Gå til innhold

En ny bruker hilser på!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest La Lune

En Gjest mindre på Kvinneguiden :D

Jeg er en ung kvinne på 26 år som bor i Trondheim og jeg har valgt nicket La Lune som ganske enkelt betyr "månen". Kommer nok til å fortelle mer om meg selv etterhvert.

La Lune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest La Lune

Tusen takk for hilsene alle sammen. Jeg skal lage meg en dagbok slik jeg ser at mange her har. Vet ikke om den blir så spennende men jeg skal hvertfall forsøke.

La Lune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest La Lune

Så spennende jobb du har!

Det er ikke alltid den er like spennende men den er kreativ og det verdsetter jeg utrolig høyt. Men det er endel stress og mange tidsfrister som skal holdes- men jeg elsker jobben min uansett.

La Lune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen, velkommen! Alltid morsomt med nye brukere.

Kanskje jeg er treig, men hva slags jobb har du? Siden den er spennende, mener jeg?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende - da er vi jo i samme bransje! Er du freelance, da? Høres kjempespennende og utfordrende ut! Har du fast kontor, eller jobber du kanskje hjemmefra? Det er noe av det som er morsomt med denne bransjen - at man kan jobbe over hele verden.

Velkommen skal du i hvert fall være! Håper å høre mer detaljert om jobben din i seinere tråder - skal ikke ødelegge velkommen-tråden, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest La Lune

Jeg jobber som freelancer ja. Leier en del av ett kontorfellesskap sammen med 8 andre folk men jeg jobber også hjemmefra, kan sitte på en cafè.... kort sagt, der hvor jeg kan finne inspirasjon.

La Lune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...