tiriel Skrevet 27. januar 2011 #681 Skrevet 27. januar 2011 - At funksjonshemmede fortsatt diskrimineres i samfunnet, og at så altfor mange mener at det er helt greit og helt naturlig. Det er fælt å si det, men i enkelte kommuner i Norge så er det ikke så store forskjellen på hvordan Østblokkland behandler funksjonshemmede som hva de selv gjør. De vil helst stue dem vekk og glemme dem. Signerer! er så enig med deg! diskriminering er noe av det verste jeg vet! og funksjonsfriske mennesker som parkerer på HC-parkeringen! uforskammet og respektløst!
tiriel Skrevet 27. januar 2011 #683 Skrevet 27. januar 2011 Irriterer meg over foreldre som tar med seg barna sine på laaange handleturer(gjerne på hverdager etter Bhg. tid).. Barna gråter og foreldrene sleper de med seg på allskens butikker! Jeg får så vondt av barna som blir slitne og lei,mens foreldrene haster avgårde.. Jeg mener at hvis du skal ta med barn på handletur må det væer korte turer på barnas premisser..
FoxyFish Skrevet 27. januar 2011 #684 Skrevet 27. januar 2011 Signerer! er så enig med deg! diskriminering er noe av det verste jeg vet! og funksjonsfriske mennesker som parkerer på HC-parkeringen! uforskammet og respektløst! Helt enig! Jeg fikk en gang se en parkeringsvakt skrive ut bot til noen som sto ulovlig på handicapplassen, og det synet lever jeg godt på den dag i dag!
Lillemeg25 Skrevet 28. januar 2011 #685 Skrevet 28. januar 2011 Ja irriterer meg og. Hvorfor må de øke prisen hvert eneste år? Samme er det med frimerker. hvert år er det dyrere å sende pakker og brev. Heldigvis sender man ikke så mye slikt nå som før, men likevel da. Skal de aldri gi seg med prisøkningen. Tenk hvor dyrt det blir om 10 år liksom. Enig. Synes det er fryktelig teit at prisene stiger for hvert år! Hva er vitsen? Å ta buss her jeg bor er også ganske dyrt. Buss prisene er overprisa nå. Det tar meg 20 min å gå ned til sentrum. Jeg gjør heller det for å si det sånn. Så lenge det ikke regner.
spinnwild Skrevet 28. januar 2011 #686 Skrevet 28. januar 2011 Folk som misforstår med vilje kun for å ha rett til å være sur/lei/kranglete
Lillemeg25 Skrevet 28. januar 2011 #687 Skrevet 28. januar 2011 Irriterer meg over foreldre som tar med seg barna sine på laaange handleturer(gjerne på hverdager etter Bhg. tid).. Barna gråter og foreldrene sleper de med seg på allskens butikker! Jeg får så vondt av barna som blir slitne og lei,mens foreldrene haster avgårde.. Jeg mener at hvis du skal ta med barn på handletur må det væer korte turer på barnas premisser.. Enig! Synes det er litt egoistisk at noen gjør sånn. At de går i alle butikkene på senteret når ungene tydeligvis er lei og vil hjem.
kaprifolen Skrevet 28. januar 2011 #688 Skrevet 28. januar 2011 (endret) At de som skal bestemme om jeg får ny jobb eller ikke skal bruke en eeeeeeeviiiiiiigheeeeeeeeet!!!!!!!!! <--- Føler meg akkurat slik egentlig! Endret 28. januar 2011 av kaprifolen
cilipili Skrevet 29. januar 2011 #690 Skrevet 29. januar 2011 Hvis jeg vil gå på skole til høsten så må jeg si opp jobben min. Hvis jeg av en eller annen grunn ikke kommer inn på skole så har jeg ikke jobb. Jeg regner med at jeg kommer inn, men hater å ta sånne sjanser. Det er ubeskrivelig irriterende at vi ikke får beskjed om vi kommer inn før 20.juli. Dritt! 2
Fantomina Skrevet 31. januar 2011 #691 Skrevet 31. januar 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Lillemeg25 Skrevet 31. januar 2011 #692 Skrevet 31. januar 2011 Småbarnsforeldre som tror de skal være prioritert fordi de har barn og deres barn er megaspesielt. Jeg var på legevakta en søndag, og sist i køa var et voksent par med en treåring som hadde svelget en mynt. Den halvtimen jeg hørte de satt de og diskuterte hvor dårlig det var at ikke de med små barn ble prioritert og at det kunne være snakk om liv og død for ungen deres. Like ved satt det det et annet foreldrepar med en toåring som kastet opp non-stop i den samme halvtimen. Den tiden de ikke brukte på å være enige i at de burde få gå først, brukte de på å prate om hvor ekkelt det var at den andre ungen kastet opp. Deres egen unge var derimot i superfin form og ville gå hjem til bestefaren sin og spise vafler. Makan til idioter.
2ne2 Skrevet 9. februar 2011 #693 Skrevet 9. februar 2011 Folk som går jææævlig sakte i butikker og ikke flytter seg selv, barnevogner, handlevogner osv. Foreldre som lar en unge på 4 år hjelpe til med å legge 90 varer på båndet slik at køen hoper seg opp. Folk som løper foran deg i køen med en stappfull vogn, mens du selv skal ha 1 brød og 1 melk.. Og alle andre ting i den duren. Jeg har ikke tolmodighet og jeg står ofte å biter tennene så hardt sammen at jeg får vondt i hodet når det skjer. Også irriterer jeg meg grønn over den midtskillen jeg har i bakhodet som jeg noen ganger ALDRI får tuppert, sprayet og dratt vekk. (Kjente faktisk at jeg blei en smule irritert bare å skrive ned dette)..
Gjest Linda sofie Skrevet 9. februar 2011 #694 Skrevet 9. februar 2011 Irriterer meg over når jeg skal på butikken eller ned til byen så har jeg klart å glemme lommeboken!!! Åhh det skjedde i går. Har ikke handler klær og dill dall på evigheter, så hadde gledet meg til å dra ned på senteret for å handle. Vel jeg hadde glemt bankkorte mitt hjemme. Hadde med meg lommeboken men hadde kun en 200 lapp oppi jaja fikk kjøpt meg en ny bh og en pakke med strikk. Irriterer meg også over folk som går så sakte! Verste er hvis det er mye folk på senteret og noen ikke gidder å slippe andre forbi seg. Eller når noen stopper opp på toppen av rulletrappen, foran ut/inn gangsdøren osv. Åhh flytt dere!
Roxie-Malone Skrevet 9. februar 2011 #695 Skrevet 9. februar 2011 Ungdommer og barn som ser på Tangerudbakken borettslag for å få seg en god latter. Så klart det er et herlig program med humor i, men når de ler av dem på bekostning av at de har Down Syndrom, så er det bare tragisk. De er mennesker som oss, ikke klovner!
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #696 Skrevet 9. februar 2011 Jeg holder på og ta lappen, og det verste jeg vet er når folk tuter på meg! JEG kan ikke kjøre, er jo derfor jeg skal LÆRE meg det? Når det står skole på hele bilen syns jeg det er direkte frekkt å tute på meg fordi jeg døde bilen..! Har også opplevd å kjøre i hastigheten fartsgrensen krever da en idiot av en bilist TUUUTER flere ganger og kjører forbi meg og suser av gårde.. ALTSÅ, hva f..? HVIS det står SKOLE på hele bilen skal man kunne ha tålmodighet til å takle dette! Særlig når jeg ikke kjørte for sakte i forhold til fartsgrensen der! AARGH!! Jeg har ikke verdens største selvtillit, i hvertfall ikke når det kommer til kjøring, og slike ting som dette hjelper ikke særlig mye på en usikker jente som gruer seg til kjøretimer hver gang..!!! ELLERS hater jeg dårlig service, SINTE kunder som ikke vil gi seg, eller ennå verre: Skjeller meg ut og kaller meg patetisk, tragisk og idiotisk....Jobbet i elektronikk-butikk og fikk OFTE kjeft fordi en av selgerene hadde tabbet seg ut.. Trenger vel ikke kalle MEG for en j idiot for det? ....
Personlig12 Skrevet 11. februar 2011 #698 Skrevet 11. februar 2011 Ungdommer og barn som ser på Tangerudbakken borettslag for å få seg en god latter. Så klart det er et herlig program med humor i, men når de ler av dem på bekostning av at de har Down Syndrom, så er det bare tragisk. De er mennesker som oss, ikke klovner! Da er de vel enda dummere de som har lagt det? Psykologen vår anbefalte faktisk det programmet til en familie med en utviklingshemmed sønn, jeg kokte nesten over. For jeg syns det er å henge ut de stakkarsene. De vet jo ikke hva de har begitt seg ut på...
Personlig12 Skrevet 11. februar 2011 #699 Skrevet 11. februar 2011 Naboen. Hunder uten bånd. Naboen og han ukulele. DJISSES
Gjest norah Skrevet 11. februar 2011 #700 Skrevet 11. februar 2011 Naboen og han ukulele. DJISSES jeg irriterer meg over naboen - faktisk flere etasjer under, som synger barnesanger og "når jeg blir seksogseksti" omogomogomigjen - men ikke hele sangen, bare samme verset. I timer - kidd you not - i TIIIIIMER!!!!!!!!!!! helst om natten. faaaaen! irriterer meg - nei, blir forbanna - over et par gamle bekjente som liker å ha riktig så rasistiske kommentarer på facebook; "måtte etiopierne falle døde om alle sammen" etc... det morsomme er at han ene faktisk er halvt ungarsk. lurer på om jeg skal minne ham på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå