Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

gratulerer så mye som nygravid! :)

Så synd du bekymrer deg for blødningene.. du skal jo liksom kose deg du nå.. *krysser fingra for deg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare en kjapp tur innom. Jeg blødde en del i går også, så jeg tror nok desverre jeg har hatt en sa. Jeg har sluttet å blø nå og har ellers ingen symptomer på at jeg er garvid. Det hadde jeg forsåvidt ikke tidligere heller, men det ser ikk lyst ut dette.

Jeg skal få tatt en blodprøve i løpet av uken. I dag får jeg ikke tid, men kanskje jeg får tatt en i morgen og så en ny om et par dager.

Ha en fin uke alle sammen :)

Skrevet

Ååååå Nei!

Håper du får tatt de blodprøvene - de kan nemlig fortelle deg sikkert hva som har skjedd. Så slipper du lure.

Håper iallfall du har det bra tross alt som har skjedd.

:klemmer:

Skrevet

Åh, det var leit! :klem:

Det er kanskje ikke noen trøst nå, men forsøk å tenk på at nå vet du i hvert fall at du kan bli gravid, det er ofte det er som er det vanskelige. Det kan ikke være noe særlig morsomt å miste, og i hvert fall ikke når det er så ønsket som det var hos dere, men på en måte er det bedre at det skjer nå enn om noen uker eller måneder. Dette er nok naturen som rydder opp, selv om det høres aldri så brutalt ut...

Mange mange :klem: herfra, i hvert fall. Det er lov å være lei seg på sånne dager.

Skrevet

Sender deg tusenvis av varme klemmer :klem: Er trist å oppleve en SA.. Men forhåpentligvis tar det ikke så lang tid før spiren sitter, og at den sitter ordentlig :hjerte:

Skrevet

Huff så leit... :tristbla: Eneste trøsten i dette er vel som du sa selv; at om man mister så er det bedre at det skjer tidlig.. Det er vel en fattig trøst, men.. Håper du får tatt blodprøver og får svar raskt. Sender mange varme klemmer :klemmer:

Skrevet

Så søte dere er alle sammen. Tusen takk :klemmer: Jeg fikk tatt en blodprøve i dag. Blir godt å få vite om det er liv der eller ikke. Jeg er forberedt på det værste, men har et bittelite håp! Regner med jeg kanskje får tatt en ny blodprøve på onsdag kanskje og at jeg vet mer på torsdag evnt. fredag.

Skal kose meg masse med :vin: til helga hvis jeg ikke er gravid iallfall :jepp:

Skrevet

Du er sterk Ripsy!!! :klem: Krysser fingrene for at alt er som det skal være! :jepp:

..og hvis ikke så kommer du nok fort inn i rekkene igjen - du er jo superfruktbar! :lur:

Skrevet

Krysser fingrene :klemmer:

Ja, det er jo verdt et forsøk! (men tviler veldig)

Du er sterk Ripsy!!! :klem: Krysser fingrene for at alt er som det skal være! :jepp:

..og hvis ikke så kommer du nok fort inn i rekkene igjen - du er jo superfruktbar! :lur:

:ler: Ja - ikke noe galt med hverken fruktbarheten eller svømmerne til Ripsymannen :fnise: Går det ikke nå - så går det forhåpentligvis neste gang :enig:

Det værste akkurat nå er å ikke vite. Kjenner fortsatt svake ligamentsmerter i lysken, men ellers ingen nye symptomer... Tar meg selv støtt og stadig på puppen :fnise: Men de er myke og absolutt ikke smertefulle.

Skrevet

Hei Ripsy! Ble så glad når jeg så tickeren din, men så skjønner jeg at det kanskje ikke er verdt å juble helt ennå... :tristbla: Håper alt er i orden, men er ellers enig med de andre her i at det nok går fort å bli gravid igjen hvis du har mistet. God klem fra meg! :klem:

Skrevet

:vinke: Ripsy.

Ååååh, jeg håper at alt er bra med deg :troest: Satser på at alt er bra. Huff og huff. Lykke til med svar på prøver :klemmer:

Skrevet

Tenker på deg, og håper på det beste :klem:

Skrevet

sånn, da har jeg PC igjen..

varme klemmer til deg Ripsy :klemmer: ..

Det er så vanskelig og sårt dette her, med oss jenter og syklusene våre, spirer og egg og utfallene av det..

tenker på hvor mye jenter opp igjennom tidene har grått over barna de ikke har fått, barna de fikk men mistet all for tidlig, barn de fikk med feil fedre, barn de måtte sende fra seg pga. økonomi eller krig eller hva det var....

*tankefull*

Håper på det beste i ditt tilfelle, at du er gravid og alt går godt med den lille spiren..

Det er så leit at vi ikke bare kan glede oss fullt ut over små spirer som fester seg, men at det følger med bekymringer og også sorg i noen tilfeller. Eller, det er jo fritt frem for å glede seg bekymringsløst, men det er vel kanskje de færreste som klarer det? Jeg skjønner igrunn veldig at mange velger å vente til de er en 3 mnd på vei før de "tør" å fortelle til folk.

Jeg håper at jeg ikke vil bekymre meg så mye hvis jeg engang blir gravid. Men jeg tror jeg vil det. Håper jeg klarer å glede meg også. Håper jeg klarer å puste dypt inn og tenke: det går sånt som det går (frykter igrunn at det kommer til å bli svært sterke følelser involvert, ikke noe dyp pust her i gården)

Nei, dette ble mye funderinger Ripsy.. Håper DU har det bra uansett, tenker på deg! ;)

Skrevet

Innom for å se til deg, og sende deg en stoor klem!

:hug:

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...