Gjest La Lune Skrevet 7. oktober 2003 #1 Del Skrevet 7. oktober 2003 En Gjest mindre på Kvinneguiden :D Jeg er en ung kvinne på 26 år som bor i Trondheim og jeg har valgt nicket La Lune som ganske enkelt betyr "månen". Kommer nok til å fortelle mer om meg selv etterhvert. La Lune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. oktober 2003 #2 Del Skrevet 7. oktober 2003 Fint da gitt. Velkommen ombord! Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 7. oktober 2003 #3 Del Skrevet 7. oktober 2003 Velkommen! Stilig nick! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 7. oktober 2003 #4 Del Skrevet 7. oktober 2003 Vælkommen La Lune. Deilig med fleir trøndera her ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Lune Skrevet 7. oktober 2003 #5 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg er nok ikke innfødt trønder. La Lune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 7. oktober 2003 #6 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hei og velkommen La Lune! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Lune Skrevet 7. oktober 2003 #7 Del Skrevet 7. oktober 2003 Tusen takk for hilsene alle sammen. Jeg skal lage meg en dagbok slik jeg ser at mange her har. Vet ikke om den blir så spennende men jeg skal hvertfall forsøke. La Lune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. oktober 2003 #8 Del Skrevet 7. oktober 2003 Velkommen hit :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 7. oktober 2003 #9 Del Skrevet 7. oktober 2003 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 7. oktober 2003 #10 Del Skrevet 7. oktober 2003 Velkommen skal du være! -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 7. oktober 2003 #11 Del Skrevet 7. oktober 2003 velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 7. oktober 2003 #12 Del Skrevet 7. oktober 2003 velkommen skal du være!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. oktober 2003 #13 Del Skrevet 7. oktober 2003 La Lune! Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Lune Skrevet 7. oktober 2003 #14 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det var da svært så mange hilsner jeg fikk da. Tusen takk alle sammen La Lune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 7. oktober 2003 #15 Del Skrevet 7. oktober 2003 Alltid hyggelig med nye brukere. :blunke: Så spennende jobb du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Lune Skrevet 7. oktober 2003 #16 Del Skrevet 7. oktober 2003 Så spennende jobb du har! Det er ikke alltid den er like spennende men den er kreativ og det verdsetter jeg utrolig høyt. Men det er endel stress og mange tidsfrister som skal holdes- men jeg elsker jobben min uansett. La Lune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 7. oktober 2003 #17 Del Skrevet 7. oktober 2003 Velkommen, velkommen! Alltid morsomt med nye brukere. Kanskje jeg er treig, men hva slags jobb har du? Siden den er spennende, mener jeg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Lune Skrevet 7. oktober 2003 #18 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det står i profilen min hva slags jobb jeg har. Jeg jobber som Manusforfatter. La Lune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 7. oktober 2003 #19 Del Skrevet 7. oktober 2003 Så spennende - da er vi jo i samme bransje! Er du freelance, da? Høres kjempespennende og utfordrende ut! Har du fast kontor, eller jobber du kanskje hjemmefra? Det er noe av det som er morsomt med denne bransjen - at man kan jobbe over hele verden. Velkommen skal du i hvert fall være! Håper å høre mer detaljert om jobben din i seinere tråder - skal ikke ødelegge velkommen-tråden, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Lune Skrevet 7. oktober 2003 #20 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg jobber som freelancer ja. Leier en del av ett kontorfellesskap sammen med 8 andre folk men jeg jobber også hjemmefra, kan sitte på en cafè.... kort sagt, der hvor jeg kan finne inspirasjon. La Lune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå