Sequax Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Hei, alle dere flotte kvinner her ute som er i andre trimester, som meg! Hvor langt er dere på vei, og hvordan er formen ? Min er helt topp; trøttheten fra slutten av første tri er borte, og jeg føler meg virkelig vital og "som meg selv". Kjenner noe bevegelse der nede, men ingen harde spark enda. Hvordan er det med dere på sparkefronten ? Jeg er 21 uker på vei i morra
Lyra Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Er 21 uker i morgen jeg også Jeg har bekkenløsning som ikke er så altfor ille så lenge jeg holder meg i ro, så klager ikke der. Springer på do minst 20 ganger til dagen, noe som er litt slitsomt, særlig når bekkenet er vondt... Er sykemeldt nå på grunn av lav hb og ingen vektøkning (hos meg, ikke babyen), men det er på bedringens vei nå heldigvis. Fysioterapeuten ønsker å sykemelde meg resten av svangerskapet på grunn av bekkenet, og jeg er jo forsåvidt enig siden jeg ikke vil bli verre, men det er jo så himla kjeeeedelig å bare gå hjemme Men jeg klager ikke altså, syns jeg har det fint etter forholdene jeg
Frøysa Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Jeg ble mye bedre i 2. trimester Får gått på trening og gått endel tur. Lå strak ut i tre måneder først, så det var kjempedeilig. Nå er jeg snart ferdig med 2. trimester da, og er fortsatt ganske liten, så håper siste delen også blir bra!
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Er helt super i formen! Tilbake til mitt gamle eg! Er i uke 20 nå, å slet med bekkenplager, kvalme, mageondt, trøtthet, gulping og det som verre var, men nå er alt borte! Håper det fortsetter sånn!
sjøhest Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 Formen er helt OK. Er 24 uker. Føler meg mer sliten enn før, men er ikke kvalm lenger hvertfall
SummerJoy Skrevet 28. september 2010 #6 Skrevet 28. september 2010 Myyyye bedre enn i 1.trimester, men fremdeles langt i fra topp. Den trettheten og seigemannfølelsen går liksom aldri helt over i dette svangerskapet virker det som... I første svangerskap var jeg mye bedre i 2.trimester. Men tenker det er litt fordi jeg har et barn å ta meg av fra før denne gangen. Har også store plager av bekkenløsningen. Menmen Nærmer seg 3.trimester for min del nå, og jeg begynner å se en ende på det hele. Deilig. Gleder meg utrolig masse til babyen kommer!!!
Ella* Skrevet 28. september 2010 #7 Skrevet 28. september 2010 Jeg er ikke i toppform, og har lite overskudd. Bekkenet blir verre og verre. Kvalmen er heldigvis borte da Er sykemeldt (prøver nå aktiv) og guttungen på to år er i barnehagen. Dagene går med til å hvile, få litt sosial kontakt når jeg orker det og bittelitt husarbeid.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #8 Skrevet 28. september 2010 Jeg er 26 uker nå og har hatt et bra 2. trimester. Er fremdeles trøtt som ei strømpe, riktignok, og har på ingen måte den samme energien som i ugravid tilstand, men har ikke merka noe til bekkenplager og føler meg fremdeles "lett" i kroppen.
Sequax Skrevet 29. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 29. september 2010 Er 21 uker i morgen jeg også Jeg har bekkenløsning som ikke er så altfor ille så lenge jeg holder meg i ro, så klager ikke der. Springer på do minst 20 ganger til dagen, noe som er litt slitsomt, særlig når bekkenet er vondt... Er sykemeldt nå på grunn av lav hb og ingen vektøkning (hos meg, ikke babyen), men det er på bedringens vei nå heldigvis. Fysioterapeuten ønsker å sykemelde meg resten av svangerskapet på grunn av bekkenet, og jeg er jo forsåvidt enig siden jeg ikke vil bli verre, men det er jo så himla kjeeeedelig å bare gå hjemme Men jeg klager ikke altså, syns jeg har det fint etter forholdene jeg Så kult!! Vi er akkurat like langt på vei!!! Hvor mange her inne kan egentlig si det, mon tro ? :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå