Gå til innhold

ting som gjør deg så irritert at det bobler i blodet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kolleger som blander seg, bestemmer alt og er frekke. Som også tror at de er de eneste som kan noe som helst. Blir gaaal!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop28
Skrevet

den jævla lånekassen, so når du ikke husker passordet og vil få tilsendt et nytt, så er de så bakvendte at de må sende det i posten

Skrevet

min egen manglende evne til å planlegge tid.

:bond:

Hehe :fnise: , da er vi to! Det er en av mine dårligst utviklede evner og det skaper i blant litt frustrasjon blant både venner, familie, kolleger og ikke minst for meg selv!

Skrevet

Jævla System Tool faenskapen som har klart å snike seg inn på maskinen min. Ikke får jeg gjort en dritt, ikke klarer jeg å fjerne den manuelt siden jeg har vpn-tilkobling som ikke fungerer i sikkerhetsmodus og ikke får jeg scannet maskinen min. Nå sitter jeg her og styrer som fy med å laste ned div andre programmer som fjerner det for meg, men det tar jo en evighet!

:kjefte:

har seriøst ikke rod for hvor forbanna jeg er nå! :sur:

:kjempesinna:

Ekstra irriterende er det at den har klart å lure seg inn av selv via et nerdeforum jeg besøkte for å koble ps3 til nettet, så jeg kan ikke være sur på meg selv heller. ARG

Gjest BettyBoop28
Skrevet

At jeg av og til kan være et ekstremt distre surrehue som går rundt meg selv

Min elendige steds/retningssans. Jeg kan rote meg bort på de mest usannaynlige steder. FLAUT

At jeg av og til snakker før jeg tenker og kan blurte ut med de dummeste ting, og så tenker jeg etterpå. Faen hva sa jeg nå

Skrevet

Folk som absolutt skal syte og klage over alt mulig.

Skrevet

Folk som poster som anonym bare for at de skal kunne tørre og slenge med leppa,stå for faen opp og si hva du mener med nick :kjefte: .

• Liker 3
Gjest Jente1990:)
Skrevet

Trege folk som ikke klarer å komme på tiden :nei: Det er sykt irriterende når du venter og venter på noen som er sikkelig forsinket. Åhhh.

Sladrekjerringer.

Folk som tror de vet ALT og som alltid skal ha rett.

Sure og grettne kvinnfolk i servicebransjen.

Folk som er så forbanna nysgjerrige. Som stikker nesa si opp alt. Hadde en slik venninne som var ekstremt nysgjerrig. Skulle vite alt, Ting hun ikke hadde noe med å gjøre. Sa jeg ikke noe til henne ble hun bare fornærma. Slitsomt.

Skrevet

Folk som har småbarn stående med skoa på i handlevogna på matbutikken. :kjefte:

• Liker 1
Skrevet

Misunnelse og smålighet irriterer meg grenseløst.

Folk som helt tydelig har problemer med at andre en slankere enn dem, penere enn dem, har en mer meningsfylt jobb, har flinkere unger, har opplevd mer, tjener mer etc. Kvinner er verst.

(Til orientering: gjelder ikke meg selv, dette; da jeg hverken har barn, er Miss Universe eller tjener veldig bra...) :filer:

Skrevet

At når jeg tar bussen om morgenen står folk i en stor klynge ved døren, mens det ikke bare er god plass fremme og bak i midtgangen, men til og med ledige seter. Og når vi andre kommer innpå må vi presse oss på fordi folk rett og slett står i veien. Da blir jeg HISSIG. :kjefte: I går fikk jeg en veske i ansiktet når jeg prøvde å komme på og når jeg spurte kvinnen høflig om hun trekke lenger bak i bussen så vi fikk komme på fikk jeg til svar "kan du ikke bare trekke bak selv?". Slike svar klokken 8 om morgenen resulterer i hissighet, så jeg svarte "Ikke akkurat så lett når du står der og sperrer med den feite ræven din" og presset meg ekstra hrdt forbi. Ikke akkurat noe jeg er stolt over (klokken var 8, jeg hadde ikke fått kaffe :sjenert: ) men hun flyttet seg bakover hun også, så de andre på busstoppet fikk komme seg på...

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler jeg bidrar litt for mye på denne tråden, jeg er ikke så sur som det kan virke, det er bare alle andre som er idioter :lur:

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Venninner som er så utrolig forfengelige at de bruker 2 timer på å komme seg ut døra om morran, 15 minutter hver gang de går innom do, og ikke kan gå forbi et speil uten å stoppe og rette på håret/veska/skjerfet. Er så utrolig lei av å vente på de hele tiden!!

Skrevet

Jeg blir irritert av å gå på senteret etter 11-12. Det er gnufult og lange køer. Jeg blir sikkelig stresset av mange folk og å hater å stå i kø.

Derfor blir jeg litt irritert på venninner som ligger å drar seg til kl 11-12 og vi kommer ikke avgårde før etter det. Kommer ned midt i rushen. Ofte har vi avtalt å ta en buss før 12 i hvert fall men så får jeg meldinger rett før vi skal ta bussen om at de akkurat har stått opp. Åhh

Gjest Uglefot
Skrevet

Irriterer meg over han i Cevita reklamen "Heeeli jos" WÆÆÆÆÆ Han snakker så gebrokkent at det klør i ørene.

Og nei,jeg er ikke rasistisk men han her snakker LITT vel gebrokkent..Aaaahhhh,godt å få det ut.

Skrevet

Akkurat nå er det selvforherligende foreldre, og gjester som ikke klarer å lese invitasjoner og forholde seg til den som voksne, oppdragne mennesker.... :kjefte:

Skrevet

Irriterer meg over at bussprisene stiger hvert nyttår!!! :kjefte: Var ikke lenge siden det kostet 15 kr for å ta bussen ned til sentrum som kun tar 7-8 min. Men nå skal de ha hele 33 kr for den lille bussturen!! Er vel ikke lenge til det koster 100 kr. Alltid når jeg skal ta bussen etter nyttår har jeg alltid litt ekstra penger i lommen for jeg vet prisen har steget.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Irriterer meg over at bussprisene stiger hvert nyttår!!! :kjefte: Var ikke lenge siden det kostet 15 kr for å ta bussen ned til sentrum som kun tar 7-8 min. Men nå skal de ha hele 33 kr for den lille bussturen!! Er vel ikke lenge til det koster 100 kr. Alltid når jeg skal ta bussen etter nyttår har jeg alltid litt ekstra penger i lommen for jeg vet prisen har steget.

Ja irriterer meg og. Hvorfor må de øke prisen hvert eneste år? Samme er det med frimerker. hvert år er det dyrere å sende pakker og brev. Heldigvis sender man ikke så mye slikt nå som før, men likevel da. Skal de aldri gi seg med prisøkningen. Tenk hvor dyrt det blir om 10 år liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...