Gå til innhold

ting som gjør deg så irritert at det bobler i blodet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blir så sint av folk som altid har mobilen med seg, men alikevel ikke greier å ta telefon når jeg ringer. Håper det ikke bare er meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg irriterer meg grønn over kollegaen min som ikke kan touch og skriver med EN finger. Det tar evigheter og i tillegg hamrer han løs så det høres ut som han forsøker å trenge gjennom bordplata. Lyden er VANNVITTIG irriterende!

Skrevet

Rekrutteringssystemet Easicruit! Jeg er for tiden arbeidsledig og søker mye jobber, jeg er møkklei av å legge inn personalia og CVn min i Easycruit for hver gang jeg søker en stilling via skjemaet deres. Burde da vært mulig å lage en brukerkonto der dette ligger lagret så man bare fyller inn søknaden og sender....

Skrevet

Jeg irriterer meg grønn over kollegaen min som ikke kan touch og skriver med EN finger. Det tar evigheter og i tillegg hamrer han løs så det høres ut som han forsøker å trenge gjennom bordplata. Lyden er VANNVITTIG irriterende!

:skratte: Beklager, men jeg måtte bare le av denne! Mest fordi jeg skjønner så veldig godt hva du mener. Enkelte forstår ikke at PC-en ikke er en gammeldags skrivemaskin, der måtte man tross alt legge litt kraft bak "slagene".

Jeg tror faktisk at Touch-metoden er noe av det nyttigste jeg lærte på ungdomsskolen. :)

Skrevet

Biler! Er mektig lei av og til, merker jeg :gjeiper: De sniker seg forran og bak når du går tur. De HØRES på lang avstand når du går tur i skogen. Skal du til byen, skal de absolutt kjøre i alle smågater og være der folk er (Jeg mener strengt at bare gåing og bysykkel burde vært tilgjengelig i sentrum! Bilene burde holdt seg utenfor). Kan ikke for pokker folk gå,sykle,ta kollektivt? Må en absolutt KJØRE BILEN SIN til og fra jobb hele tiden, og skape dette rushet? Ser en for pokker ikke alt stresset du skaper for andre mennesker rundt deg? Hvorfor er det OK?

Biler skal stå parker i gatene hvor som helst.....JEG BLIR GAL :gjeiper: Jeg tuller ikke!

Skrevet

Jeg er irritert på en jeg kjenner for tiden. Hun (legger mest vekt på henne, siden det er hun jeg kjenner mest) møtte en fyr for to år siden. To mnd etterpå ville hun ha Bebiii (det er sånn hun sier og uttaler det.) Hun spurte hva jeg mente, og jeg sa at det sikkert går fint (gjør jo som regel det?) men at jeg ville absolutt ha ventet! Jeg lurte på hvordan forelsket hun egentlig var (ville forsikre meg om at hun hadde det bra), hun sa at hun elsket han, og skulle ting gå galt, da skulle hun gjøre det beste ut av det! -Så de bestemte seg for å få bebiii. Så nå har hun bebiii, men det er selvsagt slutt mellom dem! Hun spurte meg: Hvordan vil dette gå? Han er så dum! (hun lar han ikke gjøre noe med beibiii, skikkelig irriterende synes jeg). Jeg sa: Nå må du gjøre det beste ut av det. Tenk på ungen dere har, det er viktigst! - Nå har de ikke kontakt. Han vil ha kontakt med beibiii, men beibiii er bare hennes! Sukk

Skrevet

Oprah ;) Sikkert en snill og grei dame, men hun er så nysgjerrig og dramatisk.

Skrevet

Folk som raper inni munnen også, sånn at lyden blir sånn rar. Æsj.

:skratte: Har en kompis som gjør det HVER GANG han tar seg noen øl!! Usmakelig!! :ler:

Skrevet

Biler! Er mektig lei av og til, merker jeg :gjeiper: De sniker seg forran og bak når du går tur. De HØRES på lang avstand når du går tur i skogen. Skal du til byen, skal de absolutt kjøre i alle smågater og være der folk er (Jeg mener strengt at bare gåing og bysykkel burde vært tilgjengelig i sentrum! Bilene burde holdt seg utenfor). Kan ikke for pokker folk gå,sykle,ta kollektivt? Må en absolutt KJØRE BILEN SIN til og fra jobb hele tiden, og skape dette rushet? Ser en for pokker ikke alt stresset du skaper for andre mennesker rundt deg? Hvorfor er det OK?

Biler skal stå parker i gatene hvor som helst.....JEG BLIR GAL :gjeiper: Jeg tuller ikke!

Jeg er i grunn litt enig. Synes det er mye bilkaos overalt!

Gjest Bianca28
Skrevet

Jeg er irritert på en jeg kjenner for tiden. Hun (legger mest vekt på henne, siden det er hun jeg kjenner mest) møtte en fyr for to år siden. To mnd etterpå ville hun ha Bebiii (det er sånn hun sier og uttaler det.) Hun spurte hva jeg mente, og jeg sa at det sikkert går fint (gjør jo som regel det?) men at jeg ville absolutt ha ventet! Jeg lurte på hvordan forelsket hun egentlig var (ville forsikre meg om at hun hadde det bra), hun sa at hun elsket han, og skulle ting gå galt, da skulle hun gjøre det beste ut av det! -Så de bestemte seg for å få bebiii. Så nå har hun bebiii, men det er selvsagt slutt mellom dem! Hun spurte meg: Hvordan vil dette gå? Han er så dum! (hun lar han ikke gjøre noe med beibiii, skikkelig irriterende synes jeg). Jeg sa: Nå må du gjøre det beste ut av det. Tenk på ungen dere har, det er viktigst! - Nå har de ikke kontakt. Han vil ha kontakt med beibiii, men beibiii er bare hennes! Sukk

Hadde jeg vært deg hadde jeg klikka på henne. Hvor gammel er hun? Skjønner ikke hun hvor stygt gjort det er å nekte sitt barn kontakt med sin far? Du burde si klart fra til henne at babyen slett ikke bare er hennes.

Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg klikka på henne. Hvor gammel er hun? Skjønner ikke hun hvor stygt gjort det er å nekte sitt barn kontakt med sin far? Du burde si klart fra til henne at babyen slett ikke bare er hennes.

Jeg har sagt i fra. Hun er litt små manipulativ/lett for å være offer, om du skjønner hva jeg mener. Så jeg har endt opp med å trøste henne flere ganger, - for ting jeg i ettertid har åpnet øynene mine opp for. Da jeg sa fra, etter kloke "nå er det nok" råd fra min rolige samboer, klikket hun rett og slett på meg og forsvant ut av livet mitt. Jeg synes synn på dem: Far,Mor og Barn. Aner ikke hvordan dette skal gå. Faren er faktisk veldig grei og fornuftig, men hun trør lett på han. Sukk :\

Ikke mye jeg kan gjøre nå lenger. Men guri så plaget jeg kan bli av det!

Skrevet

Jeg blir sinna av dårlig folkeskikk. Folk som glaner. Folk som sniker i køen. Folk som tygger tyggis. Folk som ikke sier takk.

Og jeg blir sinna hver gang jeg ser bilde av en arghh.. muffins. Det er muffins over alt. Hver eneste blogg har bilder av de evinnelige sukkersøte rosa monstrene, enten de er laget av stoff, er ment til å være smykkeskrin, eller skal representere hjemmeidyllen selv med det faktum at de er hjemmebakte. Giftiggrønne eller tastelessrosa overlesset med pynt. Lurer på hvor lang tid og hvor mye klissete håndarbeid bakeren har hatt med hver kake. Grøss, sikkert et utall fingermerker og et hav av E-stoffer. Ellers er det forklær med muffins-motiv, kakeformer med lokk som liker en muffins, og det er hatter som er formet som muffins etc. overalt. Jeg er lei, lei LEI!

Lurer på om jeg skal lage en NEI TIL MUFFINS-kampanje!

Denne måtte jeg bare sitere! For jeg er helt enig. Muffins, cupcakes bla bla bla. Til og med min yndlingskakeside detsoteliv.no, som egentlig har vært rimelig balansert, oversvømmes av muffins for tiden. Tørre, smakløse kaker (synes jeg) med et berg av kvalmende krem. Jeg liker kakekrem, bevares, men et kilo på hver kake blir i meste laget. :ler:

Skrevet (endret)

Folk som driver med oppsøkende salg på gaten, om det er Elixia, Omega3 eller narkomane som selger Megafon/Asfalt osv har ingenting å si - JEG VIL GÅ I FRED!

Narkomane/tiggere som spør om penger når man går forbi, gjerne på en skikkelig frekk måte som de tar det for gitt, og når man ikke svarer, eller svarer at man ikke har kontanter på seg (noe jeg aldri har, bruker bare kort) roper de stygge ting til en. Det er faktisk ingen selvfølge at jeg skal gi penger til tilfeldige fremmede som sikkert bare skal bruke det på stoff uansett. Pluss at de altfor høye skattene Norge sikkert har tvunget meg til å indirekte gi dem noen kroner likevel :kjefte:

Høye skatter og folk som snylter på NAV og andres skattepenger.

Lave fengselsstraffer.

Dårlig innvandringspolitikk.

Folk som går sakte, stopper midt i veien, på toppen av rulletrapper osv, folk som ikke forstår seg på køkultur.

Det meste med flyreiser, folk er virkelig forferdelige på flyplasser, fly, ved baggasjebåndet osv. Barn på fly som løper, roper eller sparker i setet (har ingen problem med babyer som gråter, ja det er slitsomt, men man kan ikke gjøre noe med det. Men 5 åringen kan man kontrollere myyyye bedre!!)

Treg postgang og tollbehandling.

At dagen må starte klokken 8. A-mennesker.

Folk som har fått lappen på postordre. Bruk blinklys, følg fartsgrensene og plasser dere riktig i veien!

Mangel på intimgrenser, spesielt nå når jeg er gravid og fremmede tror de kan ta på magen helt uten videre.

Når det går fotball på tv i stedet for programmer jeg liker.

De par-tre gangene i året jeg tar buss og den aaaldri kommer på tiden, tar en evighet og er fylt til randen av stinkende mennesker (deo kanskje!?)

Denne tråden - blir minnet på alle de tingene som irriterer meg :ler:

Som jeg skulle sagt det selv!

Pluss folk som er overhyggelig UANSETT hva som skjer og folk som bare ikke klarer å ta telefonen årrrrhh :kjefte:

Endret av slackerbitch
Skrevet

Pluss folk som er overhyggelig UANSETT hva som skjer og folk som bare ikke klarer å ta telefonen årrrrhh :kjefte:

Haha, jeg gjør meg av og til skyldig i dette. Det å være overhyggelig er en butikkansatts beste våpen mot vanskelige kunder. ;)

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Haha, jeg gjør meg av og til skyldig i dette. Det å være overhyggelig er en butikkansatts beste våpen mot vanskelige kunder. ;)

haha, enig! Jeg elsker å smile stort til sure kunder, og å være kjempehyggelig når de bare bitcher. :Hehe:

Skrevet

Å diskutere med folk som ikkje har peiling på kva dei snakkar om. Altså mtp faktaopplysningar. Når du veit du har rett, men den/dei andre berre fortset å argumentere for sin påstand, som du er 100% sikker på at er heilt feil.

:sur:

Skrevet (endret)

Vannskelige og sure kunder. Det bobler vel mest i blodet fordi jeg så og si aldri kan si det jeg mener og jeg må holde det inni meg og bare smile, være hyggelig og prøve så godt jeg kan og hjelpe.

Folk som ikke behandler dyr på måten de fortjener å bli behandlet på. Men da blir jeg rett og slett griseforbanna.

Folk som aldri gir seg og som alltid har rett, selv om jeg kan bevise at de tar feil.

Eldre folk som tror de kan sitte, si og gjøre hva de vil fordi de har levd lengre enn meg.

Strafferammen i norge.

Folk som bruker lang tid på å betale i butikken/bussen osv.

Endret av Opus
Skrevet

haha, enig! Jeg elsker å smile stort til sure kunder, og å være kjempehyggelig når de bare bitcher. :Hehe:

Det virker også! Jeg kan være så trøtt og fraværende etter jobb at de må spørre meg om samme tingen flere ganger!

Er aldri sur, men en tålmodig og blid person i kassa kan heve humøret mitt ganske mye!

De smiler godt også når jeg står som en zombie i andre tanker mens de spør for tredje gang om jeg skal ha pose :)

Vet ikke hva som er verst for dere jeg. Sure kunder eller kunder som ikke er helt "hjemme"? Kanskje like ille noen ganger :fnise:

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Sure kunder er uten tvil verst, kunder som er litt borte synes jeg bare er søte :fnise:

Endret av Raindrops
Skrevet

Folk som ikke klarer å holde fartsgrensene. Kjører i 60 uansett om grensen er 50 eller 80.

Blir så vanvittig irritert av å ligge bak.

Og mangelfull blinking!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...