Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

"har en angst for å få blod i trusan mine, da bli de ødlagt"

"æ spiste sjokolide til frokost, men er fremdeles skiten på tunge" :sukk:

Endret av positivitet
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle som skriver på dialekt. Fy faen.

"glede mæ til biff lamme dæ i dag"

• Liker 4
Skrevet

Nei dæven, skal biffen lamme folk? Farlige greier.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes dialekt på facebook er så koselig, en av de få skriflige arenaene jeg liker det :fnise: Jeg skriver ikke så sterkt dialektprega selv, men når jeg leser venners statusoppdateringer på dialekt hører jeg stemmene deres i hodet :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Alle som skriver på dialekt. Fy faen.

"glede mæ til biff lamme dæ i dag"

Den settningen er ok. Verre med de som skriver så man ikke forstår en dritt :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Den settningen er ok. Verre med de som skriver så man ikke forstår en dritt :fnise:

Ja den settningen er forståelig, og det var et veldig dårlig eksempel... Jeg klarer selv ikke skrive på dialekt, så jeg kopierte er veldig nøytral settning som ikke kunne "spores tilbake" til han som skrev det på sin profil.

Uansett om det er forståelig eller ikke, syntes jeg skriving av dielakt er en uting.

Endret av Alice123
Skrevet

"om xxx er på Facebook og ikke kommenterer innen 10 min skylder han deg... "

Ufattelig irriterendes, men jeg må alltid sjekke om han/hun rakk å kommentere :sukk:

• Liker 5
  • 4 uker senere...
Skrevet

Denne (og andre versjoner):

Er det noen som har vokst opp med hjemmelaget mat, aldri gått på SFO, syklet til skolen uten hjelm, spolt tilbake kassettbånd med en blyant, erfart at fjernkontroller var et ukjent fenomen, at butikkene alltid hadde stengt på søndag. Tv,mobil, bankkort og Facebook var ikke oppfunnet enda så du lekte ute hele dagen, også med kniv og øks, klatret i trærne, til dels i meget bratt terreng. Og klatret i fjell uten tau og uten tilsyn av voksne.

Så sett denne på din vegg, for du har overlevd det pinglene idag kaller EKSTREMSPORT!

JEG ER EN AV DEM OG LEVER:):)

Irriterer meg så JÆVELIG!

• Liker 5
Gjest Tekola
Skrevet

Har en på FB som siden i går kveld har postet om Titanic. Først at det ble truffet, når nødsignalet ble send, når første båt kom osv. Og nå har hun postet navnet på alle som døde. Fire/fem navn i hver status. Newsfeeden er full!

Og så får jeg ikke skjult det når jeg surfer fra iPhonen heller.

Ja, det var en tragedie. Men ser ikke poenget med en sånn markeringsspam.

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Også har du de som akkurat fant ut at Titanic sank på ekte og ikke kun er en film

• Liker 3
Skrevet

Også har du de som akkurat fant ut at Titanic sank på ekte og ikke kun er en film

Er det sant? Finnes det folk som ikke vet det??

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Er det sant? Finnes det folk som ikke vet det??

Mange!

Men spesielt amerikanere. Var en eller annen nettavis som skrev om det for en stund siden.

Skrevet

Mange!

Men spesielt amerikanere. Var en eller annen nettavis som skrev om det for en stund siden.

:hakeslepp:

Skrevet

Jeg irriterer meg over at folk skal dele hvor mye de elsker kjæresten sin... Vis det!!! Ikke bare si det tenker jeg. Og hvis man viser det; ja da trenger man ikke å skrive det på kg

Skrevet

Jeg klarer ikke "da har man vasket" da og man... I stedet for eg.

Orddelinsfeil, og/å feil, for/får ...

Synes også det er forferdelig når fjortiser legger ut bilde av seg selv og skal få karakter fra 1-10, hva med de som får 1-5...

• Liker 3
Gjest finurlig
Skrevet

"om xxx er på Facebook og ikke kommenterer innen 10 min skylder han deg... "

Ufattelig irriterendes, men jeg må alltid sjekke om han/hun rakk å kommentere :sukk:

Åh den har florert i uttallige variasjoner hos meg også..

Tilslutt begynte jeg og ei venninne å poste:

"I dag er det kattedagen! Hvis din katt ikke kommenterer etter 0.05 sek, skylder den deg en legobil, bomullspads og to gulrøtter!

.... Seriøst folkens, det er NOK nå!"

Og etter det ble det ganske stilt.

Men det som irriterer meg nå, er disse "Like for heaven, ignore for hell!" og "How many likes for this brave Marine soldier?" og "Press L and see what happens!" What happens er at du får kontoen fyllt av spam! Og min vegg blir fyllt av det dritet ditt!

• Liker 1
Gjest santus
Skrevet

"Da har man"-statuser.

Eksempler:

-Da har man gjennomført ukas femte treningsøkt! Velfortjent helg i vente!

-Da har man mekka biff til middag

-Da har man ditt og datt....

OMG. Jeg spyr når jeg ser en status som begynner med "Da har man..."

Hva er greia?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Overdrevent statusmisbruk.

Endret av tuppa
  • Liker 2
Skrevet

Når folk snakker om seg selv i tredje person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...