Gå til innhold

ting som gjør deg så irritert at det bobler i blodet

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Vennene" mine som lot meg sitte igjen alene på byen i kveld, uten å si fra at de dro :kjefte:

Det er dårlig gjort! Har skjedd med meg å. Det er ikke noe særlig gøy når de du går sammen med stikker av fra deg så står du der alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At kjæresten min som jeg hadde en løs avtale med om middag i kveld nå ikke kan komme like vell. Så skriver han i meldingen at han kommer i morgen og at han må lufte noen ting han har hatt på hjertet en stund og utsatt for lenge. Dette kan vistnok "forklare en del ting" som han så fint skriver det.

Vell, takk for at du gir slike halvveise hint som ødelegger søndagen (og mest sansynlig også mandagen) min. Nå kommer jeg til å bruke resten av dagen på gråte, suttre, synes synd i meg selv og virkelig foregripe begivenhetene. Noen ganger er faktisk telefon å foretrekke eller overaskelsemomentet. Dust

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

tenker mer på de tingene som man egentlig burde klare å overse - og ihvertfall ikke bli irritert over i timesvis.

så hva er det som irriterer dere såpass at det bobler over i blodårene, og du rett og slett maner frem verdens verste PMS?

meg:

- dårlig service. spesielt når de ikke vet svaret på noe, og ikke gidder tilby seg å finne ut av det/spørre noen andre/eller forsøker å finne alternativ.

typisk: "vet ikke", så snur de seg.

arg!!

jeg blir faktisk opprørt i mitt indre, og blir en skikkelig bitch. får lyst til å fortelle dem hvor skapet står - men lar være fordi jeg vet de ikke bryr seg.

har jobbet i servicebransjen selv ved siden av studiene, og service var en av de tingene jeg virkelig passet på at var på plass.

andre?

* Skrivefeil av typen og/å, samt orddelingsfeil.

* At jeg ikke kommer på flere ting nå som irriterer meg, siden det er det mange flere ting som gjør. :frustrert:

Skrevet

* Skrivefeil av typen og/å, samt orddelingsfeil.

* At jeg ikke kommer på flere ting nå som irriterer meg, siden det er det mange flere ting som gjør. :frustrert:

Det heter særskriving. Det irriterer meg at folk ikke vet forskjell på dette

• Liker 1
Skrevet

Meg selv. Hodet mitt. Alt jeg ikke får til og alt jeg tror jeg aldri får får til. Jeg takler ingenting slik som jeg vil, og jeg er livredd for å bli dratt inn i galskap.

Skrevet

Samme her! Jeg er ofte den med barnevogn. Det skjer titt og ofte at bussen er halvfull, men de som sitter der jeg må ha barnevognen gidder ikke flytte seg. De fleste gjør det om jeg spør, men har hent to ganger at jeg bare fikk et surt blikk. Det er forresten alltid jenter. Gutter i alle aldre er utrolig hjelpsomme!

må bare kommentere denne! skjønner at folk bør flytte seg når noen med barnvogn kommer på, men jeg opplever nesten hver dag at de som kommer på med barnevogn bare kjører på før du nesten rekker å flytte på deg, sier ikke unnskyld, smiler eller noen ting. de skal også ofte først av, og først inn i bussen.. greit at man skal flytte seg, men man kan vel være litt hyggelig og vise litt takknemlighet/høflighet.

og hvis jeg står med koffert på bussen så ser de skikkelig surt på meg, fordi jeg står på "deres plass" i bussen..

så dette syns jeg går veldig begge veier!

• Liker 1
Skrevet

jeg blir så irritert av barnevogner! Mødrene tror at de styrer verden bare fordi de har fått den lille dotten. De bare brøyter seg frem, og forventer at alle andre skal flytte seg. Har prøvd noen ganger å bare gå rett på, og se om de flytter seg. Men da kjører de nesten på meg, og ser på meg med et sånt 'herregud, hvorfor flytter du deg ikke??!'-blikk

• Liker 1
Skrevet

må bare kommentere denne! skjønner at folk bør flytte seg når noen med barnvogn kommer på, men jeg opplever nesten hver dag at de som kommer på med barnevogn bare kjører på før du nesten rekker å flytte på deg, sier ikke unnskyld, smiler eller noen ting. de skal også ofte først av, og først inn i bussen.. greit at man skal flytte seg, men man kan vel være litt hyggelig og vise litt takknemlighet/høflighet.

og hvis jeg står med koffert på bussen så ser de skikkelig surt på meg, fordi jeg står på "deres plass" i bussen..

så dette syns jeg går veldig begge veier!

Enig! Den plassen "tilhører" ingen. Bussturen hadde vært mye enklere om alle bare hadde tatt litt hensyn og vært litt snillere.

Jeg sto på bussen med barnevogn. Da satt jeg også på setet der. Det kom inn ei til med vogn og en gutt på ca.syv i tillegg. Da flytta jeg vogna mi og satte meg i trappa så hun kunne få setene. Hun så bare surt på meg og var ikke nærheten av takk en gang.

Jeg forstår virkelig ikke at folk ikke kan si takk og være litt høflige?

Skrevet

Folk som lar ungene taste tilfelige taster i statusfeltet på FB og tror at alle skal syns det er like sjarmerende som dem!

EKS:

odngeoigksvngo (dette har en skjønne prinsen skrevet, smelt!!!)

• Liker 3
Skrevet

Dyremisshandling og barnemisshandling..kan ta meg av dem jeg :kjefte:

Gjest Silvermist
Skrevet

Folk som lar ungene taste tilfelige taster i statusfeltet på FB og tror at alle skal syns det er like sjarmerende som dem!

EKS:

:spy:

• Liker 2
Skrevet

Hva er greia med å kalle avkommet prinser og prinsesser? Det er ikke sjarmerende!

• Liker 2
Skrevet

Hva er greia med å kalle avkommet prinser og prinsesser? Det er ikke sjarmerende!

Jeg kaller katten min for Prinsen min :sjenert:

Skrevet

Kjæresten min som av en eller annen grunn har tatt helt av med babyspråk til meg. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gripe det an. Han kaller meg for "lille prinsessa mi" og kan holde på i en evighet med "ndååå vil lille prinsessa ha kos? Hm? Jjjja, skal gi deg kos jeg lille prinsessa mi, jadda, mhm, prinsessa skal få kos! Ndååå!"

Jeg tilter nesten av det! Jeg skjønner jo at det er på spøk (håper jeg), men det høres bare for dumt ut. Store fine mannen min skal ikke snakke babyspråk til meg >.<

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Kjæresten min som av en eller annen grunn har tatt helt av med babyspråk til meg. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gripe det an. Han kaller meg for "lille prinsessa mi" og kan holde på i en evighet med "ndååå vil lille prinsessa ha kos? Hm? Jjjja, skal gi deg kos jeg lille prinsessa mi, jadda, mhm, prinsessa skal få kos! Ndååå!"

Jeg tilter nesten av det! Jeg skjønner jo at det er på spøk (håper jeg), men det høres bare for dumt ut. Store fine mannen min skal ikke snakke babyspråk til meg >.<

:skratte:

Gjest Linda sofie
Skrevet

EKS:

Ja det er jo kjempe søtt :klemmer: NOT!

Skrevet

Jeg har en kompis som til tider er helt hysterisk; hver gang vi snakker i telefonen og jeg ikke høres ut som ei fanatisk blid lerke på speed så kommer de pokkers spørsmålene; er det noe galt? Har det skjedd noe? Er du sikker? Går det bra med deg? Jeg synes du høres annerledes ut - det er noe galt! Hva ER det for noe, da? HVA ER GALT? HVA HAR SKJEDD?!

Jeg forsikrer pent og rolig om at det ikke er noe galt de 15 første gangene han spør, før jeg ikke klarer å holde meg lengre og brøler ut at det ikke er noe, men om han spør én gang til..! Da blir han blodig fornærmet og roper ut at han er da bare bekymret, men om det er sånn jeg skal snakke til han så skal han legge på. Javel, sier jeg da, og legger på. Ca. 3 minutter senere kommer det en milelang sms med de samme forklaringene om hvorfor han spurte, som jeg har hørt en million ganger tidligere. *facepalm*

Dette er noe som skjer "hele tiden" og jeg vet nøyaktig når han skal spørre og hva som skjer etter han har spurt én gang. Og det irriterer vettet av meg! Jeg blir så forbannet!!

Skrevet

Mennesker som sitter på handicap sete i bussen uten handicap. Neida, kommer man inn i bussen med krykker, ikke snakk om de har lyst å flytte seg. Må spørre hver gang om de kan være så snill å flytte seg.

Skrevet

Helt ærlig? Jula! Dvs. ikke jula i seg selv, men de to månedene før. Er student så det er eksamen i tillegg til alt det andre stresset. Nei fy -jeg liker IKKE førjulstid enn så lenge jeg student iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...