Christiane_W Skrevet 21. desember 2010 #561 Skrevet 21. desember 2010 Folk som lar ungene taste tilfelige taster i statusfeltet på FB og tror at alle skal syns det er like sjarmerende som dem! EKS: odngeoigksvngo (dette har en skjønne prinsen skrevet, smelt!!!)
Gjest BettyBoop28 Skrevet 21. desember 2010 #562 Skrevet 21. desember 2010 Jeg kaller katten min for Prinsen min Men det er en katt da. Blir noe annet når det er unger det er snakk om. Syns det er så fjortis. Sånn tenåringsmorish
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #563 Skrevet 21. desember 2010 jeg blir så irritert av barnevogner! Mødrene tror at de styrer verden bare fordi de har fått den lille dotten. De bare brøyter seg frem, og forventer at alle andre skal flytte seg. Har prøvd noen ganger å bare gå rett på, og se om de flytter seg. Men da kjører de nesten på meg, og ser på meg med et sånt 'herregud, hvorfor flytter du deg ikke??!'-blikk Enig! Jeg tror jeg skal kjøpe meg en gammel barnevogn på loppemarked og begynne å gå rundt med den for da får jeg tydeligvis forkjørsrett. 1
Gjest Lebewesen93 Skrevet 22. desember 2010 #564 Skrevet 22. desember 2010 Hvis jeg har vært ute i den dritt kulden her, å kommer inn, gleder meg til å ta en varm dusj å badet er opptatt. Hvis folk står i veien i butikken. Er en veldig sjenert person, men til og med jeg har holdt på å skrike ut litt av vært om noen bare står i veien å henger. Å lese om mobbing, koker inni meg nesten. Kan ikke få sagt hvor mye jeg hater mobbing, å mobbere må være en av den verste sorten mennesker som finnes. Hadde det vært opp til meg hadde vi sendt alle idioter vekk i jungelen så kan de ha det så godt. Å ikke få til ting, kan være hva som helst. Jeg eier heller ikke tålmodighet.
Gjest Cho Skrevet 22. desember 2010 #565 Skrevet 22. desember 2010 Huleboerne jeg bor sammen med (ikke kjæresten min da)!! Og idiotene som træsja huset til venninna mi i helgen!
Wonders Skrevet 22. desember 2010 #566 Skrevet 22. desember 2010 når folk prøver å presse systemer på punkter de ikke har rett til, og blir drit forbannet når de innser jeg er ikke en som lar meg presse.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 22. desember 2010 #568 Skrevet 22. desember 2010 Å vente på toalettet når man må skikkelig på nummer to.
Mamaloco Skrevet 22. desember 2010 #569 Skrevet 22. desember 2010 KG... Så hvorfor i huleste er du her da?!! Mitt svar: folk som absoultt og hele tiden skal rakke ned på andre, slenge dritt og tro de er så mye bedre enn alle andre. Mobbere og politikere (dvs løgnere).
¤ Lykke ¤ Skrevet 22. desember 2010 #570 Skrevet 22. desember 2010 - Siv Jensen og FRP. Skjønner ikke hvordan de klarer å leve med den egoistiske tankegangen sin.. - Folk som lyver meg rett opp i ansiktet og jeg VET det. - Folk som er konstant sur og grinete.
smalls Skrevet 22. desember 2010 #571 Skrevet 22. desember 2010 KG... Hvis KG får deg så irritert at det bobler i blodet ditt, så hvorfor er du her da?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2010 #572 Skrevet 22. desember 2010 ÅÅÅÅ.... Voksne kvinnemennesker på julehandel. Selv om vi er ekstra ansatte på jobb vil det blir litt venting i julen. Vi har en kasse og er to eller tre på jobb. Da står en i kassen og en eller to er på gulvet for å hjelpe kundene. Dette fungerer utmerket helt til det kommer inn "modne kvinner i sin beste alder", gjerne to stykker sammen etter ett glass rødvin for å styrke seg til julehandelen og krever all oppmerksomhet. At det står 5 i kø forran kassen og at vi på gulvet står med kunder som vi hjelper har ikke noe å si. Vi skal slippe alt vi har i hendene og hjelpe dem der og da. Gjerne med kommentarer av typen "Pakker du inn fire gavepakker av den typen" mens de peker. Og skulle man da driste seg til å svare "Ja så klart, jeg skal bare hjelpe henne her så kan jeg finne frem de pakkene til deg" kan du banne på at du får himling med øynene og kvasse kommentarer tilbake. For å hjelpe noen andre er jo uhørt, du skal hjelpe henne. Nå vedkommende så har fått hjelp brøyter de seg forran kassekøen, slenger varene på disken og roper høylytt at man må ta i mot betalingen. At det står nnoen og prøver å dra kortet sitt allerede er ikke relevant. Og skulle man si "det er litt kø nå og vi har bare en kasse, men stiller du deg i køen så kan hun i kassen hjelpe deg med betaligen så kan jeg pakke mens du venter" kan jeg love deg at det blir rabalder eller at kunden blir fornmermet og går. Hva skjedde med julegleden og medmenneskeligheten? Teller ikke nestekjærlighet i julen? 1
Gwen Skrevet 22. desember 2010 #573 Skrevet 22. desember 2010 Hvordan lager jeg nytt innlegg egentlig?? Ble nettop medlem...
Lykkelitenen Skrevet 22. desember 2010 #574 Skrevet 22. desember 2010 Øverst i tråden står det tre lilla ruter. I den ene står det opprett nytt emne. Da lager du en ny tråd. Om du vil lage ett nytt innlegg i den eksisterende tråden begynner du å skrive i den ruten nederst på siden hvor det står hurtigsvar eller du kan klikke på svar i ett innlegg om du vil svare på akkurat dette innlegget. Her kan du øve deg på forumaktivitetene
Gjest brutal_mann Skrevet 22. desember 2010 #575 Skrevet 22. desember 2010 Så hvorfor i huleste er du her da?!! Mitt svar: folk som absoultt og hele tiden skal rakke ned på andre, slenge dritt og tro de er så mye bedre enn alle andre. Mobbere og politikere (dvs løgnere). Hvis KG får deg så irritert at det bobler i blodet ditt, så hvorfor er du her da? Fordi jeg er singel?
tåke Skrevet 22. desember 2010 #576 Skrevet 22. desember 2010 aner ikke hvordan jeg skal forklare dette, men folk som er tette i nesa som hele tiden skal snufse innover. blir så gal at jeg har lyst å slå til dem. hater også folk som baksnakker folk uten grunn. folk som sier "skjerp deg" hele tiden. har en slik en på skolen.....
Gjest Lebewesen93 Skrevet 23. desember 2010 #578 Skrevet 23. desember 2010 (endret) Folk som ikke sier unnskyld! Hvis en nærmest går på deg med vilje å du ikke hører et kvekk av en unskyldning fra vedkommende. Grei nok, jeg kommer ikke med roser og ber om tilgivelse jeg heller,om jeg skulle være uheldig å gå på et annet menneske, men jeg sier i allefall sorry å smiler ;P Også det som kanskje irriterer meg mest av alt, det må være KULDE. Jeg elsker mørket og snøen, vinter generellt, men kulden kunne vi gått vært foruten. Endret 23. desember 2010 av Lebewesen93
Gjest Sobril Skrevet 23. desember 2010 #579 Skrevet 23. desember 2010 Mannfolk som utgir seg for å være single, er med på en "ikke-bare-vennskapelig" kommunikasjon opp til et visst punkt hvor man rekker å bli mer enn interessert. Bare for å komme med et "fortalte jeg forresten om...?" Ulver i fåreklær.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2010 #580 Skrevet 24. desember 2010 Folk som er utydelige, eller som sier noe annet enn det egentlig mener. Og som etterpå blir irritert fordi man ikke skjønte hva de faktisk sa. "Har du lyst til å bli med hjem?" "Jeg har kjæreste" "Ok. Du kan likevel få bli med hjem?" "Jeg sa jo at jeg hadde kjæreste" WTF? Hvorfor sier du ikke nei?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå