Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet

M: Jeg er en liten valp, som trenger pleie og omsorg av lille pusekatten min ♥. Leeeeekeee. VOFF !

K: Kom ut av dusjen da, så skal jeg leke med deg ♥

Drep meg.

Haha, herregud alt folk får seg til å skrive "offentlig".

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Hikken
Skrevet

Hva er greia med at alle facebookspammende kvinner over 40 alltid avslutter kommentarer og statuser med " ........... " :murvegg:

• Liker 1
Gjest lommerusk
Skrevet

Folk som legger ut bilde av middagen sin. JEG DRIIITER I HVA DU HAR SPIST TIL MIDDAG. :murvegg:

Og så folk som skriver; ":(" Så spør noen, hva har skjedd? Så svarer de; Ikke noe spesielt :murvegg:

• Liker 1
Gjest Hikken
Skrevet

Dette bildet florerer nå på facebookveggene til dem som poster hundre millioner unødvendige statuser om dagen:

418236_172468036205057_100003255854374_252066_1205712282_n.jpg

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Den var jo riktig så koselig, Hikken!

:ironi:

Skrevet

Meningsløse statuser, à la "Hei". Å poste statuser som "Jeg drikker te hos xx nå, superkos", "Skal bake kake sammen med xx nå, gleder meg" o.l. flere ganger daglig, fremstår også som en tanke underlig. Hva er poenget med å informere om hva man foretar seg til enhver tid?

Skrevet

Hva er greia med at alle facebookspammende kvinner over 40 alltid avslutter kommentarer og statuser med " ........... " :murvegg:

Hahaha, ja! "God KVELD....vennner...... Nå skal jeg snart STRIKKE lol ler og ler.............."

• Liker 3
Gjest Applecore
Skrevet

Dette bildet florerer nå på facebookveggene til dem som poster hundre millioner unødvendige statuser om dagen:

418236_172468036205057_100003255854374_252066_1205712282_n.jpg

Fnis!

Håper noen jeg kjenner legger det ut, så jeg kan unfriende dem på trass :fnise:

• Liker 1
Gjest Hikken
Skrevet

Fnis!

Håper noen jeg kjenner legger det ut, så jeg kan unfriende dem på trass :fnise:

Jeg sletta hun ene som posta den, og fikk tilbake en rasende SMS litt senere :fnise: " HVORFOR SLETTA DU MEG?!?!?!!!!! "

• Liker 8
Gjest Applecore
Skrevet

Jeg sletta hun ene som posta den, og fikk tilbake en rasende SMS litt senere :fnise: " HVORFOR SLETTA DU MEG?!?!?!!!!! "

:ler:

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg....bare....OMG.

Skrevet

Hadde en som skrev at han ville flytte fra byen, hatet alle, og tilogmed skulle henge seg i skogen. Gadd ikke engasjere meg så mye i de attention-disorder prega innleggene, men fikk med meg mora(?) skrev bekymret svar, og skulle ringe politiet.

Senere på kvelden skrev han ny status: "lol politiet skal liksom ta innbruddstyver, så er de like gode på å bryte seg inn selv. Trodde jeg var på medisiner og gal i hue. Tydeligvis ikke lov å tulle om selvmord, og får politiet på døra bare fordi jeg går på butikken. Dritt lei denne byen!" noe sånt.

Æsj! :spy:

Også har jeg ei som legger ut før/etter slanking bilder og ser like feit ut på begge to, får masse svar som "åååh så flink du er snuppaaah" hvor hun svarer "Dette er gammelt men gleder meg til å trene igjen når det blir varmere" :skravle:

Også "Trykk liker på mitt <3 så skal jeg sleike deg i ræva mens jeg liker hjertet ditt og hjerter ræva mi" osv osv

• Liker 5
Skrevet

Meningsløse statuser, à la "Hei". Å poste statuser som "Jeg drikker te hos xx nå, superkos", "Skal bake kake sammen med xx nå, gleder meg" o.l. flere ganger daglig, fremstår også som en tanke underlig. Hva er poenget med å informere om hva man foretar seg til enhver tid?

Hva kan man skrive om da?

Ble nesten litt redd for å poste på FB etter å ha lest denne tråden jeg :(

Men jeg fant ut at dersom noen syns det jeg poster er teit, så er det lov å slette meg fra lista si :)

• Liker 2
Skrevet

Aaaah så kom jeg på en som la ut bilde av kaffen han koste seg med på cafe, hvor ei svarer at ååå, dette hadde hun og fryktelig lyst på, men ikke bra med kaffe for mage i ulage!

Jeg kommenterte det, og da var det rett i forsvarsposisjonen "Så lenge man ordlegger seg voksent om det, går det ikke bra da..... ****?" :klaske:

Skrevet

Hva kan man skrive om da?

Ble nesten litt redd for å poste på FB etter å ha lest denne tråden jeg :(

Men jeg fant ut at dersom noen syns det jeg poster er teit, så er det lov å slette meg fra lista si :)

enig, mener det må da være greit å legge ut når man gjøre noe man synes er kosli, eller "kjedelig info" også, når det ikke er hele dagen, hver dag.

er da værre ting som dukker opp på facebook.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan vel slege med mitt bidrag noen av mine venner skriver på den berømte fjesbøka:

Venn 1:

" Enkelte burde ikke jobbe på legevakten! Jeg forklare hva som var problemet og får spørsmål: Hvorfor ringer du? Djissess! Jeg har problemer med blodtrykket og har vært uvel i 3-4 dager... Heldigvis så hva (VERSTE SKRIVEFEIL EVER) det en fornuftig lege som ringte meg opp igjen (gamle fastlegen min) og sa at jeg skulle øke blodtrykksmedisin."

Samme person liker også å legge ut lettkledde bilder av div babes, hvor han skriver at han gleder seg til sommeren. Neste status kan gjerne inneholde mye klaging over at han ikke har dame. Etterpå kan han skrive detaljert info om sykdommene sine. Hvorfor har du ikke dame sa du? I wonder....

Venn 2:

klokken 07:12 :

"Lurer på om graviditeten har ødelagt luktesansen min, eller om et spøkelse har laget seg frokost.... Jeg sikkter alene hjemme nå, og plutselig kommer det en lukt av kneippbrød me salami og majones på fra kjøkkenet! Ja, faktisk.. Og jeg spiser ikke det nå.. hmmm..

Klokken 07:20:

*Bilde av gravidmage*

Klokken 08:20:

"Lurer på hva jeg er allergisk mot!!!!!!!!!!! Har ikke nyst de siste dagene mens prinsen min har vært hjemme, men med en gang jeg sender han i barnehagen og kommer hjem så nyser jeg 10-15 ganger på rad med en gang jeg har satt meg ned i godstolen. Skulle nesten tro jeg reagere på å ikke ha ungen hjemme :P"

Klokken 13:00:

"Lurer på hvor gubben min er som har med seg halve livet mitt(les: kortmappe og nøkler) i bilen. Trenger å hente lilleskatt i barnehagen og besøke mamma en tur. Da hadde jeg blitt glad:) ♥ Mine ♥"

Klokken 14:03:

"Hvem kommer på besøk senere? Er alene hjemme:)"

Klokken 16:00:

"Sulten!!!! Heldivis e det snart middag!:) Må ordne meg MASSE kaffe og finne på nå lurt sammen med min lille prins etterpå, for nå begynner jeg å bli litt trøtt.. enda det er maaaaange timer til leggetid;) Skal bli bra godt å legge seg i kveld altså!!!!:)"

Klokken 16:12:

"har hjemmelaget pizza på gang inne på kjøkkenet!:) Åhhh, det skal bli så godt:):) Trenger næring nå kjenner jeg, passelig skjelven i knærne og helt tappet for energi!"

Klokken 18:02:

"Er 19 uke på vei i dag ♥ Tiden går så fort 13 uker siden jeg oppdaget at jeg var gravid igjen. Nå er no e det under 22 uker til termin med lille prinsessa i magen. Vi gleder oss slik ♥ Blir koselig med ei jenta, elsker jo rosa!;) Kjoler, Hello Kitty, rosa, rosa, rosa, åhhhhh:D ♥ Mine ♥"

Klokken 19:03:

"♥ bekkenløsning ♥ Just gotta love it!! :("

Klokken 20:20:

"Kveldskos med beste lille gutten på fanget ♥ Stoppet og kjøpte boller etter hans ønske på tur hjem fra mormor, så nå kooooser han seg her:) Staks leggetid for han, og husarbeid på meg!:)"

Klokken 23:00:

"Har gjort mye husarbeid. Vasket badet har jeg også gjort:) Lilleprins sovnet heldigvis fort i dag, skulle ønske det skjedde hver kveld! :P Hmmm.. Må vel finne meg noe mat å spise mens jeg koser meg med film i kveld. What to eat.. thats the question... hmmmm.."

Klokken 23:49:

" ♥God natt alle sammen ♥"

IT'S YOUR STATUS.. NOT YOUR DIARY!!!!!

• Liker 7
Skrevet

(...................)

IT'S YOUR STATUS.. NOT YOUR DIARY!!!!!

Fy flate, at det er mulig. Hun kan godt være rakettforsker, men når man skriver slike åndsvake statuser, så klarer jeg ikke la være å se på dem som "mindre med".

Selv har jeg enten slettet eller skult alle med statuser jeg får mark av.

• Liker 2
Skrevet

Har en facebook-venninne som driver og legger ut bilder av seg selv hele tia. Hun har ørten album fylt av seg selv poserende foran saker og ting (trær, bygninger, stoler, etc.). Greit nok at man er pen, men at det er litt drøyt å legge til 1200+ bilder av seg selv fordelt over 74 albummer, eller er det bare meg?

• Liker 2
Gjest Hikken
Skrevet

Dette var riktignok ikke facebook, men twitter, men følte for å dele den alikevel :popcorn:

Sovna på sofaen, men våkna av skriking og måtte skifte på ut-tissa og bæsja dyne :( Jaja får sjekke prinsessa mi også mens jeg er igang <3

• Liker 1
Skrevet

Når jeg får venneforespørsler fra volvoer, audier og Massey Fergussons, så antar jeg umiddelbart at de er transformere..

Er ikke dårlig å ha halve decepticon på vennelista :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...