Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor kan ikke folk slutte å trykke på linker som helt tydelig er virusinfiserte?!

Nå er det denne som mange trykker på. :sinnatagg:

Uff, er visst litt treig i dag.

Jeg pleier å unngå å trykke på slike tåplige ting, men denne trykket jeg på også (veldig seriøs person som hadde den på siden sin, og jeg lurte på hva det da kunne være for noe, siden h*n hadde delt den videre) :klaske:

Fint at du skrev det så fikk jeg gått inn og fjernet den fra feeden min, håper ikke jeg har fått spredd den til for mange andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som skriver hva de skal spise.

Folk som skriver at de skal drikke.

Folk som skriver at de skal trene, eventuelt har trent.

De fleste statuser irriterer meg, egentlig. Jeg har ingen interesse av hva slags hverdagssysler folk driver med.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ingen interesse av hva slags hverdagssysler folk driver med.

:skratte:

Da skjønner jeg ikke hvorfor du er på Facebook

• Liker 7
Gjest lillesiren
Skrevet

Hadde ei på fb som var gravid for et par mnd siden, som kanskje kunne spart omverdenen for alle detaljene om hvor stor åpning hun hadde underveis..

Skrevet

:skratte:

Da skjønner jeg ikke hvorfor du er på Facebook

Deg om det.

• Liker 1
Skrevet

Syns det er trist når folk deler altfor mye om sin mentale helse på facebook... Ting de kanskje angrer på om noen år. De tenker ikke på hvor mange folk de har på facebook, og hvor mange som plutselig vet alt om deres diagnoser... Jeg vet masse jeg egentlig ikke har noe med, om folk jeg aldri har møtt en gang, fordi de skriver så åpent på facebook.

Det er forsåvidt ikke facebookstatuser som irriterer meg, men statuser som gjør meg ille berørt og... jeg vet ikke, det føles bare feil... :sukk: Håper ingen noen gang bruker all den infoen mot dem.

• Liker 4
Skrevet

"Jeg er jomfru, ukysset, aldri vært full/rørt alkohol, aldri snusa eller røyka!

lik om du ikke tror meg" .. :sprettoy:

• Liker 3
Gjest BabyBlue
Skrevet

"Jeg er jomfru, ukysset, aldri vært full/rørt alkohol, aldri snusa eller røyka!

lik om du ikke tror meg" .. :sprettoy:

FB skulle ha hatt en dislike button kun pga. slike statuser. Jeg må virkelig blokkere fjortisene som lurker rundt på veggen min :icon_lol:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Det er forsåvidt ikke facebookstatuser som irriterer meg, men statuser som gjør meg ille berørt og... jeg vet ikke, det føles bare feil... :sukk: Håper ingen noen gang bruker all den infoen mot dem.

Nei, FB er ingen dagbok. Nettet er permanent, det er ikke en bok du kan brenne så fort du vil fjerne dine private tanker fra omverdenen. Synd flere kjøtthuer ikke har skjønt det, og jeg får alltid kjeft hver gang jeg ber slike folk være litt mer forsiktige med hva de deler på profilen sin. Det er ikke min business, det er jeg fult klar over, men noen folk er så åpne på FB at de burde knebles og nektes nettilgang :sjokkert:

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Nei, FB er ingen dagbok. Nettet er permanent, det er ikke en bok du kan brenne så fort du vil fjerne dine private tanker fra omverdenen. Synd flere kjøtthuer ikke har skjønt det, og jeg får alltid kjeft hver gang jeg ber slike folk være litt mer forsiktige med hva de deler på profilen sin. Det er ikke min business, det er jeg fult klar over, men noen folk er så åpne på FB at de burde knebles og nektes nettilgang :sjokkert:

Min erfaring er at de som deler mest på fb er de som har minst nettvett, og blir bestandig overasket når de opplever at det de skriver der får konsekvenser i det virkelige liv. Jeg tror noen mennesker bare er veldig enkle, og lever i sin egen lille verden, for jeg kan ikke skjønne at det er noe annet som driver dem.

• Liker 1
Skrevet

Neste gang jeg ser en status ala "åh, jeg blir så forbanna på visse mennesker" eller "guuuud så skummelt" osv hvor bare noen få innvidde vet hva det dreier seg om og snakker kryptisk om det skal jeg jammen meg gjøre det samme. Kommentere "ja, herregud, tenk å gjøre sånt mot andre folk a" og late som jeg vet akkurat hva de snakker om. Da får de sikkert noia hvis de tror jeg vet hva de prater om og :lur:

• Liker 12
Skrevet

Jeg har min mor på facebook.

Fungerer veldig bra som filter.

"Vil jeg at mamma skal se/lese dette?"

• Liker 6
Gjest juvelia
Skrevet

"Beina på bordet mens gubben lager pizza" Unge kvinner på 26 år som kaller kjæresten for GUBBEN! Skjønner ikke enkelte blir så kjerringaktige.

• Liker 4
Skrevet

Oversharing lukker jeg vanligvis øynene for, men denne gjorde at kaffe satte seg litt vrangt i dag:

"Koooz date med Ola Nordmann i går, men utstyret var ikke mye å skryte av.Jaja, gir meg ikke, det må jo finnes en skikkelig MANN der ute?"

( Ja, hun hadde oppgitt fult navn OG linka til FB-profilen hans... ...)

Eh... Vet ikke hvem jeg synes mest synd på her; Ola som tydeligvis ikke besto testen, eller denne dama som legger ut som sex-livet sitt på FB når hun har 600 personer på vennelista si....

• Liker 9
Skrevet

Oversharing lukker jeg vanligvis øynene for, men denne gjorde at kaffe satte seg litt vrangt i dag:

"Koooz date med Ola Nordmann i går, men utstyret var ikke mye å skryte av.Jaja, gir meg ikke, det må jo finnes en skikkelig MANN der ute?"

( Ja, hun hadde oppgitt fult navn OG linka til FB-profilen hans... ...)

Eh... Vet ikke hvem jeg synes mest synd på her; Ola som tydeligvis ikke besto testen, eller denne dama som legger ut som sex-livet sitt på FB når hun har 600 personer på vennelista si....

:hakeslepp: Det er jo sykt! Stakkars mann!

• Liker 3
Skrevet

Hahaha, jeg må le av flere av tingene her. Det er helt utrolig :P

Har ei venninne som oppdaterer hvert 5 min

*Legger kjøttet i stekepanna. Lurer på hvor lang tid det er til jeg kan spist taco*

*Drekka på!!!*

*Bestemte meg for å kose meg inne med film idag*

OSV....

Skrevet

Det her passer kanskje ikke, men det var morsomt på en tragisk måte:

"Mindy ********** is in a relationship with ****"

Eneste kommentar fra en fyr som skrev:

"Again? Isn't that like the 5th time."

Når hun skifter relationship status så ofte at folk bare blir irriterte trenger hun kanskje ikke dele det på facebook hver gang... :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Haha! Her var det mye morsomt!

Dere vet det går an å gjøre sånn at man slipper å se statusoppdateringer fra enkelte personer på newsfeeden? Man trykker på slutt å abonnere eller noe sånt. Praktisk! Så slipper man å slette folk.

Skrevet

I dag, 22/7, kom det en som gjorde meg skikkelig sint. En venn av en venn er tydeligvis på ferie, tagget seg selv på feriestedet og skrev:

"Til min familie: Jeg lever og har det litt bra..."

Det syns jeg var utrolig respektløst på en dag som i dag.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...