Samaysa Skrevet 23. april 2013 #1961 Skrevet 23. april 2013 Jeg liker forresten initiativet bak denne: http://www.facebook....8394?ref=stream Hahaha Så at denne ble delt i går: 4
Dragonfly84 Skrevet 24. april 2013 #1963 Skrevet 24. april 2013 Jeg er så lei matstatuser. Sånn helt vanlig mat. Skjønner folk vil dele gleden hvis de har klart å komponere noe nytt og spennede, men type "pølser og potetmos til middag i dag " er bare irriterende når de deles hele tida. Tror dere folk blir veldig fornærmet hvis jeg skriver MEN SÅ SPENNEDE DA! 6
Gjest Emmanuelle Skrevet 24. april 2013 #1964 Skrevet 24. april 2013 (endret) Ei av mine beste venninner poster hele tiden slike "Veganism is the future"-bilder. Har allerede sletta ei som spamma ned hele newsfeedens min med hvorfor jeg og alle andre ikke burde spise kjøtt, men hu her kan jeg rett og slett ikke slette eller begrense hva jeg får (fordi jeg er veldig interessert i hva som skjer i livet hennes). Synes det er kjempefint at folk finner ting de engasjerer seg for, men det å dele bilder av opphakka neshorn, døde babyelefanter og nedtråkka kyllinger synes jeg er litt vel mye. Nesten så jeg har lyst til å bli en frukterianer (en sånn som kun spiser nedfallsfrukt fordi de mener at planter har følelser) så jeg kan spamme ned facebook med bilder av drepte kålhoder, drapstrua gulrøtter og utrydningstruede reddiker...(for å sette det litt på spissen). Endret 24. april 2013 av Emmanuelle 8
fro Skrevet 24. april 2013 #1965 Skrevet 24. april 2013 Jeg er så lei matstatuser. Sånn helt vanlig mat. Skjønner folk vil dele gleden hvis de har klart å komponere noe nytt og spennede, men type "pølser og potetmos til middag i dag " er bare irriterende når de deles hele tida. Tror dere folk blir veldig fornærmet hvis jeg skriver MEN SÅ SPENNEDE DA! MEN SÅ SPENNENDE DA, i Atle Antonsen-stil eller? Leste denne med hans stemme i hodet!
Dragonfly84 Skrevet 24. april 2013 #1966 Skrevet 24. april 2013 (endret) MEN SÅ SPENNENDE DA, i Atle Antonsen-stil eller? Leste denne med hans stemme i hodet! Jaaa, akkurat sånn! Yay, noen som er som meg! Jeg har blitt helt skadet av å høre på misjonen-podcaster, noen ganger sier jeg ting helt som Antonsen og Golden, uten å mene det... Denne gangen var det med vilje, men jeg trodde ingen ville forstå det. Men så var det noen som gjorde det! Endret 24. april 2013 av Dragonfly84
fro Skrevet 24. april 2013 #1967 Skrevet 24. april 2013 Jaaa, akkurat sånn! Yay, noen som er som meg! Jeg har blitt helt skadet av å høre på misjonen-podcaster, noen ganger sier jeg ting helt som Antonsen og Golden, uten å mene det... Denne gangen var det med vilje, men jeg trodde ingen ville forstå det. Men så var det noen som gjorde det! Haha, akkurat sånn er jeg også! Tar meg mang en gang i å ja morna-e folk mentalt 1
Dragonfly84 Skrevet 24. april 2013 #1968 Skrevet 24. april 2013 Haha, akkurat sånn er jeg også! Tar meg mang en gang i å ja morna-e folk mentalt for ikke å snakke om "hysssjj" 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #1969 Skrevet 24. april 2013 Hahaha Så at denne ble delt i går: Lol, så dette er ikke sant? Ser flere venner har likt og delt, jeg unngikk i grunn det, er ikke så interessert i penger, Anonym poster: 061e19ff6b45480c19d6988d2075404f
hjertesukka Skrevet 24. april 2013 #1970 Skrevet 24. april 2013 Lol, så dette er ikke sant? Ser flere venner har likt og delt, jeg unngikk i grunn det, er ikke så interessert i penger, Anonym poster: 061e19ff6b45480c19d6988d2075404f Haha, lo godt da jeg så denne og skjønte det var en spøk. Ingen gjør sånt, vel? Deler ut penger i hytt og vær, selv om de har vunnet. 1
Angelheart2 Skrevet 25. april 2013 #1971 Skrevet 25. april 2013 Det triste er at selv nå etter at aviser i hopetall har skrevet om denne spøken (det var til og med på nyhetene på TV i går!) så fortsetter folk å dele i håp om å bli rike... Det er også ganske trist å se hvordan folk blottlegger seg selv ved å skrive kommentarer som "dette kunne jeg virkelig ha trengt, jeg som er ufør med aleneansvar for 5 barn med kroniske sykdommer. Har ikke hverken hus eller bil...." osv. Slike kommentarere ser jeg under mange slike "del og vinn"-statuser. 5
Alice123 Skrevet 25. april 2013 #1972 Skrevet 25. april 2013 Unge Herr Foss har jo faktisk sagt dette. Link. 1
Samaysa Skrevet 25. april 2013 #1973 Skrevet 25. april 2013 (endret) Unge Herr Foss har jo faktisk sagt dette. Link. Ja, og det er faktisk det verste. Han må være en av de dårligste talspersonene i hele Norge. Herregud så mange latterlige kommentarer han har lirt av seg. Ikke rart at mange har problemer med å ta denne organisasjonen seriøst. Endret 25. april 2013 av Samaysa
Anglofil Skrevet 25. april 2013 #1974 Skrevet 25. april 2013 Har ei dame fra USA på facebook som bare i dag har postet 22 ulike statuser, slike "motivasjonsbilder", hvis jeg kan kalle dem det. Hun er skikkelig konservativ og jeg synes i grunn det er veldig fascinerende hvordan hun kaller Obama sosialist, og hele en pakka der. Uansett, disse bildene handler enten om å beskytte våpenlovene, sin elsk for hunder eller hat mot Obama og sosialister. Hun er også ekstremt religiøs, dvs kristen og hater alle muslimer. En herlig kombo. Noen av hennes bilder i dag: Greit nok, man får mene hva man vil, men hun spammer jo ned oss på facebook, så hun er ikke lenger i min newsfeed. Hun må jo få sjokk hvis hun en dag lusker seg inn på min profil (sosialist som jeg er, og for strenge våpenlover, og en som har heiet på Obama). Mvh Yvonne 2
Samaysa Skrevet 25. april 2013 #1975 Skrevet 25. april 2013 Har ei dame fra USA på facebook som bare i dag har postet 22 ulike statuser, slike "motivasjonsbilder", hvis jeg kan kalle dem det. Hun er skikkelig konservativ og jeg synes i grunn det er veldig fascinerende hvordan hun kaller Obama sosialist, og hele en pakka der. Uansett, disse bildene handler enten om å beskytte våpenlovene, sin elsk for hunder eller hat mot Obama og sosialister. Hun er også ekstremt religiøs, dvs kristen og hater alle muslimer. En herlig kombo. Noen av hennes bilder i dag: Mvh Yvonne Den der var ikke selvmotsigende i det hele tatt 1
Gjest Riskjeks Skrevet 25. april 2013 #1976 Skrevet 25. april 2013 Jeg har forresten ei på FB som poster sånne hunde-bilder og -statuser hele tida, "dogs are family"... Jeg hater bikkjer
Samaysa Skrevet 25. april 2013 #1977 Skrevet 25. april 2013 Jeg har forresten ei på FB som poster sånne hunde-bilder og -statuser hele tida, "dogs are family"... Jeg hater bikkjer Hundemennesker og en del foreldre har faktisk en ting til felles. De klarer ikke å innse at hundene deres eller barna deres ikke er like spesielle og interessante for andre enn dem selv. 1
Anglofil Skrevet 25. april 2013 #1978 Skrevet 25. april 2013 Hehe, ikke sant? Jeg liker heller ikke hunder, så jeg holder klokelig kjeft. Mvh Yvonne
Gjest Riskjeks Skrevet 25. april 2013 #1979 Skrevet 25. april 2013 Hundemennesker og en del foreldre har faktisk en ting til felles. De klarer ikke å innse at hundene deres eller barna deres ikke er like spesielle og interessante for andre enn dem selv. Haha, sannsynligvis Men jeg er forelder selv og greier fint å la vær å skrive statuser om/legge ut bilder av barna mine overhodet, så krever det samme av hundefolk
Mynona Skrevet 25. april 2013 #1980 Skrevet 25. april 2013 Hundemennesker og en del foreldre har faktisk en ting til felles. De klarer ikke å innse at hundene deres eller barna deres ikke er like spesielle og interessante for andre enn dem selv. Det samme gjelder vel egentlig katteeiere og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå