AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #1 Del Skrevet 27. september 2010 En stor andel av jenter jeg møter får intrykket av at jeg er en "player"(som de sier rett ut)...noe som absolutt ikke stemmer, da jeg altid har vært en rolig kar(dog ganske småfrekk og cocky, slet veldig med å være typisk "nice guy" i min ungdomstid) med jentene. Hva i alle dager ser dere på som "player tendenser"? Er heller ikke noe sexuelt overaktiv(slikt som det blir rykter av)...bare hatt 7 ONS + noe mer de 4-5 siste ukene, og heller ikke typen som gir jenter falske forhåpninger om noe mer. For cocky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #2 Del Skrevet 27. september 2010 BARE 7 ONS de siste 4-5 ukene? Det syntes jeg var mye, og vil si at jeg hadde tatt deg for å være en player, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 28. september 2010 #3 Del Skrevet 28. september 2010 Næsj. For å være player må du ha syv ONS i uken. Du trenger ikke å bekymre deg over å få et forvaklet følelsesliv eller noe sånt, før du når det nivået. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #4 Del Skrevet 28. september 2010 En stor andel av jenter jeg møter får intrykket av at jeg er en "player"(som de sier rett ut)...noe som absolutt ikke stemmer, da jeg altid har vært en rolig kar(dog ganske småfrekk og cocky, slet veldig med å være typisk "nice guy" i min ungdomstid) med jentene. Hva i alle dager ser dere på som "player tendenser"? Er heller ikke noe sexuelt overaktiv(slikt som det blir rykter av)...bare hatt 7 ONS + noe mer de 4-5 siste ukene, og heller ikke typen som gir jenter falske forhåpninger om noe mer. For cocky? Jentene har selvsagt rett i at du er en player. 1-2 ONS i uka?? Skulle vært spennende å høre hva DU mener er en player. Ny dame hver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #5 Del Skrevet 28. september 2010 Det går nok over når du blir eldre og begynner å forstå at andre ting er viktigere=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #6 Del Skrevet 28. september 2010 En player: Sier at han skal ringe deg uten å gjøre det. Lyver Går ut/holder på med jenter kun for å få seg noe Flørter med flere jenter samtidig Du er nok en player ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #7 Del Skrevet 28. september 2010 Er heller ikke noe sexuelt overaktiv(slikt som det blir rykter av)...bare hatt 7 ONS + noe mer de 4-5 siste ukene For cocky? HAHAHAHAHA. Fy fader. Du er ikke bare en player, du er bare billig/lett på tråden/manwhore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 28. september 2010 #8 Del Skrevet 28. september 2010 Eller et lite troll kanskje? Playertroll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå