Gå til innhold

Hva ville du valgt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du hadde en bil du må betale 3000 på i måneden som er firehjulstrekk og fem dører og kunne bytte mot en bil som du da får 150 000 på bok, men har forhjulstrekk og to dører. Hva ville du gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville solgt den og kjøpt bruktbil med firehjulstrekk og fem dører for 150 000.

Hæ?

Hvis jeg bytter bilen min, vil jeg sitte igjen med 150 000 på konto! Jeg vil få en ok bil, og penger på konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på om jeg virkelig hadde trengt firehjulstrekken og bakdørene.

Per i dag trenger jeg ikke noen av delene. Jeg har ingen oppsparte midler og har ikke penger til uforutsette utgifter. Bytter jeg bil vil jeg ha en buffer i bakhånd. Jeg har ikke lyst til å måtte spørre foreldre eller samboer om penger hvis uforutsette utgifter dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?

Hvis jeg bytter bilen min, vil jeg sitte igjen med 150 000 på konto! Jeg vil få en ok bil, og penger på konto.

Ja det skjønte jeg. Men trodde du syntes det var et minus med forhjulstrekk og to dører. Hvis ikke, skjønner jeg ikke hvorfor du i det hele tatt spør? Er vel bare å bytte i vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde byttet til 2-dørs forhjulstrekk. En buffer på 150 000,- gjør det aller meste mye lettere. Dessuten kan du vel leie en større firehjulstrekker de få gangene (?) i året du faktisk trenger en?

Jeg har gjort nøyaktig det motsatte selv, men da var det ren entusiasme som gjaldt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...