Gå til innhold

ting som gjør deg så irritert at det bobler i blodet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Folk som er trege og som somler.

Da jeg gikk på ungdomskolen tok jeg og en venninne følge til skolen (vi var naboer) planen var at jeg skulle komme til henne 10 over 8 pga skolen begynte halv 9. Vi brukte rundt 10 min å gå til skolen. Uansett så har jeg ikke tall på hvor mange ganger jeg kom hjem til henne og ho ikke var klar 10 over 8! Hun somla så. Flere ganger kom vi oss ikke avgårde før 10 på halv eller 5 på halv 8. Da måtte vi nesten løpe til skolen. Utrolig plagsomt. Jeg blir utrolig utålmodig å vente på folk og komme for seint pga de. Til slutt bestemte jeg meg for å gå til skolen alene. Var lei av å vente på henne og komme for seint til første time!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som er utydelige, eller som sier noe annet enn det egentlig mener. Og som etterpå blir irritert fordi man ikke skjønte hva de faktisk sa.

"Har du lyst til å bli med hjem?"

"Jeg har kjæreste"

"Ok. Du kan likevel få bli med hjem?"

"Jeg sa jo at jeg hadde kjæreste"

WTF? Hvorfor sier du ikke nei?

Det betyr "nei"...

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Folk som blir er så forbaska utakknemlige og sure i jula selv om de har fått gaver til flere tusen, god mat, besøk av slektninger og har masser av ved i peisen. Argh! :kjefte:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Folk som grenser til å bli kommunister er forresten noe som også irriterer meg.

Skrevet

folk som fokuserer på det negative i livet for så å klage over at alt er feil å galt å grusomt(tilg som er konsekvenser av valg).

• Liker 1
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

folk som fokuserer på det negative i livet for så å klage over at alt er feil å galt å grusomt(tilg som er konsekvenser av valg).

Å, jeg er så usannsynlig enig med deg!

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Det betyr "nei"...

Nuvel... Jeg husker hun som huket tak i meg rett etter at lysene ble slått på for kvelden... "Hei, kjæresten min er ikke hjemme, kan ikke du bli med meg hjem?" :roll:

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg blir veldig irritert av uhøflighet jeg. Både folk som sier uhøflige ting og folk som oppfører seg uhøflig. Jeg bor for tiden i Storbrittania, og merket STOR forskjell på hvor høflige folk er da jeg kom hjem til Norge på juleferie. Nordmenn er rett og slett veldig frekke. Hvis man kommer i skade for å dulte borti noen på gata der jeg bor, beklager begge to masse, uansett hvem sin skyld det er. Her om dagen gikk en dame i 50-årene rett inn i meg så jeg nesten mistet det jeg hadde i hendene i bakken. Jeg begynte å si unnskyld(selv om det helt klart var hun som burde beklage), men hun overså meg bare og sa ingenting! Utrolig frekt. Har utrolig mange sånne historier. Nordmenn er rett og slett frekke.

Bortsett fra det så vet jeg ikke om det er så mye som irriterer meg...folk som er veldig påståelige går meg på nervene da!

Noen folk på kg er fryktelig irriterende også. Brutal Mann's innlegg kan jeg bare ikke lese mer, jeg blir bare så irritert. Han der Steinar40 og!

Skrevet

Nuvel... Jeg husker hun som huket tak i meg rett etter at lysene ble slått på for kvelden... "Hei, kjæresten min er ikke hjemme, kan ikke du bli med meg hjem?" :roll:

Det er en helt annen setting, og det bør føre til et klart "nei" og en :scorpis: fra din side.

"Jeg har kjæreste" er en ganske høflig avvisning, spør du meg.

• Liker 3
Gjest brutal_mann
Skrevet

Bortsett fra det så vet jeg ikke om det er så mye som irriterer meg...folk som er veldig påståelige går meg på nervene da!

Noen folk på kg er fryktelig irriterende også. Brutal Mann's innlegg kan jeg bare ikke lese mer, jeg blir bare så irritert. Han der Steinar40 og!

:klemmer:

Forøvrig så er all høfligheten i UK påtatt. Er jo aldri noen som MENER det de sier der borte...

Skrevet

:klemmer:

Forøvrig så er all høfligheten i UK påtatt. Er jo aldri noen som MENER det de sier der borte...

Næsj, bare i England. I resten av Storbritannia er det litt mer ektefølt.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Nordmenn er rett og slett frekke.

Ekte frekkhet er bedre en falsk vennlighet :jepp:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er en helt annen setting, og det bør føre til et klart "nei" og en :scorpis: fra din side.

"Jeg har kjæreste" er en ganske høflig avvisning, spør du meg.

Å påpeke at en har kjæreste høres mer ut som "Jævla tulling, jeg har noe du faen meg aldri kommer til å få. se til helvete å stikk din forbanna taper!". Mens "nei", vel, der er rett og slett "nei". Uten noe dikkedarier.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ekte frekkhet er bedre en falsk vennlighet :jepp:

Nettopp! :)

Skrevet

Å påpeke at en har kjæreste høres mer ut som "Jævla tulling, jeg har noe du faen meg aldri kommer til å få. se til helvete å stikk din forbanna taper!". Mens "nei", vel, der er rett og slett "nei". Uten noe dikkedarier.

Hm. Voldsomt så hårsår man skal være.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Hm. Voldsomt så hårsår man skal være.

Kommer menn opp til meg på byen sier jeg at jeg har kjæreste og da burde de fleste la meg være i fred når de får vite det også skjønne at jeg ikke er intressert.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Kommer menn opp til meg på byen sier jeg at jeg har kjæreste og da burde de fleste la meg være i fred når de får vite det også skjønne at jeg ikke er intressert.

Hvorfor skal en på død og liv si "nei" på en ekstremt nedlatende måte? Å si "jeg har kjæreste" ER nedlatende. Å si "nei" er korrekt og likeverdig.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Hvorfor skal en på død og liv si "nei" på en ekstremt nedlatende måte? Å si "jeg har kjæreste" ER nedlatende. Å si "nei" er korrekt og likeverdig.

Jeg sier hva pokker jeg vil. Kommer menn opp til meg har de rett til å vite jeg er opptatt så de ikke prøver seg på meg igjen. Skjønner ikke hvorfor å si til noen at man er opptatt er så slemt. Det er jo fakta. Sånn er livet.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er helt uenig. Å si "jeg har kjæreste" burde jo være en veldig grei måte å avvise på - man har jo sitt på det rene da. Fyren slipper å sitte igjen med et inntrykk av at han ikke er bra nok, hun er jo opptatt.

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du synes det er så nedlatende, du som ikke vil ha kjæreste en gang?

(Jeg regner med du ikke vil ha kjæreste i hvert fall, etter kvinnesynet ditt å dømme)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...