Gå til innhold

Le Voyage Dans La Lune

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest La Lune

Vet ikke helt hva jeg skal skrive siden dette er mitt første dagbokinnlegg men det får stå sin prøve. Håper den blir mer spennende enn dette om kort tid hvertfall : - )

La Lune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest La Lune

I dag har det vært en ganske så uspennende dag. Har laget mat og vasket klær. Satt oppe til klokken 5:00 i dag tidlig og jobbet men jeg er ikke spesielt trøtt, hvertfall ikke ennå.

Skal være flink og støvsuge i kveld hvertfall! Det får bli dagens gode gjerning! :blunke:

La Lune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest La Lune

I dag har jeg gjort ferdig en illustrasjon jeg er veldig fornøyd med. Det er ett motiv av en liten gutt som sitter ved en stor elv og fisker. Jeg ville få fram at han er en ensom og trist liten gutt og det tror jeg at jeg har klart. Jeg gleder meg til å scanne den inn, akkurat nå skal den få tørke over natten.

Det er en veldig god følelse og være 100% fornøyd med noe man har jobbet veldig intenst med, det er godt for selvtilliten :D

La Lune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atacand

Kommer inn og gratulerer med dagbok,tar med litt sjokoladekake og kaffe.

Vi andre som har dagbøker skriver om daglidagse ting selv om det ikke er spennede hele tiden.Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann La Lune :D Velkommen hit til oss. Må bare spørre deg, er du kunstner? Siden du lager illustrasjoner?

Håper du vil trives her sammen med oss,da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest La Lune

Åh jeg er så mett! Har en god venninne som driver resturant og hun kommer med gourmetmat til meg titt og ofte. I dag hadde hun med innbakt laks og appelsinris og det var så godt, spiste sikkert dobbelt så mye som jeg ville gjort vanligvis.

La Lune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...