Gå til innhold

ting som gjør deg så irritert at det bobler i blodet

Fremhevede innlegg

Gjest Silvermist
Skrevet

Utakknemlig kvinnemennesker som er forbanna fordi de ikke fikk akkurat det de hadde bestilt av mannen til jul.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig morsom tråd! Og helt enig med massevis av det som allerede er skrevet..

Akkurat nå er jeg irriterert på voksne mennesker som skriver en milelang ønskeliste som de sender rundt til venner, familie og kollegaer før jul.. Gjerne med temmelig dyre gaver.. Jeg mener.. :sukk: Hello? Er dette vanlig? Jeg føler det som om personen gir meg en handleliste..

En annen ting er folk som klager over julen når de egentlig koser seg glugg i hjel.. Familie (mor) som står på for at alle skal ha det bra, god mat, massevis av gaver, fri fra jobb osv.

Egentlig tror jeg jeg blir ganske irritert over voksne mennesker som oppfører seg som femåringer generelt.

Noe som kan være irriterende men også litt komisk er eldre damer 60+ som begynner å mase om at de har bursdag snart måneder i forveien.. Kommer med dårlig maskerte hint om hva de ønsker seg og hva de har lyst til å gjøre på dagen hver gang man prater sammen.. (om de er veldig ensomme forstår jeg det, men jeg tenker på de som har familien rundt seg hver dag)

Jenter som -ser- sure ut og gjerne oppfører seg sånn også..

Når man sier hei til noen og de ikke svarer

Katter som maser om å gå ut men når man åpner døren ombestemmer de seg. For så å begynne å mase igjen når du har gått å satt deg.

Folk som er avhengige av facebook og må oppdatere hele tiden. Jeg synes det virker ganske innbilsk, å tro at folk er så opptatt av hva de gjør til enhver tid. Samme for meg om du akkurat har spist!

Når jeg bruker flere timer på å lage mat og den ikke smaker så godt som jeg hadde tenkt.

Baksnakking! Spesielt når det er gutter som gjør det.. Jentene forventer man det av men det blir litt rart(?) når det er det andre kjønn..

Sikringer og lyspærer som går for ofte.

Når man akkurat har vasket gulvet og det plutselig blir skittent igjen.

Innsekter. Spesielt om de overrasker deg på puten når du skal sove eller i dusjkabinettet mens du dusjer.

Folk som klager over alt mulig rart, spesielt når det er de som har valgt det selv.

Frukt og grønnsaker som blir gamle før man rekker å spise dem.

Cola som bruser over når du åpner den.

Folk som stadig klager over helsen sin uansett hva det er. "Åååå jeg er så forkjølet.. Stakkars meg.." Så må alle rundt dem trå varsomt, gjerne komme med mat og vaske huset deres selvom de er like forkjølet selv.

Hypokondere og menn som ikke tåler smerte i det hele tatt. Skjærte deg mens du kuttet opp grønnsaker? LEGEVAKT NESTE!!!

Elektiske apparater som slutter å fungere, spesielt hvis det er vannskade..

Elektrisk hår, fett hår, flatt hår og frisører som misshandler håret ditt slik at du må gå med lue.

At enkelte mennesker har så vanskelig for å smile.

Perverse menn over 60.

Pedofile, barnemishandlere, dyremishandlere og de som starter kriger for å tjene på det.

Oj! Ble visst en del dette.. Jeg irriterer meg egentlig skjelden over ting så ble litt overrasket hehe..

Skrevet

Folk i butikken med stappfull (eller temmelig mye hvertfall) handlekurv, som helt tydelig ser en som kommer til køen omtrent samtidig, som bare har et par ting de skal betale for, men som likevel ikke slipper den personen foran. Det er egoistisk! :kjefte:

At vegvesenet (eller hvem enn det er som har ansvaret for grusing/salting av veier) tydeligvis er redd for å gå ut i kulda. Blir fly forbanna når vegen er utrolig glatt og gjerne har vært det et par dager UTEN at det har blitt gruset så mye som et lite gruskorn.

• Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Kom på noe mere vet ikke om jeg har skrevet det før men uansett så blir jeg irritert over jenter som glor stygt når jeg ikke en gang har gjort de noe som helst! Skjedde i går da jeg og noen venninner var på peppes også satt det noen jenter like ved oss og ga meg det stygge blikket! Hva faen liksom? Hva er problemet? Sykt irriterendes når folk stirrer slik. Like før jeg kasta en pizza i trynet på ho.

Folk som bryter avtaler og som er forseine. Spesielt hvis dette skjer ofte.

Folk som ALLTID skal ha rett og som ikke gir seg selv om man kan bevise at de faktisk tok feil av noe. Det er lov å ta feil liksom. Men noen skal ha rett hele tiden uansett.

Skrevet

De som overhode ikke klarer å ta et hint og som må ha alt inn med teskje!

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir irritert akkurat nå over en idiotisk kjerring jeg faen ikke blir kvitt på facebook. Har slettet henne flere ganger,men like fullt sender hun venneforespørsel om og om igjen.. vi har INGENTING til felles annet enn bosted og at vi har unger.

Jeg blir dritlei de stupide kommentarene hennes BESTANDIG på mine statuser eller koblinger el hva det nå er.. Og NEI,det er ikke fordi hun liker meg, hun er bare så inn i helvete nysgjerrig sladrekjerring at hun ikke klarer å la være å prøve å "komme innafor" fordi jeg ikke er en del av husmor-klubben deres...

det gjør meg skikkelig irritert akkurat nå!

Nå kan du faktisk klikke "Don't know (navn)?", også blokker Facebook alle friend requests fra denne personen :jepp:

Jeg irriterer meg over folk som skal kommentere alle typer statuser - det blir like dumt som å svare på retoriske spørsmål :roll:

Skrevet

Jer irriterer meg over det faktum at absolutt ALT skal foregå via Facebook, jeg.

Tenk på oss smarte jævler som har vett nok til å holde oss unna, også da.

• Liker 2
Skrevet

Jeg irriterer meg grusomt over at folk ikke gjennomskuer og straffer politisk tåkeprat, floskler og uetteretterlighet. Jeg irriterer meg over mennesker som straffer politikere for utroskap, fordi det er den eneste lyvinga deres som kan slås stort opp i media. Jeg irriterer meg over at folk finner substitutter for etteretterlighet, og at de ikke har nok kunnskap til å arrestere politikere oftere. Jeg irriterer meg over at det lønner seg å være sleip, kalkulerende, kynisk.

Jeg irriterer meg over at halvparten av meg tenker over hvert eneste utsagn jeg kommer med i det daglige, og hvordan det vil kunne virke inn på omgivelsene. Jeg irriterer meg over min andre halvpart, som ikke gjør det, men som deler disse indre tankene, som avslører meg som person på en lite fordelaktig måte. Jeg irriterer meg over at jeg ikke kan bestemme meg for om jeg skal rendyrke "snill, ukomplisert og grei"-imaget, eller om jeg kan la forkledningen falle for visse utvalgte.

Gjest Silvermist
Skrevet

Den tidvis diktaturiske modereringen her inne irriterer meg i dag, gitt!

Skrevet

Folk som forsvarer dyremisshandling!

• Liker 1
Skrevet

- Mennekser som skal stikke nesa si opp i alt! Ting som de absolutt ikke har noe med men så må de på dø og liv blande seg opp andres saker :kjefte:

- Glatte veier som ikke er strødd og man må gå som en gammel kjerring på 80 år for å komme seg avgårde.

- Hunder uten bånd! Kan dere være så grei å sette bånd på hunden deres? Er faktisk folk som er redde for hunder!! Jeg er redd for hunder. Spesielt store hunder og jeg blir redd når en ukjent stor hun uten bånd kommer gående mot meg. Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å gå tur med hunden i bånd.

- Fulle folk som bråker rett utafor leiligheten min. Jeg bor nesten i sentrum og jeg tåler litt støy men når fulle folk står rett utafor her kl 3 på natta å hyler, synger og bråker så blir jeg irritert altså! Kan dere ikke gå hjem å hyle og synge? Åhh.

• Liker 1
Gjest Adriana.
Skrevet

- Treige mennesker!

- Facebook.

- Dumme, usympatiske og egoistiske mennesker.

- Dyremishandling.

- Folk som brukar pels.

- Mannfolk som brukar meir tid på badet enn meg.

- Bortskjemte småungar, og eldre for den saks skyld.

- Twilight

- Urettferdigheit

Og så utruleg masse meir. Har jævlig lett for å bli irritert. :kjefte:

Skrevet

de forbanna drittungene som ikke respekterer at jeg ikke har noen interesse over hode av å snakke med dem, se på ditten å datten ovs!!!!!finnes pokker meg ikke noe verre!!!

Skrevet (endret)

Idag er jeg irriterert på folk som flytter fra leilighetene sine uten å si i fra til huseier verken om det eller at strømmen er frakoblet.. Nå er det andre gang denne måneden det er lekkasje fra leilighetene over fordi vannrørene har sprukket. Jeg er lei av rørleggere, snekkere, huseiere og vaktmestere.

Endret av Hotbots
  • Liker 1
Skrevet (endret)

- At mennesker blir satt på siden, hvis de ikke følger strømmen.

- hevngjerrighet, egoisme, selvopptatthet, folk som ikke ser flere sider av en sak.

- dømmende mennesker

- at tiden vi lever i og alt vi gjør, skal gå så j*lig fort.

- facebook

- at mannen i gata ikke har interesse av å lære og utforske.

- at mannen i gata har mistet nestekjærlighet.

Endret av tantethea
Skrevet

Kvinnemennesker som blir sur på meg fordi hårfargen deres ikke lenger skal selges. Kjøp de jævla siste pakkene på halv pris, ikke syt som et helvette, mens du maser om at det er min feil, himle med øynene og gå. Nesten så jeg kjøper de siste fargene selv bare så jeg er sikker på at hun ikke får de når hun kommer tilbake (Mowahahaaa!)

Skrevet

Dette får ikke akkurat blodet mitt til å boble men synes Amerikanske komedier kan være mer irriterenedes enn morsomme. Men vennegjengen min synes noe helt annet. Ser vi på en slik film holder de på å dø av latter. Jeg synes ikke Amerikanske komedier er så morsome. Kanskje jeg har sær humor men er ikke helt min smak. Synes det er ofte veldig overdrevent. Kan godt le litt av det men holder ikke på å krepere av latter heller slik som de andre gjør. Føler det ofte er filmer som man MÅ le av hvis dere skjønner hva jeg mener. Jeg synes noen ganger så blir det mere dumt enn morsomt. For en god stund siden var vi på kino på en eller anna Amerikansk komedie film da. Alle i salen holdt på å dø av latter mens jeg satt egentlig bare og skjønte ikke hva som var SÅ morsomt. Siste gang jeg går på kino å ser en slik film. Når vi skal leie film blir det ofte en Amerikansk komedie siden det er det alle i vennegjengen vil se. Så da blir det 5 mot 1 så har ikke så mye jeg skulle ha sagt :gjeiper:

Skrevet

De som overhode ikke klarer å ta et hint og som må ha alt inn med teskje!

Jeg irriterer meg over folk som gir dårlige hint.

Gjest Jente1990:)
Skrevet (endret)

De som ikke tåler at folk har forskjellige meninger og blir sure når folk er uenige med de! Har jo sett det flere ganger her inne at hvis man er uenig med en person så får man jo verbal juling med en gang.

Endret av Jente1990:)
Skrevet

Folk som i steden for å ta til seg kritikk og legge seg flat benekter til den store gullmedaljen og heller fjerner negative kommentarer. You know who you are...

Heldigvis dyttes slike mennesker stort sett av den høye hesten ganske kjapt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...