Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

"Ignorer denne om du hadde hatt sex med meg. Lik om du ikke hadde hatt det! :D Jeg skal få likes :D <333"

Denne statusen fra en fyr over tyve år. What is this i don't even

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, er det noe jeg ikke har skjønt med Likes?? Er det en eller annen statistikk på det, siden folk prøver å få så mange som mulig?? Eller er det bare for å skryte på skolen dagen etter??

• Liker 2
Skrevet

Åh, det likes-greiene er så irriterendeeee! Siste nå er at fjortiser (eller 12-13-åringer kanskje) gjør det på fan-sider. "I kveld med Ylvis" sin side er nesten full av "Hvis jeg får xxx likes må dere danse gangnam style i trusa" eller lignende. Alt mulig rart som krever likes som lissom skal føre til at de skal gjøre et eller annet...

Eh, nei? De må ingen verdens ting basert på LIKES!!! :bond:

• Liker 2
Skrevet

Åh, det likes-greiene er så irriterendeeee! Siste nå er at fjortiser (eller 12-13-åringer kanskje) gjør det på fan-sider. "I kveld med Ylvis" sin side er nesten full av "Hvis jeg får xxx likes må dere danse gangnam style i trusa" eller lignende. Alt mulig rart som krever likes som lissom skal føre til at de skal gjøre et eller annet...

Eh, nei? De må ingen verdens ting basert på LIKES!!! :bond:

Særlig 12åringene som poster

" hvis 5.000 liker denne - så MÅ du fjerne alle lekser fra norsk skole!!! "

på Jens Stoltenberg sin facebookside

• Liker 6
Skrevet (endret)

Vel, jeg liker ikke at folk skryter av hvor mange dyr de har skutt. Hater jakttid. Har ikke tall på hvor mange bilder av blodige, ødelagte elger og hjorter jeg har fått på nyhendestraumen min. Jeg liker heller ikke å få slike kjedebilder med bilder av mishandlede dyr eller screenshot av øyeblikket da fotballspilleren brakk beinet.

Slike bilder er bare så fæle. Og jeg er litt sart :-P

Endret av Lille_Lilje
  • Liker 2
Gjest Loverdose
Skrevet

Er lei av de "party yolo" statusene nå, jeg. Er jo hver jævla helg... "fest i dag med bestejenta *tag*, blir kos <3 yolo" og gjerne et bilde av seg selv der hun holder et glass med et eller annet ekkelt oppi, bilde av antrekket osv. Dette gjelder halvparten av jentene på min venneliste. BLÆ.

Skrevet

Er lei av de "party yolo" statusene nå, jeg. Er jo hver jævla helg... "fest i dag med bestejenta *tag*, blir kos <3 yolo" og gjerne et bilde av seg selv der hun holder et glass med et eller annet ekkelt oppi, bilde av antrekket osv. Dette gjelder halvparten av jentene på min venneliste. BLÆ.

Mulig jeg er facebook-dum nå, men hva i alle dager betyr "yolo"? :klo:

Skrevet

En av de siste internett-hypene. Jeg holder på å kaste opp hver gang jeg ser det brukt.

Det betyr You Only Live Once og er visstnok en unnskyldning for å gjøre dumme ting.

:spy:

• Liker 3
Skrevet

En av de siste internett-hypene. Jeg holder på å kaste opp hver gang jeg ser det brukt.

Det betyr You Only Live Once og er visstnok en unnskyldning for å gjøre dumme ting.

:spy:

Oooook..... :daane:

Gjest Loverdose
Skrevet (endret)

Jeg har egentlig begynt å se på "YOLO" som en forkortelse for "you obviously like oreos" i stedet, det gjør det iallefall litt morsommere. :fnise::vetikke:

Endret av Loverdose
  • Liker 7
Gjest blah blah
Skrevet

hashtags på facebook....

Hva skulle det være godt for? :klo:

Har sett det, men da bare når folk deler bilder fra instagram og da følger hashtagsene med automatisk.

Gjest Lurifix
Skrevet

Hva skulle det være godt for? :klo:

Har sett det, men da bare når folk deler bilder fra instagram og da følger hashtagsene med automatisk.

Nei vanlige oppdateringer med ting som #denfølelsen.

• Liker 4
Skrevet

Har et par som er ivrige på hashtags på min venneliste på FB. Disse er ikke på Twitter eller Instagram, så hvorfor de driver med det på FB skjønner jeg ikke... Blir bare teit spør du meg. Statuser av typen:

"Koser meg med #iskaffe, #sjokolade og #SATC. Livet er herlig dere!!""

"Kom på jobb med en sort og en brun sko... #Mandag #denfølelsen"

..og så videre og så videre og så videre.... Dere skjønner vel tegninga? ;)

• Liker 2
Gjest blah blah
Skrevet

Haha, har ikke sett det før :fnise:

Høres utrolig unødvendig ut

Skrevet

Har et par som er ivrige på hashtags på min venneliste på FB. Disse er ikke på Twitter eller Instagram, så hvorfor de driver med det på FB skjønner jeg ikke... Blir bare teit spør du meg. Statuser av typen:

"Koser meg med #iskaffe, #sjokolade og #SATC. Livet er herlig dere!!""

"Kom på jobb med en sort og en brun sko... #Mandag #denfølelsen"

..og så videre og så videre og så videre.... Dere skjønner vel tegninga? ;)

Hihi, ja det virker litt taapelig!

Skrevet

Laaang greie:

"We are horse people- you don't have to understand us... We have no problem eating a sandwich directly after mucking stalls. We know why a thermometer has to have a string attached to the end and lights and cords have to be covered or kept out of reach. We know that all external medicine is either waterproof, blue or yellow. We are not welcome in Laundromats. We can lower or raise our voice instantly by 5 octaves to shout at the dog who has decided to stalk a horse or make a snack of horse apples. We would sooner quit a relationship than give up our horse. We talk to our truck to make it up the hill and believe that a new truck is a luxury car. We know more about our horse's diet than our own. We buy grain and hay before buying our own food. It’s common to see us wearing barn clothes in public, and we wear them with pride...mud and all. We know that mucking a stall is the best cure for depression. We get along better with most animals than people. We are quick to lend a hand in a crisis and we will always make time for a friend. We know that only horse people understand this special community we're a part of, and know we share something special. A hand shake is our bond. Re-post if you are one of us....."

Skrevet

Laaang greie:

"We are horse people- you don't have to understand us...

Hahaha, fantastisk! Jeg er hestejente men ville ALDRI postet noe slikt!

• Liker 1
Gjest strykebrett
Skrevet

We are horse people-

Høres ut som noe de finner på en fjern planet i Star Wars. Naboklanen til de slemme bamsene liksom.

Skrevet

Hehe, ja, eg har ikkje noko imot hestefolk altså, men den der var drøy! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...