Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3

Ripsy

Anbefalte innlegg

Snille dere :) Takk for klemmer!

Det er selvfølgelig trist, men det å miste i uke 4 kan nok ikke sammenligne med å miste senere i svangerskapet, så det går etter forholdene veldig bra med meg!

Jeg får bekreftet i løpet av kvelden svaret på siste blodprøve, men jeg er 98% sikker på at det ikke lenger er noen spire i magen min :sukk:

Men vi gik ikke opp :opplyser:

Ripsy will be back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, er innom og kikker og sier hei! :) Er selv veldig ny prøver her inne, men har vært jevnt innom å lest i over ett år :)

Hvordan gikk det med prøvene? :)

Håper alt står bra til og at alt ordner seg! Lykke til uansett hvordan det går! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere

Har fått bekreftet i dag at det ikke er noen spire i magen min. Hcg var lavt på mandag og var samme verdi på onsdag.

Det er bare å starte på nytt. Blir spennende å se om jeg kommer rett inn i normal syklus. Jeg fikk jo blødning på mensdagen, så det er jo mulig. Isåfall blir det ingen prøving på oss i november, da jeg er mye borte. Trist at vi mistet, men vi kommer sterkere tilbake i desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Det var trist erfaring så tidlig i prosessen.

men antar det føles godt å vite at du KAN bli gravid, at svømmerne til mannen er supergode osv? ;)

Desember blir en bra måned, nye muligheter så absolutt!

Masse klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var trist :( Men som du sier, bedre å få vite det tidlig i prossessen! :klem:

Satser på at desember blir en bra måned! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre Ripsy :klemmer:

Åh, men tenk så koselig om du blir gravid i desember da :-) Satser på at du får en liten desember gave!

Og prøv og kos deg frem til da! Ny et glass vin mens du kan og kos deg med din kjære Ripsy mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist.. :klemmer: satser på at desember blir en kjempebra måned! Håper du klarer å nyte tiden fremover likevel Ripsy.. Og snart får du en ny mulighet :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Trist at det skulle gå slik for deg Ripsy. Føler virkelig med deg. hpåer det går fint med deg, og at du kan glede deg til neste PP i Desember! :) Tanker og :klemmer: til deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor klem fra meg også! :klemmer: Synes du tar det veldig bra, og ønsker deg masse lykke til med neste PP. Dette skal nok ikke ta så lang tid. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Ripset :klemmer:

håper du har hatt en god helg sammen med din kjære.. travle tider, eller fått roa skikkelig ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom for å gi deg en stor :klem: og ønske deg en fin uke :hjerte: Håper det går greit med deg.. :klem:

Endret av Plutseliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, klart dere kommer sterkere tilbake!!! Og nå vet du i alle fall at dere kan! Det var en trøst for meg i alle fall, brukte nemlig ganske lang tid på klaff første gang. Men andre gang gikk det fortere :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...