Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje ikke irriterende, men jeg stusset likevel over statusen til en fyr som deler svæært mye av kjærlighetslivet sitt.. Han har fått ny dame og her om dagen stod det:

"bla bla skal snart bli min kone, jeg går ned på kne så fort ryggen er i orden".

Ok.. Det var jo .. Frieriet sitt det!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Gagaen
Skrevet

I dag, 22/7, kom det en som gjorde meg skikkelig sint. En venn av en venn er tydeligvis på ferie, tagget seg selv på feriestedet og skrev:

"Til min familie: Jeg lever og har det litt bra..."

Det syns jeg var utrolig respektløst på en dag som i dag.

Slutt å tull da!! Man HAR lov til å leve og være glad , selv på en dag som denne . Og man HAR lov å skrive annet enn minneord .

Gjest Gagaen
Skrevet

Jeg lar meg sjelden irritere og provosere av statuser . Men er litt lei av folk som klager over været , det er veldig lite interesant .

Ellers liker jeg å skrive ting som kan irritere andre :P Bare tåper lar seg irritere av småting ;)

Skrevet

"Skål!!"

En gang.. Ok. Dagen etter - samme. Dagen etter der igjen, vel... Han er nå oppe i 15 dager på RAD. Innimellom avbrutt av noen "hva skjer idag" eller "noen som kjører?". Av og til dukker det opp en "deilig med edru-helg", og tre kvarter senere; SKÅL :klaske:

• Liker 4
Skrevet

Slutt å tull da!! Man HAR lov til å leve og være glad , selv på en dag som denne . Og man HAR lov å skrive annet enn minneord .

Helt sant.

Men jeg reagerte litt på formuleringen...

• Liker 1
Skrevet

Idag er jeg faktisk møkk lei alle hyperpatriotiske wannabedype tekster, feilsiteringer og overdrevne bruk av utropstegn samt kommentarer som "alle som ikke kopierer denne statusen i minst en time, støtter ikke ofrene" og så videre.

• Liker 6
Skrevet

Det var formuleringen jeg tenkte på. Spesielt siden boka "jeg lever, pappa" er overalt. Man har lov å være glad, men den måten å skrive på virka nesten som han gjorde narr av meldingene som ble sendt.

• Liker 1
Skrevet

Idag er jeg faktisk møkk lei alle hyperpatriotiske wannabedype tekster, feilsiteringer og overdrevne bruk av utropstegn samt kommentarer som "alle som ikke kopierer denne statusen i minst en time, støtter ikke ofrene" og så videre.

De der, og "1 like = respekt" statuser går meg på nervene.

• Liker 1
Skrevet

Møkklei av statuser med et eller annet sitat som er ganske hyklersk for personen som poster det. Og all den fiskingen om oppmerksomhet med f eks: "1 like jeg er stygg, 2 likes jeg er pen" eller " hva vil du gjøre med meg denne sommeren"

:balltre:

• Liker 1
Skrevet

Herregud! Jeg er så lei, så lei, SÅÅÅ LEI av bilder fra et eller annet bryllup!

En av mine venner har blitt tagget i bilder fra et bryllup hver eneste dag i ca. 3 uker, så det dukker opp bilder derfra på newsfeeden min hver. eneste. dag. Nå har det faktisk ikke vært noe på et par uker - men i dag igjen. Møkka lei den derre kjolen og alt. Ikke aner jeg hvem noen andre på de bildene er heller!

Ååååhh... godt å få det ut!

Skrevet (endret)

Idag er jeg litt lei alle Bruce Springsteen-statusene kort og godt av misunnelse. Skulle gjerne vært der selv.

Endret av Gunvald
Skrevet

I dag er jeg sur, så da er jeg lei alle som stadig skriver

"litt rødt i glasset blir ikke feil" eller "biff og litt rødt i glasset nå er ikke feil" eller "å dra på SPA med jentene er ikke feil"

Hvorfor kaller dere det "litt rødt i glasset" - det heter rødvin. Og hvorfor må hvert eneste glass dokumenteres? og det er da vel aldri noen som påstår at det er feil om du drikker vin til krampa tar deg.

Godt å få det ut. Og skjønner at jeg har kjedelige venner når sånne statuser er de mest irriterende jeg kan host opp :ler:

• Liker 5
Skrevet

I dag er jeg sur, så da er jeg lei alle som stadig skriver

"litt rødt i glasset blir ikke feil" eller "biff og litt rødt i glasset nå er ikke feil" eller "å dra på SPA med jentene er ikke feil"

Hvorfor kaller dere det "litt rødt i glasset" - det heter rødvin. Og hvorfor må hvert eneste glass dokumenteres? og det er da vel aldri noen som påstår at det er feil om du drikker vin til krampa tar deg.

Haha på facebook heter det rødt/hvitt i glasset. Aldri hørt noen kalle det det før. Alltid etterfulgt av "er ikke feil". Hvorfor påpeke det...ja du drikker rødvin, og liker det. Flott!

Skrevet

Nå har jeg så lyst til å hjem at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Savner guttenmin så sykt masse;* verste er å reise uten han :/

Sånne statuser er jeg meget lei av. Denne er skrevet av meg derimot, men har ei jente som skriver det her hele tiden!!!!

Skrevet

Haha på facebook heter det rødt/hvitt i glasset. Aldri hørt noen kalle det det før. Alltid etterfulgt av "er ikke feil". Hvorfor påpeke det...ja du drikker rødvin, og liker det. Flott!

hehe, godt å høre at det ikke bare er jeg som har hengt meg opp i dette :ler:

Gjest Emera
Skrevet

Jeg begynner å bli lei av alle statuser som begynner med "Da."

- DA var det pakket, Syden venter.

- DA var middagen klar, ble laks i dag, nam.

- DA var dressen innkjøpt.

Lite kreativt, altså.

Skrevet

Jeg begynner å bli lei av alle statuser som begynner med "Da."

- DA var det pakket, Syden venter.

- DA var middagen klar, ble laks i dag, nam.

- DA var dressen innkjøpt.

Lite kreativt, altså.

Haha, en av mine romanser gjorde/gjør alltid det der! Evt starter med "nei"

- nei, nå skal jeg legge meg

- nei, nå skal jeg gå tur

- nei, på tide å stå opp

Skrevet

Folk som booker saltimer på treningssenter og sharer det på facebook. "Jeg har booket timen ... på ... treningssenter, bestill time du også". Gjerne så det kommer opp tre-fire etter hverandre i news feeden. Hva vil de ha ut av å share det, egentlig? "åååh, så flink du er som trener! Woooooow." Jeg trener jeg også, men det teller selv om jeg ikke sharer hver økt på facebook. Og disse "jeg har booket timen"- statusene er selvfølgelig i tillegg til statusen om å dra til den samme timen, å være på den timen og å være ferdig med den timen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...