Gå til innhold

Glad jeg er singel

Riverton

Anbefalte innlegg

Det finnes nettdatingsider hvor man kan skrive inn puppestørrelse også, og disse er vel mest siktet inn på å finne nettopp sexbomber ;)

Uansett så representerer ikke nettdating akkurat hvordan det er i virkeligheten, golddiggers flest sjekker nok heller opp skattelistene i stedet for å annonsere kravet sitt - fordi det blir sett ned på. Akkurat som du bare kan kaste et kjapt blikk på brystregionen til dama du møter i stedet for å stå og hyle på barrikadene at du må ha F-cup og kreve at alle skal synes det er en kanonsjarmerende egenskap.

Folk er forskjellige, enkelt og greit. Og det er forskjell på å ønske seg en mann med trygg økonomi og en dame med store pupper (eller mann med stor pikk, for den saks skyld). Du må jo fatte at du tiltrekker deg noen og frastøter deg andre med det du skriver, det gjelder jo alle preferanser i hele verden. Å kreve at alle preferanser skal være akkurat like godt likt og høyt respektert av alle mennesker er absurd.

Personlig synes jeg det er greit å være glad i store pupper. At du har fått hets i noen tråder her på KG tipper jeg er fordi du formulerer deg som et rasshøl.

Internett er stort Også jeg har funnet en internasjonal side der en kan søke etter sexpartner og søke på puppestørrelse. Men det er likefullt et faktum at på seriøse sider, de som henvender seg til folk flest så er sex og kropp tabu. Kravene til profiler og bilder er normalt så strenge at det ikke er lov med noen anntydning om sex og selvfølgelig ikke mulig å søke på slike kriterier. Det å frestille sin egen rikdom derimot er helt greit. Når dette er den generelle normen blandt de nettstedene som anse seg selv for seriøse så et meldingen tydelig. Krav til økonomi er grett. Krav til sex kropp og pupper er fy fy.

Det er like fullt det generelle inntrykk.

Ved utformingen av slike sider tar de selvfølgelig hensyn til publikums holdninger. De vet at menns interreser for sex, kropp og pupper vil vekke reaksjoner, menns kvinner søken etter folk med god økonomi ikke får den type reaksjoner.

Jeg vil riktignok se bryst størrelsen på dama når vi møtes, men det kunne være greitt å vite på forhånd. I tillegg handler ikke dette om om puppestørrelse , men like mye om det jeg vil kalle seksuell utstråling og oppførsel. Hoved poenget mitt er at så lenge samfunnet reagerer negativt på denne typen problemer så har vi ett forhold like alvorlig som homohets. Selv om det er mulig å holde kjeft og dekke over sinde preferanser, jeg har fått inntrykk av at det er det du foreslår, så vil slike preferanser skinne igjenom uansett.

Anntydningen om at jeg jeg skal ha formulert meg som et rasshøl og dermed fororsaket negative reaksjoner er sjokkerende. Det er påstan tatt rett ut av løse luften. den er vel basert på den fordomsfulle holdning at mine påstander om hets er falske og at reaksjonene dermed må en annen forklaring. Like tøvete som det er å si at vi har ikke rasisme og homohets derfor må negative kommentarer fargede og homofile opplever skyldes at de oppfører seg som rasshøl.

Jeg har klart og tydelig utalt meg om hva jeg vil ha. Når kvinner sier klart å tydelig om hva de vil ha får det ikke den type reaksjoner. En kvinne kan nesten i raseri mot menn i beste sende tid på TV stå å ramse opp alle sine krav til en mann uten at det får denne typen reaksjoner. Han skal elske meg, tilbe meg, gjøre det jeg ber om osv. ette blir akseptert når det gjøres av kvinner. Jeg gikk ikke på langt nær så hardt ut. Nevnte ikke noe om at hun skulle tilbe og forgude meg , eller være min lydige slave. Jeg var mye mer moderat enn det en hvilkensom helst feminist er. Likevel hagled det med hets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller så kan det komme av at det bare er kvinner som frivillig ser på slike hjernedøde program på TV ;)

Kvinner shopper også klart mest og derfor er det viktig(ere) for TV-selskapene å ha programmer som tiltrekker seg kvinner til alle deres reklamer.

Menn ser også på TV . Det lages også programmer for menn. Et program der menn får hjelp til å skaffe sef en deilig bimbo ville helt sikkert blidt populært. Poenget er nok heller at det ville ført til mye hyl og skrik fra rabiatfeministene, noe som ike er et problem når en kvinne vil ha seg en milionær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Riverton, ifølge denne linken http://www.nettavisen.no/yeye/relasjoner/article2018775.ece er du ikke unik. Menn flest ønsker seg damer som er sexy.

Jeg har selv kommet over datingsider hvor det så fint står 'ønsker en sunn dame som er opptatt av å holde kroppen i form'

Det er IKKE uvanlig og helt ok å si! Du er sikkert like opptatt av sunnhet/trening selv, siden dette med kropp er så viktig for deg. Hvorfor skulle du ikke klare å finne noen som passer? Du må bare velge dine ord med omhu..at det er tabu å være kroppfiksert er ingen ny ting. :)

Poenget med denne tråden var ikke å diskutere meg og mine preferanser. Det er preferanser som svært mange menn har. Jeg tror faktisk at de fleste heteroseksuelle menn i større eller mindre grad har en dragning i den retning. Det er derfor et negativitet som rammer ganske mange menn. Og selv om det kan finnes vage formuleringer der jeg kan ymte frempå om hva jeg vil ha så mener jeg likefullt at det er uakseptabelt at menn ikke skal kunne være ærlige uten å bli stemplet som kvinnehatere og den slags.

Nå forstår jeg ikke helt hvorfor folk har fått det for seg at jeg er spesielt opptatt av kropp. Det er jeg ikke. Det er bare alle de som svarer i denne tråden som er fiksert på kropp og sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget med denne tråden var ikke å diskutere meg og mine preferanser. Det er preferanser som svært mange menn har. Jeg tror faktisk at de fleste heteroseksuelle menn i større eller mindre grad har en dragning i den retning. Det er derfor et negativitet som rammer ganske mange menn. Og selv om det kan finnes vage formuleringer der jeg kan ymte frempå om hva jeg vil ha så mener jeg likefullt at det er uakseptabelt at menn ikke skal kunne være ærlige uten å bli stemplet som kvinnehatere og den slags.

Nå forstår jeg ikke helt hvorfor folk har fått det for seg at jeg er spesielt opptatt av kropp. Det er jeg ikke. Det er bare alle de som svarer i denne tråden som er fiksert på kropp og sex

En dame jeg jobbet med før var golddigger og data bare rike menn som kunne kjøpe smykker..Du må vite det ble nevnt og snakket om!

Jeg tror de fleste synes det er ganske ille.

Om noen går ut og sier at de er ute etter penger så vil det lage sideblikk, akkurat som at det lager sideblikk om man sier man er ute etter en bimbo.

Det er klart man forhånddømmes da. Du sier jo selv at du ikke bare er ute etter pupper og en blåst hjerne, så hvorfor late som?

Du kan fint fortelle at du er opptatt av å være sunn og å ha en sunn kjæreste som også trener.

Men hvorfor er alle andre i tråden sexfikserte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame jeg jobbet med før var golddigger og data bare rike menn som kunne kjøpe smykker..Du må vite det ble nevnt og snakket om!

Jeg tror de fleste synes det er ganske ille.

Om noen går ut og sier at de er ute etter penger så vil det lage sideblikk, akkurat som at det lager sideblikk om man sier man er ute etter en bimbo.

Det er klart man forhånddømmes da. Du sier jo selv at du ikke bare er ute etter pupper og en blåst hjerne, så hvorfor late som?

Du kan fint fortelle at du er opptatt av å være sunn og å ha en sunn kjæreste som også trener.

Men hvorfor er alle andre i tråden sexfikserte?

Det er mye mer alvorlig å bli stemplet som sexfiksert og dermed beskyldt for å ha et negativt kvinnesyn enn det er å bli stemplet som golddigger. Bli beskyldt for seksuell utnytting av kvinner, bli beskyldt for å se på kvinnen som et sexobjekt.

Jeg later ikke som noe som helst. Hvor har du de ifra? Man må da vel kunne ta avstand fra homohets uten å bli beskyldt for å late som en er homofil.

Det eneste jeg har gjordt er å si at det må være greit å inkludere seksuelle forhold som kriterier ved valg av partner. Det har redsultert i gjentatte påstander om at jeg bare er opptatt av sex og påstander om at sex er noe jeg angivelig mener er det viktigste i et forhold.

Jerg har ike sagt noe om at sex er det eneste eller det viktigste likevel blir jeg tillagt den type holdninger av personer her som vil gjøre denne debattet her om til en sexdebatt.

Dette er nettopp det samfunnsproblem jeg forsøker å ta opp. Enhver anntydning om sex fra en mann blir tolket som at han er sexfiksert, bare vil bruke kvinner til sexc, negativt kvinnesyn osv. Det er nettopp denne feministiske kortslutningen jeg prøver å komme til livs.

Det må da være mulig å ha preferanser på kropp og sex uten at alle rabiatfeminister dermed skal komme med helt ville og meningsløse beskyldninger om sykelig kvinneundertrykkende sexfokusering.

Dersom dette er representativt for jvordan kvinner generelt tenker så vil jeg heller ha en bimbo.

Jeg har tidligere i denne tråden nevnt hvilke minimumskrav jeg har, ikke fordi det er det denne tråden handler omm, men fordi alle ville vri debatten over til meg og mine preferanser.

Minimumskravene som jeg nå gjentar enda en gang er

Helst gode holdninger, eller i hverfall fravær av dårlige holdninger.

En kropp som er pen nok til at jeg ikke får følelsen av å være en som i desperasjon tar hva som helst.

Bryster som er større en normalt.

Det er nok riktig at jeg blir tiltrukket av denne "dum og deilig" bimbostilen, men jeg krever selvfølgelig ikke at en partner skal være slik. Like fullt mener jeg at de som har slike preferanser må få ha det i fred.

Selv om en partner ikke må hvære en deilig bimbo så vil jeg likevel inkludere de jentene blandt mulige kandidater. Et liv sammen med en hjernedød bimbo er bedre enn et liv alene og atskillig bedre enn et liv sammen med en feministhurpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et liv sammen med en hjernedød bimbo er bedre enn et liv alene

Og det er du helt sikker på fordi at ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det er du helt sikker på fordi at ...?

Jeg vet hvordan det er å være alene. Jeg savner en kvinne. Savner alt det som hører med, sex, kos, samvær. Det viktigste for meg er fravær av all dritten. De jenter som ikke deltar i det feministiske antisex hylekoret og i tilleg har et flott utssende og mangler redsel for å spille på sex vil ha så mye å gi at det er hakket bedre enn å være alene. Det gjør selvfølgelig ingen ting om hun har noe i hotet, faktisk vil det bare være en fordel, men ikke nødvendig for at jeg skal få det bedre enn det jeg har nå. Jeg forventer ikke at alt skal være perfekt, men regner med at et parforhold blir vanskelig og konfliktfylt. Det er prisen en må betale. At jeg skulle få meg en skikkelig super bimbo er selvfølgelig bare en teoretisk mulighet og ikke noe jeg regner med. De kvinnene som av dette feministsamfunnet blir stemplet som dumme har atskillig mer oppi hode enn de fleste kvinner. Inteligens og kunnskap er selvfølgelig viktig for en kvinne, men selv om det kan gjøre samlivet enklere er det ingen forutsetning for at det skal bli bedre enn å være alene. Fordelen med å ha mye av bimbokvaliteter vil kunne veie opp så mye av manglene intellekt at det totalt blir bedre enn el liv alene. Jeg hadde egentlig gått bordt i fra forestillingen om drømmedama og satt mer realistiske og seriøse kriterier for valg av dame, men etter å ha sett hva slags svar kvinner gir i denne tråden bgynner jeg å lure på om det ikke er bedere med en skikkelig sexy "dum og deilig" bimbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan det er å være alene. Jeg savner en kvinne. Savner alt det som hører med, sex, kos, samvær. Det viktigste for meg er fravær av all dritten. De jenter som ikke deltar i det feministiske antisex hylekoret og i tilleg har et flott utssende og mangler redsel for å spille på sex vil ha så mye å gi at det er hakket bedre enn å være alene. Det gjør selvfølgelig ingen ting om hun har noe i hotet, faktisk vil det bare være en fordel, men ikke nødvendig for at jeg skal få det bedre enn det jeg har nå. Jeg forventer ikke at alt skal være perfekt, men regner med at et parforhold blir vanskelig og konfliktfylt. Det er prisen en må betale. At jeg skulle få meg en skikkelig super bimbo er selvfølgelig bare en teoretisk mulighet og ikke noe jeg regner med. De kvinnene som av dette feministsamfunnet blir stemplet som dumme har atskillig mer oppi hode enn de fleste kvinner. Inteligens og kunnskap er selvfølgelig viktig for en kvinne, men selv om det kan gjøre samlivet enklere er det ingen forutsetning for at det skal bli bedre enn å være alene. Fordelen med å ha mye av bimbokvaliteter vil kunne veie opp så mye av manglene intellekt at det totalt blir bedre enn el liv alene. Jeg hadde egentlig gått bordt i fra forestillingen om drømmedama og satt mer realistiske og seriøse kriterier for valg av dame, men etter å ha sett hva slags svar kvinner gir i denne tråden bgynner jeg å lure på om det ikke er bedere med en skikkelig sexy "dum og deilig" bimbo

Problemet er som alltid at det er umulig å vite hva som kommer til å fungere på forhånd.

Men jeg ser for meg at ei typisk "bimbo" har dyre (u)vaner. Noe jeg ikke ville vært villig til å betale for. Samtidig ser jeg også for meg at et slikt individ vil være rastløs og lite tilfreds med tingenes tilstand. Vanskelig å tenke meg at det blir noe bra for meg i lengden.

Jeg innbiller meg altså at ei såkalt "bimbo" blir dette av spesifikke årsaker. Og at disse årsakene ikke er særlig sunne eller positive for verken henne selv eller de hun roter seg borti.

Har du aldri hørt om den gyldne middelvei?

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er som alltid at det er umulig å vite hva som kommer til å fungere på forhånd.

Men jeg ser for meg at ei typisk "bimbo" har dyre (u)vaner. Noe jeg ikke ville vært villig til å betale for. Samtidig ser jeg også for meg at et slikt individ vil være rastløs og lite tilfreds med tingenes tilstand. Vanskelig å tenke meg at det blir noe bra for meg i lengden.

Jeg innbiller meg altså at ei såkalt "bimbo" blir dette av spesifikke årsaker. Og at disse årsakene ikke er særlig sunne eller positive for verken henne selv eller de hun roter seg borti.

Har du aldri hørt om den gyldne middelvei?

Om bimboer er dyrere i drift enn andre jenter vet jeg ikke. Men en som meg må nok regne med at en dame koster penger på en eller annen måte. Da blir det bare et spørsmål om økonomi for å finne ut om en har råd til å komme ut av singeltilværelsen.

En bimbos interresse for egen kropp og positivt forhold til sex trenger slettes ikke være et resultat av usunne årsaker.

Jeg har tidligere i denne tråden satt opp noen minimums krav til en dame. Det omfanger både sexbomber og den gyldne middelvei. Jeg vil naturligvis vurdere alle som oppfyller minimumskravene og velgde best mulig dersom jeg har flere å velge blandt.

Det varierer nesten fra dag til dag hvor viktig bimbokvalitetene er, ganske enkelt fordi dette styres av følelser. Jeg vet selvfølgelig at andre forhold er vel så viktig å ta hensyn til i et langvarig forhold og kommer ikke til å avvise en jente som ikke er noen super bimbo så lenge hun oppfyller minstekravene.

Når man møter noen så vil tiltrekning oppstå med mindre dama i kropp og sjel er direkte frastøtende. Jeg tror likevel det kan være lurt å ha min egen seksualitet i tankene slik at jeg velger en jente som har så mye av det jeg ønsker at jeg ikke vil føle en dragning mot andre jenter. Det vil i hvertfall gjøre parforholdet vanskelig.

Jeg vet utmerket godt at det er forskjel på drømm og virkelighet. Det gjelder vel egentlig bare å få mye nok av det en drømmer om til at det er verdt å gå inn i et forhold. Ellers kommer en kanskje i et forhold der en heletiden drømmer om noe bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om bimboer er dyrere i drift enn andre jenter vet jeg ikke. Men en som meg må nok regne med at en dame koster penger på en eller annen måte. Da blir det bare et spørsmål om økonomi for å finne ut om en har råd til å komme ut av singeltilværelsen.

En bimbos interresse for egen kropp og positivt forhold til sex trenger slettes ikke være et resultat av usunne årsaker.

Jeg har tidligere i denne tråden satt opp noen minimums krav til en dame. Det omfanger både sexbomber og den gyldne middelvei. Jeg vil naturligvis vurdere alle som oppfyller minimumskravene og velgde best mulig dersom jeg har flere å velge blandt.

Det varierer nesten fra dag til dag hvor viktig bimbokvalitetene er, ganske enkelt fordi dette styres av følelser. Jeg vet selvfølgelig at andre forhold er vel så viktig å ta hensyn til i et langvarig forhold og kommer ikke til å avvise en jente som ikke er noen super bimbo så lenge hun oppfyller minstekravene.

Når man møter noen så vil tiltrekning oppstå med mindre dama i kropp og sjel er direkte frastøtende. Jeg tror likevel det kan være lurt å ha min egen seksualitet i tankene slik at jeg velger en jente som har så mye av det jeg ønsker at jeg ikke vil føle en dragning mot andre jenter. Det vil i hvertfall gjøre parforholdet vanskelig.

Jeg vet utmerket godt at det er forskjel på drømm og virkelighet. Det gjelder vel egentlig bare å få mye nok av det en drømmer om til at det er verdt å gå inn i et forhold. Ellers kommer en kanskje i et forhold der en heletiden drømmer om noe bedre.

Ja, motivasjon er nøkkelordet.

Kvinnfolk i dag er veldig flinke til å kreve, men de fatter ikke at de må bidra med noe selv også. Og ikke minst motivere. Man blir ikke motivert av folk som bare krever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne stakkars-meg-tråden ferdig snart? Hvor ble det av de selvsikre mennene som hever hodet og gir beng i hva andre mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne stakkars-meg-tråden ferdig snart? Hvor ble det av de selvsikre mennene som hever hodet og gir beng i hva andre mener?

Vi står sammen med de som klager over rasisme og homohets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener de mennene som gir beng i deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eventyr3

Her er jeg. sorry. :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men Riverton, ser du så mange bimboer på din alder da? Jeg synes de fleste får litt vett med alderen jeg.. :)

Jeg håper du finner a' men vit at damer som er opptatt av utseende er meget mulig opptatt av smykker også. Du er din egen lykkes smed ! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Riverton, ser du så mange bimboer på din alder da? Jeg synes de fleste får litt vett med alderen jeg.. :)

Jeg håper du finner a' men vit at damer som er opptatt av utseende er meget mulig opptatt av smykker også. Du er din egen lykkes smed ! :kaffekopp:

Bimboer i større eller mindre grad finnes nok i de fleste aldersgrupper, ellers så er jeg nok klar over at de ofte er forholdsvis unge. Nå har jeg heller ikke noe absolutt krav om at hun må være en super bimbo. Fravær av all feministisk mannshat, sosialistiske og religiøse forestillinger er faktisk vel så viktig. Utsseende bør være såpass at jeg ikke får en følelse av å måtte nøye meg med de restene andre menn ikke ville ha. Har hun i tillegg et brystmål på over niddels så er det et pluss. Skulle hun ha lyst til å leke "dum og deilig" bimbo når vi går ut er det ikke meg i mot. Det er er vel i hovedtrekk de viktigste krav og ønsker som bør være tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...