Gå til innhold

sex med eldre kvinner

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

er en mann på 30 som elsker å ha sex med eldre damer. har hatt sex med damer opp i midten av 50 årene. er dette uvanlig ??? de er bare så ekstremt gode i senga og er åpne for alt, gruppe etc. er det mange som opplever det samme ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dame over 50

Ja, det er det antakelig!

Er nemlig selv en dame som er passert 50, og jeg har hatt flere unge (30- 45 år) elskere de siste årene. Så mange unge menn gjør nok det samme som deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man eldre når man er 50? Jeg ville tro man ikke får den labelen før man er over 60 minst, kanskje 65 eller er det 67, offisielt pensjonist og trukket tilbake til de eldres rekker?

*spikker litt på flisen sin*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dame over 50

Hehe! Enig med Veslebråka, men glemte å kommentere det.

Tror at "vi over 50" (veldig mange iallfall) ikke føler oss "eldre" i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man eldre når man er 50? Jeg ville tro man ikke får den labelen før man er over 60 minst, kanskje 65 eller er det 67, offisielt pensjonist og trukket tilbake til de eldres rekker?

*spikker litt på flisen sin*

Tja, tror det har vledig å gjøre med egen alder.

Da man var tidlig i tenårene, anså man jo nærmest livet for å være over når folk hadde rundet 30, mens jeg vil tro at de fleste 30-åringer trives bedre med livet nå enn da de var 14, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ødipus

Tja, for enhver alder man selv befinner seg i, vil en alltid ha en gruppe som er "eldre". For min egen del skyver jeg den gruppen stadig foran meg da, etterhvert som jeg selv blir eldre selvfølgelig :D

Anyway er det vel nokså individuelt hva man i en erotisk sammenheng vil definere som eldre da! -noen får kribling i magen hvis motparten er bare 5 år eldre, andre (som jeg), har en klar oppfatning av at eldregruppen er de som er 20-30 år eldre enn meg selv. Siden jeg selv er en mann i slutten av tredveåra har jeg jo i selvironiens navn opplevd at de "eldre" er jo ikke hva de engang var,,, de blir jo stadig eldre og eldre!! Uten at dette legger noen demper på min lyst på dem da, bare en kilde til ettertanke etterhvert som mitt eget liv skrider fremover!

Men min største forundring er vel A4-menneskers fordømming/tabufisering av oss som beveger oss utover vår egen aldersgruppe. Når jeg en sjelden gang har sluppet info om mitt seksuelle ståsted blir jeg møtt i stor grad med undring og vantro. Og mine partnere i den "voksne" alderen har gjennom hele livet følt en sterk skyldfølelse for sin dragning mot yngre menn. Har krevd mye slit og mellommenneskelig ransakelse før man har kommet frem til felles forståelse noen ganger ja,,,

,,,men når isen er brutt, er det ingen som er så herlige kvinner som dem.

Age before beauty!

Ødipus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arnold S.(Guvernør)

Når jeg var 16-17 år, så dreide mine sex-fantasier ofte om nabodama, eller moren til kameraten min. Jevnaldrende jenter var på den tiden ikke noe sexfantasi-objekt.

Men jeg har ikke dratt med meg disse fantasiene nå tyve år senere.

Det er et merkelig fenomen. Hva kan det egentlig komme av at unge gutter føler denne dragningen mot modne damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjekkgutt17

ÆÆÆÆÆÆÆSJ!!!!!!! NEITAKK!!!! det er bare grusomt å fårestille seg den slappe musa!! fysj!!!!!!! men dere får kose dere :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dame over 50

Lille venn!

Ingen automatikk i hvem som har slapp mus! (Men det kan selvsagt ikke en 17-åring vite, så du er unnskyldt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ødipus

Til "dame over 50" :

-der har du et ufattelig godt poeng, men tror du han gutten skjønner det ?? Aldri!

Dessuten har en eventuell "slapphet" i musa, lite å gjøre med god sex hvis man er virkelig tent på hverandre,,, er nå min mening da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...