Gjest Mahareth Skrevet 29. januar 2011 #281 Del Skrevet 29. januar 2011 Håper jordmoryrket er like givende som du sier det er Jeg kunne ikke blitt det, men det har mer med at jeg ikke passer i helsesektoren egentlig Hvor bor dere hen nå egentlig? Innbilte meg egentlig at dere allerede holdt til å Bergen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #282 Del Skrevet 29. januar 2011 Hehe nei ikke enda, men vi bor ikke så veldig langt i fra. Vi holder til i oljehovedstaden Stavanger Er så glad vi skal ut av dette boligmarkedet og inn på Bergen sitt. Boligprisene her er helt syke! Har tatt helt av! Noe som er bra for oss når vi skal selge da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. januar 2011 #283 Del Skrevet 29. januar 2011 Du får si fra om du vil treffes i sommer da Jeg er riktignok uten retningssans, men noe guiding kan jeg vel ta på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #284 Del Skrevet 29. januar 2011 Du får si fra om du vil treffes i sommer da Jeg er riktignok uten retningssans, men noe guiding kan jeg vel ta på meg JA! Det vil jeg gjerne! Kjenner jo ingen der oppe, bortsett fra min aller nærmeste venninne som også bor der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. januar 2011 #285 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg trenger flere venner i Bergen Alle flytter jo Så flott! Ser frem til å bli 'skikkelig' kjent med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 29. januar 2011 #286 Del Skrevet 29. januar 2011 Så heldig du er som får gjort drømmen om jordmoryrket ditt til virkelighet! Jeg skulle også gjerne blitt jordmor, men jeg har ikke jobbet lenge nok enda og utdanningssted er så langt unna her jeg bor. Er jo bare noen steder de har den videreutdanningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #287 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Åhh jævla helvetes mage! Har så mye smerter at jeg holder på å gi opp altså! Blæææ drittlei! Kan det ikke bare gå over snart! Jeg forstår ikke hvorfor jeg skal ha så vondt. Det gjør heller ikke de kloke hoder på sykehuset, min lege og overlegen. Så har tatt en haug med nye prøver i går og i dag. Så får vi se hva de sier da... Sånn dagens utblåsing! Ellers går dagen med på å bare ligge her på sofaen. Klarer ikke gjøre så mye annet.. Prøver å få inn adresselista fra iphone inn på itunes. Det er jo et prosjekt i seg selv. Forstår ikke så mye av det. Skal bytte simkort i dag, så hadde vært fint om jeg klarte det.. ------------------------------------------------------------------------------------------ The beib: Ja jeg gleeeder meg til å bli jordmor. Men det skal søren meg mye planlegging til, siden det er så få steder som tilbyr den utdanningen. Så vi tenkte og få det gjort før det evt kommer barn inn i bildet.. Al: Hadde vært så kjekt å bli "skikkelig" kjent med deg, føler jeg kjenner deg godt allerede egentlig.. Men hadde vært morsomt å kunne treffes i virkeligheten. Mens andre finner kjærligheten på nettet, finner vi vennskap Endret 1. februar 2011 av Betina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 1. februar 2011 #288 Del Skrevet 1. februar 2011 :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #289 Del Skrevet 1. februar 2011 Takk snille du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. februar 2011 #290 Del Skrevet 1. februar 2011 Vennskap er absolutt ikke å forakte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #291 Del Skrevet 2. februar 2011 Åhr! Nå er jeg så lei av stemoren min at jeg bare har lyst å gi henne en real omgang juling! Jeg har jo før fortalt at hun er psykopat, og når jeg bodde hjemme var det jeg som fikk gjennomgå. Nå er det broren min som får det. Hun må alltid ha en å tråkke på og terrorisere psykisk. Han har betrodd seg til meg, og jeg kjenner meg igjen i oppførselen hennes. I hennes øyne er man ingenting verdt, stokk dum og ingenting er godt nok. Hun brøler og skriker for hver minste lille ting. Hun har også kontaktet barnevernet for hun mener han er et så problembarn! Herregud! Han er en helt normal tennåring! Så snill og omtenksom mot de han bryr seg om. For at han skal overleve med henne, har han blitt kald og likegyldig overfor henne, noe som jeg også ble. Et såklat stein-ansikt. Og det er jo også galt, da er han (i følge henne) på vei inn i kriminalitet/narko verden. Jeg kjenner at jeg fortsatt er redd henne. Men nå er det faen meg nok. Sitter og venter på at barnevernet skal rinnge meg opp igjen, for nå skal sannheten fram for en dag! Jeg klarer ikke å sitte å se på at hun ødelegger min elskede bror lenger. Huff a meg, jeg både gruer og gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 2. februar 2011 #292 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg håper barnevernet har snakket med deg nå, og at det er mulig å gjøre noe for å hjelpe broren din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. februar 2011 #293 Del Skrevet 2. februar 2011 Det er godt at du tørr snakke med dem og støtter broren din! Modig gjort! Du er en god søster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #294 Del Skrevet 4. februar 2011 Jepp de ringte meg opp igjen, så fikk snakket med dem. De skulle sette inn ekstra tiltak og hvis ikke det hjalp, skulle de ha møte med meg. ------------------------------------------------------------------------ Jeg hadde bursdag i går. 25 år gitt! Stemor klarte jo selvsagt og ødelegge litt av dagen ja. Hun ble fornærmet for at jeg ikke hadde invitert til noe, men vi hadde andre planer. Og takk og pris for at vi hadde andre planer, for jeg vil nemlig ikke ha henne i nærheten av meg! Det er jo min dag for h*******!! Og da kan jeg gjøre som jeg vil! Ellers har vi hatt mye problemer med sofaen vår, som vi fikk ny i fjor! Endelig innser reklamasjonsavd på Bohus at det ikke går ann å fikse den, uansett hvor mye de prøver. Så i dag fikk vi den hyggelige beskjed om at det var bare å komme og velge ut ny sofa! Så i dag blir det sofa-shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 4. februar 2011 #295 Del Skrevet 4. februar 2011 Gratulerer med dagen i går! Så flott at dere kan velge ny sofa! Sofashopping er nesten beste shoppinga som finnes synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. februar 2011 #296 Del Skrevet 4. februar 2011 Gratulerer med vel overstått bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #297 Del Skrevet 9. februar 2011 Tusen takk for gratulasjoner mine søte små engler Vi fant ny sofa! Enda finere enn den vi har! Litt mindre, men det er egentlig bare greit, for syns den vi har er litt stor og voldsom. Så, den kommer om 6-8 uker! Woho" Også var den billigere enn den forrige, siden det var salg. Så nå har vi 750 kr til gode på Bohus. Lurer på hva jeg skal bruke de på.. Men, men ingen fare. Skal alltid finne noe Ellers har jeg enda vondt i magen og alt det der. Men jeg tenkte å begynne på jobb neste uke. Samme om jeg går hjemme og har vondt eller er på jobb. Det vil jo ikke gå over uansett, så jeg gidder ikke være hjemme lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 9. februar 2011 #298 Del Skrevet 9. februar 2011 Gratulerer med ny sofa :gjeiper: Og penger igjen er ikke dumt. Jeg syns de har mange flotte bilder faktisk, på Bohus.. Hvis du ternger tips that is Hun stemora di virker ikke helt god. Er det ikke folk som er veldig usikre på seg selv som har behov for å rakke ned på andre hele tida? Innmari trist for deg og broren din i allefall, syns du er tøffere enn toget som har tatt kontakt med BV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 9. februar 2011 #299 Del Skrevet 9. februar 2011 Gratulerer med ny sofa Skjønner godt tankegangen din når det kommer til magevondten og jobb. Noen ganger blir det faktisk bedre av å gå på jobb også, og ikke å gå hjemme og synes synd på seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. februar 2011 #300 Del Skrevet 9. februar 2011 Så flott at du tenker å gå tilbake til jobben! Vil du gå på aktiv sykemelding eller skal du "helt tilbake" i jobb? Det er godt å komme seg ut av huset også, men husk at det er lov å være hjemme når du har behov for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå