Pasjonsblomst Skrevet 19. februar 2011 #721 Del Skrevet 19. februar 2011 Håper formen er på topp idag! Ikke bare, bare med en kropp i forandring.. Kan jeg tenke meg :gjeiper: noen planer i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #722 Del Skrevet 20. februar 2011 Godt å lese at dagen i dag er mindre symptomsbelastet! Jeg synes det er så herlig å kunne følge svangerskapsdagene dine! Takk for at du deler de med meg! Ønsker deg en riktig fin dag! Så søt du er Yoga! Godt å få ut tenker et sted - er jo ikke så veldig mange som vet om den store hemmeligheten enda. Håper det veldig snart blir deres tur til å starte dette prøveeventyret Formen var veldig bra i går. Gikk en lang tur med en veninne i sola - og spiste lunsj sammen etterpå. Jeg var ikke noe kvalm Kvelden ble tilbragt med mannen. Kjenner jeg noen ganger blir litt sliten når jeg lager mat, så må ha en stol tilgjengelig når jeg kjenner svimmelheten nærmer seg. Så i går satt jeg på stolen og kutta grønnsaker I dag blir det nok en rolig søndag. Vi har ikke lagt noen planer enn så lenge. Kanskje litt styrketrening senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #723 Del Skrevet 20. februar 2011 Kanskje litt styrketrening senere i dag Ja, det ble det oxo Og det føltes godt! Først 20 minutter lett oppvarming på sykkel, deretter følgende øvelser: - Knebøy på Bosu med vektstang - Bulgarske utfall - Hamstrings curl med stor ball - Push med hender på bosu ball - Nedtrekk, bredt grep - triceps, stående med manualer over hodet (vet ikke hva øvelsen heter?) - Diverse mage- og ryggøvelser på matte. Hadde akkurat passe intensitet på øvelsene tror jeg. Etterpå ble det hjem til rester av den hjemmelagde kyllingsuppa jeg lagde i går Heier på at formen holder seg fin fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 20. februar 2011 #724 Del Skrevet 20. februar 2011 Flinka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 21. februar 2011 #725 Del Skrevet 21. februar 2011 Så flink du er som har trent! Håper som deg at formen holder seg fin utover! og ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #726 Del Skrevet 21. februar 2011 God morgen! Ja, jeg håper formen holder seg. I kveld har jeg et håp om å få til en joggetur, men får se det an utover dagen. Har sovet utrolig dårlig i natt. La meg med en kjempeoppblåst mage som var litt ubehagelig. Våknet mange ganger i natt, litt ubehag i magen, men ikke vondt, mest vanskelig å finne en stilling å roe seg i. Flere som har hatt problemer med å sove tidlig i svangerskapet? Det er nemlig ikke første gangen. I dag er prioritet nummer 1: OPPGAVESKRIVING!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 21. februar 2011 #727 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg signerer dette med urolig søvn. Det hadde jeg allerede før positiv test. Våkner ofte og drømmer mye, noe som gjør at jeg sover urolig. Det ligner ikke meg for å si det sånn, jeg pleier til vanlig å være en skikkelig sovegris Rart det der,vet flere venninner av meg også som har sovet dårlig i svangerskapet, men det skjer jo så mye i kroppen nå så det er kanskje naturlig at det blir slik. Lykke til med oppgaveskriving i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 21. februar 2011 #728 Del Skrevet 21. februar 2011 Har også slitt med urolig søvn ja. Sover lettere, og våkner av meg selv om nettene. Tenker at det er kroppen som venner seg til alt det nye egentlig, for jeg kjenner at det er mye bedre nå som jeg har kommet noen uker til ut i svangerskapet. Har forsåvidt funnet ut at det eneste som fungerer er å legge seg tidlig. Det er kjempekjedelig å gå og legge seg klokka ni, men dagen etterpå blir så mye bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 21. februar 2011 #729 Del Skrevet 21. februar 2011 Den oppblåstheten altså, slet mye med det i starten jeg også! Er mye bedre nå, så vær tålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #730 Del Skrevet 21. februar 2011 Godt å høre at det ikke bare er meg. Håper dette blir bedre i 2. trimester. De siste ukene av svangerskapet blir nok heller værre igjen, for ikke å snakke om etter den lille er født... Men det er jo en del av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadee Skrevet 21. februar 2011 #731 Del Skrevet 21. februar 2011 Så flink du er til å trene! Kjenner også igjen det urolige sovingen, og det hjelper jo ikke akkurat når man må tisse tre ganger i tillegg på natten. Men, det går over Nå sover jeg mye bedre enn i 1. trinmester i allefall. Men er forberedt på at det sikkert blir værre igjen mot slutten ja Håper du får en fin uke, og at formen er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokka Skrevet 21. februar 2011 #732 Del Skrevet 21. februar 2011 Skriver under på urolig nattesøvn. Før jeg ble gravid sov jeg gjennom hele natten,mens nå våkner jeg opp til flere ganger og sliter med å sovne igjen. Høres ut som dette er ganske normalt. God natt ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 23. februar 2011 #733 Del Skrevet 23. februar 2011 Du er så flink til å trene! Blir sjalu. Får ikke dratt meg hardt nok i nakkehårene til å være så flink. Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 23. februar 2011 #734 Del Skrevet 23. februar 2011 Håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 24. februar 2011 #735 Del Skrevet 24. februar 2011 Synes du er skikkelig flink til å trene! Misunner deg.. Jeg klarer ikke engang få meg selv til å gå en tur til dagen, eller til uken.. Flinking! Håper alt går fint med deg og minien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #736 Del Skrevet 24. februar 2011 Takk for komplimenter med treningen alle sammen. Jeg føler meg ganske så privilegert som faktisk er i så god form at jeg orker å trene nå i første trimester, ja jeg har hatt noen dager som ikke har vært såå gode, men når jeg leser om dere som går gjennom skikkelig svangerskapskvalme, så har jeg ingenting å klage på. I går og i forgårs ble det slalom. Kun et par timer på tirsdag og litt mer i går. Herlig med frisk luft og i går var det strålende sol Jeg merker jeg blir litt fortere sliten, så tok det litt pent. Trøtt i dag morges, og litt småuggen, så tar det litt rolig på morgenkvisten. Håper på mye skolearbeid resten av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #737 Del Skrevet 24. februar 2011 Og i dag er jeg 8 uker på vei 1 uke til første kontroll og forhåpentligvis ultralyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #738 Del Skrevet 24. februar 2011 Fortsatt en rolig morgen på meg - kvalmen kom visst i dag likevel. Frokosten kom opp igjen nøyaktig 2 timer etter den ble inntatt... Det kommer så plutselig den her kvalmen. Drakk et glass sjokolademelk etterpå for å få en annen smak i munnen - og det var så godt! Aanbefales å prøve for dere som har kastet opp - hvis dere orker tanken på det da... Litt til KG - og SÅ skal jeg sette i gang med noe enda mer fornuftig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 24. februar 2011 #739 Del Skrevet 24. februar 2011 Først av alt for 8 uker i dag Jeg skal også på første kontroll til uken, det blir kjempe spennende. Håper dagen din blir fin selvom den startet med oppkast. Sjokolademelk er også min nye venn, må ha det, bare må ha det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 24. februar 2011 #740 Del Skrevet 24. februar 2011 Hurra for 8 uker! Hvis det er noen trøst så var det rundt 8 uker at kvalmen var på sitt værste for meg og så ble det raskt bedre Håper det snart går over for deg også, kvalme er ikke noe gøy. Du har bedre tider i vente, fremover skal du se det bare blir kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå