Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #1 Del Skrevet 7. oktober 2003 Et kjapt spørsmål - noen som vet hva det koster å ta mopedlappen? Stemmer det at det kun er kjøretimer (evt. teori) og ingen oppkjøring? blondiii (ikke innlogget fordi jeg er på jobb) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. oktober 2003 #2 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det er kjøretimer og en slags oppkjøring der man kjører i gruppe på tre-fire med den bilsakkyndig på motorsykkel på hjul. Har ennå ikke hørt om noen som ikke klarer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 7. oktober 2003 #3 Del Skrevet 7. oktober 2003 Alle klarer det. Men er ikke moped et valgfag'a? :klø: Husker vi tok lappen i valgfag i 9'ende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. oktober 2003 #4 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvorfor kjører du ikke opp til traktorkortet i stedet? så kan du kjøre moped også---- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. oktober 2003 #5 Del Skrevet 7. oktober 2003 Trenger man egen mopedlapp hvis man har sertifikat da? I Hellas trengte jeg bare å vise frem det hvertfall....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 7. oktober 2003 #6 Del Skrevet 7. oktober 2003 Du trenger ikke mopedlappen dersom du har vanlig sertifikat, men dersom du ikke har det, må du ta kjøretimene og oppkjøringen. Vet ikke om det er teoriprøve med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 7. oktober 2003 #7 Del Skrevet 7. oktober 2003 Da jeg tok billappen (1994) fikk vi beskjed om at vi ikke hadde lov til å kjøre moped på billappen (vanlig klasse B). Er lovverket for kjøring med moped endret etter dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå