler å ta helga med knusende ro når det gjelder testing og tyding av disse. Så ta en ny test evt mandag eller tirsdag om det ikke skulle dukket opp noen tante i mellomtida. Om du da skulle være gravid så vil HcG nivået ditt ha steget såpass at en test bør bli positiv! Sender over nok en dose med babystøv jeg . Takk Jeg fikk skyggestrek ca 2 dager etter IKM, og klar strek ca 5 dager etter IKM. Veldig spennende dette, og vil ikke gi deg noen falske forhåpninger her. Men i mitt tilfelle så viste teseten ikke noe før en liten stund etter IKM. Men prøv å nyt helgen også håper vi tanta ikke kommer Thank God It`s Friday Yes, thank God! Også står jeg jo kanskje for litt underholdning for dere andre her Folk må jo tro det har rabla helt for meg... Føler meg litt dum, men litt av grunnen til at jeg har denne dagboka er jo for at jeg skal få ut tanker og frustrasjoner. Ha en super helg alle sammen, med eller uten baby i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 29. oktober 2010 #203 Del Skrevet 29. oktober 2010 Er nok mange her som har rivd seg i håret når det gjelder tolking av tester Blir uansett spennende å se Ny testing etter helga?? Goood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #204 Del Skrevet 29. oktober 2010 Tror det var en magefølelse som prøvde å si noe her... Jeg gikk og lleste på testene, og så at det cb pluss testen har en sensitivitet på 50ml. Jeg hadde også en digital liggende som det står 25ml på. Så jeg tenkte søren heller, jeg tar den! Kall meg gjerne gal, det er jo under 3 timer siden sist jeg var på do... Men resultatet viste: GRAVID 1-2 Hjeeeelp - jeg ER gravid Er helt skjelven jeg!! For den testen kan jeg tro på 100% ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 29. oktober 2010 #205 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Tror det var en magefølelse som prøvde å si noe her... Jeg gikk og lleste på testene, og så at det cb pluss testen har en sensitivitet på 50ml. Jeg hadde også en digital liggende som det står 25ml på. Så jeg tenkte søren heller, jeg tar den! Kall meg gjerne gal, det er jo under 3 timer siden sist jeg var på do... Men resultatet viste: GRAVID 1-2 Hjeeeelp - jeg ER gravid Er helt skjelven jeg!! For den testen kan jeg tro på 100% ikke sant? GRATULERER!!! Den kan du helt klart tro på! Testene måler hcgnivået i urinen, noe du ikke har om du ikke er gravid!! Du er gravid Ripsy!!! Endret 29. oktober 2010 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 29. oktober 2010 #206 Del Skrevet 29. oktober 2010 Du er gravid du frøken GRATULERER :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 29. oktober 2010 #207 Del Skrevet 29. oktober 2010 Whattttt?? Nå ble jeg bare såå overraska... Også på min store dag også da! HÅper test 2 var korrekt.. herregud for en spennende dag!! Skal du ta en ny test? Masse masse klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 29. oktober 2010 #208 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ååh gratulerer! Så deilig at det klaffet så fort, det fortjener du som har ventet så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 29. oktober 2010 #209 Del Skrevet 29. oktober 2010 Se der ja, det var som jeg hadde en følelse av! Gratulerer så mye, så gøy at det klaffet så fort for dere!!! Nå er det bare å belage seg på noen uker med ordentlig besatthet! Nyt den nygravide følelsen, og kos deg masse i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 29. oktober 2010 #210 Del Skrevet 29. oktober 2010 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 29. oktober 2010 #211 Del Skrevet 29. oktober 2010 GRATULERER Ripsy! :strix: Så herlig og klikke seg inn på KG og få slike nyheter! Wohoo!! Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne! God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 29. oktober 2010 #212 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hold meg oppdatert, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #213 Del Skrevet 29. oktober 2010 GRATULERER!!! Den kan du helt klart tro på! Testene måler hcgnivået i urinen, noe du ikke har om du ikke er gravid!! Du er gravid Ripsy!!! Ja, har valgt å tro på den! Har ingen flere tester tilgjengelig nå Du er gravid du frøken GRATULERER Det ser sånn ut ja! :rødme: Whattttt?? Nå ble jeg bare såå overraska... Også på min store dag også da! HÅper test 2 var korrekt.. herregud for en spennende dag!! Skal du ta en ny test? Masse masse klemmer fra meg Tror jeg skal holde meg unna flere tester nå. Holder tanta seg unna, så stoler jeg på at jeg er gravid :rødme: Bursdagen din i dag? Ååh gratulerer! Så deilig at det klaffet så fort, det fortjener du som har ventet så lenge! Takk Takk Vi har vært veldig heldige med den fulltrefferen!Takk Se der ja, det var som jeg hadde en følelse av! Gratulerer så mye, så gøy at det klaffet så fort for dere!!! Nå er det bare å belage seg på noen uker med ordentlig besatthet! Nyt den nygravide følelsen, og kos deg masse i helgen! Takk Dalmore. Blir nok flere laaange uker frem til jeg kan fortelle det til noen flere. Nyter dagen i dag med et stooooort smil! Gratulerer så mye Takk - og velkommen i boka mi! Har du også dagbok her? GRATULERER Ripsy! Så herlig og klikke seg inn på KG og få slike nyheter! Wohoo!! Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne! God helg!! Takk, søte deg! Snart kommer du etter!!! Hold meg oppdatert, hehe... Det skal jeg! Håper det snart blir fortgang i sakene hos dere! Jeg følger med hos deg videre jeg. *beklager men måtte fjerne noen uttrykksikoner...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 29. oktober 2010 #214 Del Skrevet 29. oktober 2010 Herlig! Det var det jeg visste!! God helg, og kos deg som ny-gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #215 Del Skrevet 29. oktober 2010 Har bare så lyst til å rooope ut at jeg er gravid Går rundt og smiler og småler for meg selv :rødme: Og dette skal jeg holde for meg selv i maaange uker til? Hvordan klarer dere det da jenter? Jeg skal fortelle det til en veninne, fordi jeg ikke skal se mannen på lenge så har jeg fått lov. Må jo ha noen å snakke med. Det er endaa tidlig, så alt kan skje, men jeg velger å tro at alt skal gå bra jeg Skuffet og lei meg blir jeg helt sikkert uansett om det ikke skulle gå bra, så dersom det skjer får jeg ta det da.Hadde bittelitt farget utflod når jeg gikk på do nå. Hadde dette skjedd før testen hadde jeg vært sikker på at det var spotting før TR. Men jeg velger å ikke bekymre meg for det. :danser: :danser: :danser: :danser: For en rar følelse dette er Jeg er nå 3uker+6 dager på vei og antatt termindato er foreløpig 11.juli. Jeg synes terminkalkulatoren på babyverden var fin. Den hadde mye annen spennende informasjon også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 29. oktober 2010 #216 Del Skrevet 29. oktober 2010 Så herlig! Nå må du få deg ticker Jeg har ikke sagt det til noen, det har vært nære på, men jeg vil vente til vi har kommet forbi 12 uker. Dessuten er det jo koslig med en liten hemmelighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #217 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Herlig! Det var det jeg visste!! God helg, og kos deg som ny-gravid Takk Lilly Så herlig! Nå må du få deg ticker Jeg har ikke sagt det til noen, det har vært nære på, men jeg vil vente til vi har kommet forbi 12 uker. Dessuten er det jo koslig med en liten hemmelighet Åja, fortet meg å lage en så fort jeg så innlegget ditt Men de regner med 40 uker, og ikke 40+2, så egentlig er jeg 3+6 og ikke 3+4, som det står på tickeren. :klø: Skal jeg la det stå sånn eller få feil termindato? Edit: Endret det så det står "feil" termindato, men riktig antall dager jeg. Skal prøve å holde det hemmelig ja, men denne ene veninna mi har jeg bestemt meg for å si det til. Men bare fordi jeg ikke har mannen min her på altfor leeenge. Endret 29. oktober 2010 av Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 29. oktober 2010 #218 Del Skrevet 29. oktober 2010 Å, så skjønt med ticker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 29. oktober 2010 #219 Del Skrevet 29. oktober 2010 Godt å se at det er flere som sliter med å holde hemmeligheten for seg selv! Bare vent, det blir verre desto lenger du kommer! For min del funket det veldig fint å fortelle det til en venninne, da har du noen å melde når du får helt dilla og bare MÅ si noe om det. Vi var egentlig fast bestemte på at ingen skulle få vite om det, men ettersom jeg har vært sliten og ikke helt meg selv, har jeg fortalt det til mine to sjefer. Det kjennes også godt, for da vet de litt om hva som foregår, og jeg har litt bedre samvittighet for at jeg er litt ukonsentrert og ikke minst i dårlig form. Nå er det tre uker igjen til vi forteller det til foreldrene våre, det gleder jeg meg til som liten unge! Tenker på det nesten hver dag, og planlegger hva vi skal si, hehe. Heldigvis går det greiere å skjule det for kolleger og venner etterhvert, man "glemmer" det nesten litt. Håper du får en fantastisk fin helg som nygravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 29. oktober 2010 #220 Del Skrevet 29. oktober 2010 GRATULERER SÅÅÅÅÅÅ MYE!!!tenk det det gikk så fort!nei nå ble jeg skikkelig glad her jeg sitter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå