Gå til innhold

ting som gjør deg så irritert at det bobler i blodet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg eksploderer over andre menneskers frekkhet som ikke har noen grenser, så lenge de får melet sin egen kake.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg irriterer meg når en nettside laster og så trykker jeg på den neste linken jeg vil inn på, og så hopper siden (til sin endelige posisjon) og så havner jeg et helt annet sted enn jeg ville, kanskje et sted jeg har vært før, fordi nettsiden har oppfattet trykkingen som på den endelige posisjonen. Enkelte nettsider er så fæl med det at jeg må vente ekstra lenge bare for å forsikre meg om at jeg får trykket riktig sted.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg får dagpenger, fordi jeg er midt mellom skole og jobb. Og det irriterer vettet av meg når folk, med en overlegen mine, presterer å si "Jaha, slipper å gjøre noenting du da, og lever på mine skattepenger."

Nei. Jeg gjør ikke det. Jeg lever på mine skattepenger, siden man faktisk må ha betalt en viss andel skatt for å ha rett til å få dagpenger. Dustehuer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ekspeditriser i klesbutikker som "kaster seg over deg" nesten med en gang du kommer inn i en butikk, og som forteller deg hvis du kikker litt på et plagg at "du bare kan prøve, den er veldig fin på"..

hallo, jeg VET jo på forhånd at jeg bare kan prøve, liker å kikke i butikker i fred og ro uten å måtte forholde meg til plagsomme ekspedtriser, overivrige etter å få en sum å slå inn på kassa....

jeg går som regel med en gang når de biter tak i meg sånn.

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

ekspeditriser i klesbutikker som "kaster seg over deg" nesten med en gang du kommer inn i en butikk, og som forteller deg hvis du kikker litt på et plagg at "du bare kan prøve, den er veldig fin på"..

hallo, jeg VET jo på forhånd at jeg bare kan prøve, liker å kikke i butikker i fred og ro uten å måtte forholde meg til plagsomme ekspedtriser, overivrige etter å få en sum å slå inn på kassa....

jeg går som regel med en gang når de biter tak i meg sånn.

Enig. Jeg måtte gå fra en butikk en gang fordi dama nærmest bokstavelig talt sprang etter meg med en bukse og sa denne må du prøve. Den er kjempefin på.

Er nok å spørre kunden høflig om h..n trenger hjelp for så å tre til side når kunden ikke vil ha hjelp.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Enig. Jeg måtte gå fra en butikk en gang fordi dama nærmest bokstavelig talt sprang etter meg med en bukse og sa denne må du prøve. Den er kjempefin på.

Er nok å spørre kunden høflig om h..n trenger hjelp for så å tre til side når kunden ikke vil ha hjelp.

Må si meg enig. Hater når jeg så vidt har kommet inn i en klesbutikk og personen som jobber der begynner å mase med en gang at jeg må prøve det og det og at den kjolen er ny osv. Det er greit egentlig å spørre om man trenger hjelp men back off når jeg sier nei! Jeg liker best å gå rundt å se på klær i fred og ro uten å ha innpåslitene butikkansatte etter meg.

Skrevet

Når jeg spør noen å de svarer jeg vet ikke, eller nei.

I plassen for å kanskje vurdere om en kanskje vet det. Feks når en leter etter noe å er kjempe stressa.

:kjefte:

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Når jeg spør noen å de svarer jeg vet ikke, eller nei.

I plassen for å kanskje vurdere om en kanskje vet det. Feks når en leter etter noe å er kjempe stressa.

:kjefte:

Er verre å spørre om noe og ikke få svar

Gjest Diamant
Skrevet

Personer som sier en ting og gjør en annen ting er egentlig kanske usjarmerende....

Skrevet

Er verre å spørre om noe og ikke få svar

HAHA ja du sier noe der.

Folk som er så opphengt i pc og tv at de ikke engang registrerer ay du snakker til dem engang. :gjeiper:

Gjest BettyBoop28
Skrevet

HAHA ja du sier noe der.

Folk som er så opphengt i pc og tv at de ikke engang registrerer ay du snakker til dem engang. :gjeiper:

Min samboer er ekspert på den. Når han konser om noe på dataen så stenger han verden ute tror jeg hehe

Skrevet

Min samboer er ekspert på den. Når han konser om noe på dataen så stenger han verden ute tror jeg hehe

Har selv funnet meg en herlighet i den katogorien :filer:

Gjest Raindrops
Skrevet

SLik er lillebroren min også. I den grad at vi faktisk må rope navnet hans eller slå av tv'n for å få en reaksjon.

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er irriterende å lese innlegg der folk skriver "dems" istedenfor "deres", "å" når det skulle stått "og", for ikke å snakke om når folk skriver "skjelden" eller andre sj-ord. :nei:

Gjest Diamant
Skrevet

Når folk røyker inne på bussstopp!! :kjefte:

Kan de ikke iallefall stille seg utenfor med dritten sin???

Skrevet

Jeg kommer på en ting som begynte å irritere meg da jeg var liten, nemlig når folk, særlig eldre damer, går i sandaler, så henger tærene langt utenfor sandalene, så langt at de kan bøyes ned over kanten foran. Dette ser veldig ekkelt ut.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Her er det såpass varmt at jeg kan sitte på verandaen å sole meg i bikini. Men jeg føler hver gang jeg skal til å sette meg ut, så kommer disse jævla skyene å stiller seg rett foran sola! :kjefte: :kjefte: Joda sola titter frem men er bare i 1 min, så forsvinner den bak en sky igjen. I dag skulle jeg sole meg, men så fort jeg satt meg ned, så skya det på. Igjen! Det er blå himmel når jeg er på jobb men når jeg kommer hjem skyer på det. Typisk. :sur:

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg irriterer meg over de som bruker doen på treningssenteret til å skifte. Hvis de er sååå sjenerte så kan de skifte hjemme, jeg må tisse!!

AnonymBruker
Skrevet

Når tanntråden ryker og restene sitter dønn fast mellom tenna.

AnonymBruker
Skrevet

Mannfolk!! :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...