Steinar40 Skrevet 2. oktober 2010 #41 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hva er det med KG som gjør at det trekker til seg så mange bitre og sutrete mannfolk? Det finnes damemennesker her - roten til alt ondt! Neida, jeg mener faktisk ikke dette alvorlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riverton Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #42 Del Skrevet 2. oktober 2010 Men du snakker ikke om dette i en bisetning, men mer eller mindre som at du mener at det er greit å velge ut i fra utseende. NÅr du sier at når kvinner stiller krav til holdninger og verdier, blir det bare sett på som en selvfølgelighet. Mener du virkelig at holdninger og verdier ikke er viktig, når man skal finne en partner å dele livet med? Det høres helt vanvittig ut for meg at noen ikke tenker på slike ting i valg avpartner, og da kan en lure på om hva du egentlig ser etter når det gjelder en partner for livet. Du vil ikke ha feminister, du vil ikke se etter holdninger og verdier, så hva er det egentlig du ser på da? Og det er da jeg drar konklusjonen at du ser på det ytre, som igjen blir overfladisk i min verden. Du må jo for all del gjøre som du vil, for ditt liv angår ikke meg. Du må stå for dine valg, så står jeg for mine valg. Men når man må slenge drit om andre, for å få frem sitt eget poeng, står man ikke for sine egne valg. Du er ikke tøff nok til å si hva du ser etter i en partner, og en kan jo lure på hva du ser etter, siden holdninger og verdier ikke er en slik ting. Etter å ha brukt my tid her og sett hva slags holdninger kvinner har må jeg si jeg virkelig er glad jeg er singel. Det fullstendig mangel på respekt og annerkjennelse av mannens rett til likeverd. Når man ikke vil ha en feministkjerring full av hat mot menn og manlig seksualitet blir man stemplet som kvinneundertrykker og beskyldt for å ville ha en underdanig kvinne. Når kvinner stiller krav til holdninger og verdier blir det bare sett på som en selvfølge. Nevner en mann noe om utseende, og værst av alt er visst "store pupper" så blir man stemplet som overfladisk og beskyldt for å bare ville ha ei som er dum og deilig. Det er selvfølgelig ikke overfladisk når kvinner stiller krav om god økonomi, luksus og dyre utenlandsreiser. Da er det plutselig bare snakk om å ville ha en ordnet økonomi og resurser til å ta seg av barna. Diamanter og ferie i Caribien er visst bare helt nødvendig og har selvfølgelig ingen ting med å være overfladisk.Herregud. Er det ikke mulig for menn å komme med egne kriterier uten å få huden full med dritt? Men kan tydeligvis bare sette opp "egne" kriterier dersom kriteriene er slik som kvinner vil de skal være, ellers så er det kvinneundertrykkende, barnslig eller overdladisk. Kvinner later ike til å tolerere noe annet en sine egne holdninger og verdier. Jeg er glad jeg slipper å leve sammen med noe så fordommsfullt Jeg stiller selvfølgelig krav i forhold til hvilke holdninger hun skal ha og ikke ha. Først og fremst vil jeg ha en sterk motvilje mot all feminisme, sexfrykt, overgrepshysteri og mannshar. Det er imidlertid svært få kvinner som kommer inn under den kategorien og jeg vil derfor også akseptere en kvinne med fravær av feministiske holdninger. Dette nevnte jeg i en annen tråd og fikk så mye pepper at jeg virkelig begynner å lure. Jeg ble beskyldt for å ville ha en underdannig kvinne uten egne meninger. Når kvinner stiller krav om holdninger hos partner, som ofte går ut på at han skal godta et feministisk verdenbilde, så blir ikke de møtt med deskyldninger om å bare ville ha en underdannig mann. I forhold til overfladiskhet så er det slik at de kvinner som stiller krav om økonomi og luksus ikke blir møtt med den samme massive kritikken menn opplever bare de nevner sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riverton Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #43 Del Skrevet 2. oktober 2010 Poenget vi prøver å forkynne er: Menn KAN. Menn kan gjøre -akkurat- hva de vil. Og det kan også kvinner. Hva media beskiver er ikke nødvendigvis beskrivende for realiteten. M.a.o: Dine sinte påstander er litt bullshit. Siden det er ikke slik den virkelige verden funker. Men jeg kan gjette at det du ønsker her er å krangle. At vi skal si : OH SHIT DIN FÆLE MANNSGRIS FYSJ! Slik at du kan gå bananas og si at vi er rabiate, og true med å sende polti på vårs. Sorry, men hvis du er sinna... så tror jeg ikke du får noe ut av å komme med kranglefant tendensene dine her. Det er hovedsaklig DET vi reagerer på. Tror ikke noen av oss bryr oss om din smak i kvinnfolk. Men du legger jo opp til en krangel. Påstanden om at menn kan og gjør som de vil er feil. Den tar ikke hensyn til de straffereaksjoner menn blir utsatt for. Det er belastende å bli feilaktig stemplet som overfladisk. primitiv og kvinneundertrykkende. Belastninger ved straff har den funksjon at de begrense hva folk kan gjøre. Grunnen til at vi straffer mennesker med bøter og fengsel er nettopp at en slik belastning skal begrense uønskede handlinger. Hetsing av menn som sier uønskede ting har samme funksjon. De å si at menn bare kan gi blaffen i slike reaksjoer og dermed er frie til å gjøre som de vil blir like dumt som å si at en mann bestemmer selv om han vil rane banken eller ikke for han kan jo bare gi blaffen i fengselstraffe. Dersom en mann banker opp kona hvis hun går ut uten hans tilatelse så vil ingen hevde at huner fri til å velge selv og at hun kan jo bare gi blaffen i at hun får juling og gjøre som en vil. Menn som setter opp kriterier kvinner ikke liker blir straffet så hardt at påstander om at menn kan velge fritt blir absurde. En mann som hart fått tildelt ett rykte om kvinneforakt og dårlige holdninger kan faktisk risikere fengselsstraff. Blir han noen gang anmeldt av en kvinne for vold eller seksuelle overgrep med påstand mot påstand kan denne typen karakteristikker av vitner være det som får retten til å tippe over "skyldig" -siden dersom saken ellers er på vippepunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrelinoge Skrevet 2. oktober 2010 #44 Del Skrevet 2. oktober 2010 Du høres skikkelig bitter ut.. Har ofte litt eigentlig lurt på om ein lett kommer over bitre menn i hverdagen og korleis dei er og oppfører seg. Virker som dei (kanskje meg og) blir oppdaget ganke fort her på forumet..for meg ser det ut som all menn som er innom forumet her blir stemplet som bitre og forsmådde osv. Er vel også svært glad jeg er singel, mer tid til spel, bøker, filmer, tv serier, trening + andre hobbyer. Flere av mine kompiser har forvunnet helt fra alt det moro vi dreiv med,,,,(vi treffes vel 2-3 ganger i året og da sammen med fruene deres). Vi gjør alldri noe sammen lenger bare vi gamle gutta. Litt trist. Unntaket er min bror og svoger takk gud for det, dei får litt frihet med gutte turer, poker kvelder, paintball, fjellturer og sykling. Noen historier som singel: Nabo kjørte meg heim til der eg bur fra butikken. Bur i ei lita leilighet, sa den var stor nok for meg siden eg er singel...Da slo han i rattet og bannet...korfor skulle eg slippe unna med å være singel. likte svært lite at jeg slapp masse lån, familibil og unger :o) Jobbet på arbeidsplass med mange damer for noen år siden. Dei maste heile tida jeg måtte finne meg ei dame. Sa eg skulle finne meg ei fra utlandet (på spøk ikkje alvorligt meint) Da vart dei ikkje blide. Fekk og kjeft fordi eg var for kresen hmm av dei + av mora til ein kompis som meinte både sonen og meg var for kresne. Er ikke kresen trur jeg,,lener mer mot likegyldig. Noe som overhodet ikkje er heilt bra nei.. MEN jeg brenner for 100vis av andre ting. Er innom kvinneguiden i ny og ne, og det overrasker meg gang etter gang. At folk sier dei trives som single, og svært mange. Kan skjønne det om menn som liker å drive med hobbyer, og interesser og data osv. Er noe med menn som må bare ha litt tid aleine. Drev med fisking noen år med slekt og venner. Vi sa lite, fredlig fisking og bare timer med ro og stillhet. Men hva med jenter/damer er det virklig så mange som føler dei må være single. Har sett noen forklaringer på det og fleste har vært. Dei venter på den rette, eller alle men er nek og ikkje bra nok. Eller heller være singel resten av livet om dere ikkje finne ein mann som er bra nok for dere. Og noen få ønsker seg kanskje ikkje barn og derfor ingen mann heller. Karriere? Venner har blitt den nye familie greia. Er det noen single jenter/damer her som rett og slett ikkje ønsker seg ein mann pga av at dei vel vil dyrke seg selv og sine interesser? Eg gjør akkurat det eg vil "nesten" (klype salt) kvar einaste dag. Er vel mye av den friheten jeg ikkje vil miste som gjør til at jeg er forsiktig og tar det sakte med damer/jenter som viser interesse. Hell hath no fury like a woman scorned opplevd den noen ganger ja grøss. Korfor må noen (sier ikke alle) kvinner straffe meg eller droppe all kontakt med meg pga av at jeg er ein ensom ulv :o(. Er bare slik jeg er blitt, men er snill og lykklig og singel. Ble lang tekst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #45 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det finnes damemennesker her - roten til alt ondt! Neida, jeg mener faktisk ikke dette alvorlig Så grunnen til at du er her er IKKE fordi det heter KVINNEguiden? Du kom ikke hit fordi du tenkte du skulle diskutere med kvinner? Var det en tilfeldighet at du kom hit da? Men TS, hvorfor dette snakket om at menn skal kreve ditt og kvinner krever datt? Jeg har hatt flere kjærester, noen uatrakktive, noen fattige,noen med små peniser, noen rike & kjekke. Jeg gidder ikke å gå å tenke på krav i ett sett, jeg ser heller på hele pakken. Kan denne mannen gjøre MEG lykkelig? Husk at hvert og ett menneske er ansvarlig for egen lykke. Så om digre pupper og en blåst hjerne gjør deg lykkelig, så er det klart du kan fokusere på å finne en slik dame! Men husk også at om noen blir dypt ulykkelige av å leve med en mann som er arbeidsledig og ikke eier flisa i veggen, så må desse menneskene gjøre noe med dette vet du. Ønsker du ikke at folk flest skal være lykkelige da? Og forresten, ikke bruk kvinneguiden som en mal for kvinners-oppførsel. Det er mange kloke mennesker her, men om du går ut og faktisk snakker med mennesker rundt deg så vil du møte mindre frustrasjon. Vi er her for å diskutere fordi vi kjeder oss eller trenger underholdning, det er klart man kan svare urimelig da, eller være urealistisk i rusen av anonymitet. Derfor er ikke KG noe sted å basere research på den generelle kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riverton Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #46 Del Skrevet 2. oktober 2010 Så grunnen til at du er her er IKKE fordi det heter KVINNEguiden? Du kom ikke hit fordi du tenkte du skulle diskutere med kvinner? Var det en tilfeldighet at du kom hit da? Men TS, hvorfor dette snakket om at menn skal kreve ditt og kvinner krever datt? Jeg har hatt flere kjærester, noen uatrakktive, noen fattige,noen med små peniser, noen rike & kjekke. Jeg gidder ikke å gå å tenke på krav i ett sett, jeg ser heller på hele pakken. Kan denne mannen gjøre MEG lykkelig? Husk at hvert og ett menneske er ansvarlig for egen lykke. Så om digre pupper og en blåst hjerne gjør deg lykkelig, så er det klart du kan fokusere på å finne en slik dame! Men husk også at om noen blir dypt ulykkelige av å leve med en mann som er arbeidsledig og ikke eier flisa i veggen, så må desse menneskene gjøre noe med dette vet du. Ønsker du ikke at folk flest skal være lykkelige da? Og forresten, ikke bruk kvinneguiden som en mal for kvinners-oppførsel. Det er mange kloke mennesker her, men om du går ut og faktisk snakker med mennesker rundt deg så vil du møte mindre frustrasjon. Vi er her for å diskutere fordi vi kjeder oss eller trenger underholdning, det er klart man kan svare urimelig da, eller være urealistisk i rusen av anonymitet. Derfor er ikke KG noe sted å basere research på den generelle kvinne. Det jeg omtaler som krav er bare kriterier som brukes ved valg av partner. Jeg vet noenlunde hva som må til for at jeg skal ha et akseptabelt liv. Jeg har tideligere gått ut med beskrivelse av drømedama og fått så hatten passer. Jeg laget en ny tråd og modererte meg kraftig og i tillegg la hovedvekten av kriteriene på holdninger og verdier som jeg mener vi bør ha felles. Likevel ble jeg også der møtt med mye tøvete og felaktige negative beskyldninger. Jeg har ikke opplevd at kvinner blir utsatt for det samme når de forteller hva slags menn de vil ha. Dette gjelder uansett hvilke kriterier/krav kvinner kommer med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #47 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det jeg omtaler som krav er bare kriterier som brukes ved valg av partner. Jeg vet noenlunde hva som må til for at jeg skal ha et akseptabelt liv. Jeg har tideligere gått ut med beskrivelse av drømedama og fått så hatten passer. Jeg laget en ny tråd og modererte meg kraftig og i tillegg la hovedvekten av kriteriene på holdninger og verdier som jeg mener vi bør ha felles. Likevel ble jeg også der møtt med mye tøvete og felaktige negative beskyldninger. Jeg har ikke opplevd at kvinner blir utsatt for det samme når de forteller hva slags menn de vil ha. Dette gjelder uansett hvilke kriterier/krav kvinner kommer med. Takk for svar. Hvorfor på død og liv gå ut med dine kriterier? Hvorfor ønsker du at andre mennesker skal se logikken når du selv ser det?Forklar gjerne Det ER jo ikke viktig hva andre mener, det som er viktig er at DU finner drømmedama som er rett for DEG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2010 #48 Del Skrevet 2. oktober 2010 Så grunnen til at du er her er IKKE fordi det heter KVINNEguiden? Du kom ikke hit fordi du tenkte du skulle diskutere med kvinner? Var det en tilfeldighet at du kom hit da? Grunnen til at jeg kom hit var pga den dama jeg kjenner ute i virkeligheten og det merkelige forholdet vi hadde. Tenkte jeg kanskje kunne få litt input herifra. Så det var faktisk en tilfeldighet sånn sett. Jeg hadde aldri havnet her uten henne. Og forresten, ikke bruk kvinneguiden som en mal for kvinners-oppførsel. Det er mange kloke mennesker her, men om du går ut og faktisk snakker med mennesker rundt deg så vil du møte mindre frustrasjon. Vi er her for å diskutere fordi vi kjeder oss eller trenger underholdning, det er klart man kan svare urimelig da, eller være urealistisk i rusen av anonymitet. Derfor er ikke KG noe sted å basere research på den generelle kvinne. Ja, den har jeg fått med meg etter å ha vært her en stund hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #49 Del Skrevet 2. oktober 2010 Grunnen til at jeg kom hit var pga den dama jeg kjenner ute i virkeligheten og det merkelige forholdet vi hadde. Tenkte jeg kanskje kunne få litt input herifra. Så det var faktisk en tilfeldighet sånn sett. Jeg hadde aldri havnet her uten henne. Ja, den har jeg fått med meg etter å ha vært her en stund hehe Det gjelder ikke bare kvinnene her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #50 Del Skrevet 2. oktober 2010 Grunnen til at jeg kom hit var pga den dama jeg kjenner ute i virkeligheten og det merkelige forholdet vi hadde. Tenkte jeg kanskje kunne få litt input herifra. Så det var faktisk en tilfeldighet sånn sett. Jeg hadde aldri havnet her uten henne. Ja, den har jeg fått med meg etter å ha vært her en stund hehe Det gjelder alle forum, ikke bare dette forumet. Jeg tipper at tilogmed du skriver ting som du ikke hadde turt å si ovenfor andre ansikt til ansikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2010 #51 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det gjelder alle forum, ikke bare dette forumet. Jeg tipper at tilogmed du skriver ting som du ikke hadde turt å si ovenfor andre ansikt til ansikt. Ikke at jeg nødvendigvis ikke hadde turt det, men problemet er at folk flest er såpass hårsåre at det ikke går an. Da kom man i konflikt med absolutt alle. Befriende sånn sett her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riverton Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #52 Del Skrevet 2. oktober 2010 Takk for svar. Hvorfor på død og liv gå ut med dine kriterier? Hvorfor ønsker du at andre mennesker skal se logikken når du selv ser det?Forklar gjerne Det ER jo ikke viktig hva andre mener, det som er viktig er at DU finner drømmedama som er rett for DEG. Jeg kan ikke helt forstå hvorfor jeg skal holde mine kriterier skjult. Kvinner kan fortelle om hva slags mann de vil ha uten at det blir bråk. Jeg burde også ha den muligheten. På ett eller annet tidspunkt så må jeg formidle hva jeg leter etter. I en kontaktannonse eller profil på en datingside. Det vil jo ettehvert bli helt åpebart for alle hva slags dame jeg foretrekker. Jeg kan ikke se at det er mulig eller ønskelig og holde dette skjult. Dessuten plager det meg når jeg ser andre med tilsvarende preferanser blir hetset. Jeg vet selvfølgeig at i et langvari forhold er det mye annet en utseende som nok er vel så viktig. Det viktigste er vel å unngå all dritten ( feminisme , sosialisme og religion) Utseende messig vet jeg at har hun et utseende som en vanlig pen jente, gjerne med store pupper så er det vel egentlig greitt. Det er ting jeg vet. Og som jeg faktisk syns høres fornuftig ut. Samtidig må jeg være såpass ærlig og si at en ung skikkelig "dum og deilig" blondine med store pupper som kjører bimbo stilen fullt ut treffer et eller annet rent følelesmessig. Sånne følelser skal man tydeligvis ikke ha, og om man har det så er en pålagt å holde kjeft. Av og til har jeg vel bare et behov for å komme ut av skapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 2. oktober 2010 #53 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hva er det med KG som gjør at det trekker til seg så mange bitre og sutrete mannfolk? Det er KVINNE guiden. Vi vet vi kan ta igjen her uten å bli anmeldt for vold, incest og andre fantasifulle påstander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 2. oktober 2010 #54 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det er KVINNE guiden. Vi vet vi kan ta igjen her uten å bli anmeldt for vold, incest og andre fantasifulle påstander. Så det er rett og slett for å "ta igjen"? Dvs, få utløp for deres bitterhet gjennom å sutre her? Vel, takk for at du bekrefter igjen at jeg ikke trenger å høre på hva du og dine likesinnede har å si, siden det bare er snakk om edder og galle uansett. Temmelig patetisk egentlig, men hver sin lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 3. oktober 2010 #55 Del Skrevet 3. oktober 2010 Så det er rett og slett for å "ta igjen"? Dvs, få utløp for deres bitterhet gjennom å sutre her? Vel, takk for at du bekrefter igjen at jeg ikke trenger å høre på hva du og dine likesinnede har å si, siden det bare er snakk om edder og galle uansett. Temmelig patetisk egentlig, men hver sin lyst. Hvilket annet valg har vi? Kvinner besitter ikke et emosjonelt register stort nok til å evne til å se lenger enn sin egen nesetipp. Da er det frustrerende å være et følelsesmenneske med uendelig mye å gi på det mellommenneskelige plan. Det er et slag i ansiktet hver eneste gang en prøver å bringe positivt ladede følelser inn i livet. De fleste menn ønsker seg et samliv med en kvinne. Et samliv som er tuftet på gensidig kjærlighet, respekt og verdier. Da er det vanskleig å være mann i Norge i dag. Norske kvinner har ikke andre mål enn de kulete feriene, de stiligste møblene, de hippeste klærene og en skikkelig kul bil amt en mindre kul bil nummer to. Å se hva som opptar kvinner på kg viser jo bare hvor lite empatiske evner kvinner besitter. Paradaise Hotel, andre såpeserier og hvor mye penger kan vi tyne mannen til å bruke på et bryllupp er jo de største slagerne her. Å ælske, ære og vise lojalitet er et fremmedord hos den norske kvinnen. Så du får leve med våre frustrerte utblåsninger her på kg til enten norske kvinner plutselig får et empati-gen (fast bopel på Mars skjer lenge før det...) eller at vi gir slipp på våre ønsker om kjærlighet og går inn i samme materialistiske og utnyttende spor som kvinner. Jeg prøver oppriktig, men sliter litt med å bli et rasshøl da det strider mot min natur. Men igjen, jeg ser jo at det er eneste mulig eløsning for å unngå evig ensomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 3. oktober 2010 #56 Del Skrevet 3. oktober 2010 Here we go again. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2010 #57 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Hvilket annet valg har vi? Kvinner besitter ikke et emosjonelt register stort nok til å evne til å se lenger enn sin egen nesetipp. Da er det frustrerende å være et følelsesmenneske med uendelig mye å gi på det mellommenneskelige plan. Det er et slag i ansiktet hver eneste gang en prøver å bringe positivt ladede følelser inn i livet. De fleste menn ønsker seg et samliv med en kvinne. Et samliv som er tuftet på gensidig kjærlighet, respekt og verdier. Da er det vanskleig å være mann i Norge i dag. Norske kvinner har ikke andre mål enn de kulete feriene, de stiligste møblene, de hippeste klærene og en skikkelig kul bil amt en mindre kul bil nummer to. Å se hva som opptar kvinner på kg viser jo bare hvor lite empatiske evner kvinner besitter. Paradaise Hotel, andre såpeserier og hvor mye penger kan vi tyne mannen til å bruke på et bryllupp er jo de største slagerne her. Å ælske, ære og vise lojalitet er et fremmedord hos den norske kvinnen. Så du får leve med våre frustrerte utblåsninger her på kg til enten norske kvinner plutselig får et empati-gen (fast bopel på Mars skjer lenge før det...) eller at vi gir slipp på våre ønsker om kjærlighet og går inn i samme materialistiske og utnyttende spor som kvinner. Jeg prøver oppriktig, men sliter litt med å bli et rasshøl da det strider mot min natur. Men igjen, jeg ser jo at det er eneste mulig eløsning for å unngå evig ensomhet. Du har flere gode poeng her, selv om du går litt for langt i generaliseringene. F.eks har nok fortsatt de fleste kvinner noe mer empati enn de fleste menn. Endret 3. oktober 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 3. oktober 2010 #58 Del Skrevet 3. oktober 2010 vel Eneste problemet jeg ser med generaliseringer er at de er kun beskrivende for spesifikke kulturerer innenfor spesifikke geografiske områder.. M.a.o er de noe begrenset. Innen jeg kom på KG hadde jeg aldri engang tenkt over en del av problematikkene som beskrives over alt på forumet. Selvsagt beskriver de realiteten- de som beskriver de.. Også i Steinar40, Riverton og BM sitt tilfelle må dere jo ha opplevd visse erfaringer som generaliseringene er basert på. Poeget mitt er vel at vi har ulike realiteter. For selv om det skjer mye rart i min verden jeg kunne basert generaliseringer på er de helt spesifikke innenfor hos de jeg har møtt og vokst opp med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 3. oktober 2010 #59 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvilket annet valg har vi? Kvinner besitter ikke et emosjonelt register stort nok til å evne til å se lenger enn sin egen nesetipp. Da er det frustrerende å være et følelsesmenneske med uendelig mye å gi på det mellommenneskelige plan. Det er et slag i ansiktet hver eneste gang en prøver å bringe positivt ladede følelser inn i livet. De fleste menn ønsker seg et samliv med en kvinne. Et samliv som er tuftet på gensidig kjærlighet, respekt og verdier. Da er det vanskleig å være mann i Norge i dag. Norske kvinner har ikke andre mål enn de kulete feriene, de stiligste møblene, de hippeste klærene og en skikkelig kul bil amt en mindre kul bil nummer to. Å se hva som opptar kvinner på kg viser jo bare hvor lite empatiske evner kvinner besitter. Paradaise Hotel, andre såpeserier og hvor mye penger kan vi tyne mannen til å bruke på et bryllupp er jo de største slagerne her. Å ælske, ære og vise lojalitet er et fremmedord hos den norske kvinnen. Hæææ?!?! :klø: Her kjente jeg meg absolutt ikke igijen! :klø: Hva er det du har opplevd som gjør at du har sånn oppfatning?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #60 Del Skrevet 3. oktober 2010 Og akkurat der ble det veldig lite interessant å følge videre med på denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå