Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Bensinprisene stiger på grunn av probleme i Libya" ..kan Libya vennligst slutte å ha problemer så vi slipper å betale så jævla mye for å fylle tanken? :P

fy faen så my land som ska støtte se te Norge.. ikkje det at det e gale å hjelpe folk..men Norge æ nå jaggu flinke te å la se utnytte :P kje elle som har my penger i Norge hel.. kjeitt når det ska bli for dyrt levva her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

♥ Den ufødte babyen spurte Gud: "De forteller meg at du vil sende meg ned til jorden i morgen, men hvordan skal jeg klare å leve der når jeg er så liten og hjelpeløs?" Gud svarte: "Din engel vil vente på deg og ta vare på deg." "Men hvem skal beskytte meg?" Gud sa: "Din engel vil beskytte deg, selv om det innebærer å risikere sitt eget liv." Babyen sa: "Gud, kan du være så snill å si meg min engels navn?" Gud svarte: "Du vil ganske enkelt kalle henne Mamma." ♥

:kvalm:

ugh, denne fikk meg og kvalm. Spesielt siden den kom ifra den største løsslupne babymaskinen der jeg bor...

• Liker 1
Skrevet

Utvalg av statuser jeg ikke kan fordra:

Mødre som oppdaterer 10 nye statuser hver dag for hvordan ungene deres gradvis utvikles:

- Har verdens mest fantastiske baby som hadde fast bæsj i bleia for første gang i dag! *SUPER STOLT MAMMA*!

Mennesker som ALLTID skal skryte av seg selv:

- Livet mitt er så fantastisk! Fikk igjen 20 000 på skatten, fikk lønnsøkning på jobben, samboer har fridd, vi reiser til Thailand i morgen mens vi venter på at huset vårt skal bli ferdig. Helt vanlig tirsdag med andre ord :)

Folk som inndirekte sier du er et dårlig menneske fordi du ikke liker/deler statusen deres:

- Lik og del hvis du bryr deg om mennesker med AIDS! Hvis ikke har du ikke et hjerte!!

Folk som er med i diverse konkurranser og som X antall ganger i X antall dager oppfordrer vennene sine på facebook til å stemme på dem:

- Dag nummer 11 og er fortsatt med i Nidar sin sjokolade konkurransen, STEM PÅ MEEEG!!!!

Jeg har spesielt i halsen status oppdateringer som går på "gid, har jeg jogga 3 timer etter jobb, nå skal jeg gå trene hunden, og lage fem retters tirsdags middag, mens jeg vasker hus og planter blomster i hagen, for ikke å glemme at jeg skal gjøre min elskede mann til lags(elsker deg elskede <3<3<3) med en skikkelig blåsejobb, mens vi tar et romantisk bad, mens den treetasjers kaken min får kjøle seg ned til romtemperatur...."

• Liker 3
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

♥ Den ufødte babyen spurte Gud: "De forteller meg at du vil sende meg ned til jorden i morgen, men hvordan skal jeg klare å leve der når jeg er så liten og hjelpeløs?" Gud svarte: "Din engel vil vente på deg og ta vare på deg." "Men hvem skal beskytte meg?" Gud sa: "Din engel vil beskytte deg, selv om det innebærer å risikere sitt eget liv." Babyen sa: "Gud, kan du være så snill å si meg min engels navn?" Gud svarte: "Du vil ganske enkelt kalle henne Mamma." ♥

:kvalm:

Syns den er fin jeg :flau:

Og jeg har ikke barn engang :fnise:

• Liker 1
Skrevet

I dag valgte jeg å skjule en bekjent, som deler alt om mislykkede intervjuer, alle detaljer i hverdagen, etc. Det toppet seg med god type jeg har da (blalblalbla...) - Blir ikke noe sex på deg idag! Too much info

Typen driver forøvrig stadig å legger ut bilder av lettkledde damer. Nice (Skjulte han og).

Enig med de som sier de som skal dele alt om hva babisene de sine gjør!

Skrevet

"Bensinprisene stiger på grunn av probleme i Libya" ..kan Libya vennligst slutte å ha problemer så vi slipper å betale så jævla mye for å fylle tanken? :P

fy faen så my land som ska støtte se te Norge.. ikkje det at det e gale å hjelpe folk..men Norge æ nå jaggu flinke te å la se utnytte :P kje elle som har my penger i Norge hel.. kjeitt når det ska bli for dyrt levva her!

Empati og medfølelse er tydeligvis overvurdert. Sett mange lignende statuser selv..

:murvegg:

• 2 uker senere...
Gjest Tekola
Skrevet

Jeg er så lei av alle Kony2012-greiene fra folk som bare ser videoen og poster videre uten å lese seg opp på saken i det hele tatt!

Skrevet

Å så jeg angrer på at jeg klikket meg inn på denne tråden her! :gjeiper: Har jo sittet her i flere timer og ledd meg skakk :skratte: Det blir vel bare gjentakelser på hva andre har skrevet, men jeg også få fnatt av alle disse copy-greiene. Har en fb-venn (som også er venn i RL) som elsker disse , hun poster og poster. Og "trollet" blir matet til gangs! For det er ørten likes og kommentarer som "å du får sagt det du Lise" , "heeelt enig med deg Lise", "låner denne, du er heeelt fantastisk", "du er så godhjertet" . Og hun bare soler seg i glansen og gjør som om det er hun selv som er forfatteren. :spy:

Dramaqueen er hun selvsagt også. "Sitter på legevakten, såååå bekymret for Kristian-gullet til mor. Håper vi kommer oss gjennom dette". "Nei nå bærer det til legen med Stine-prinsessen til mamzen. Over 40 i feber, er sååååå syk stakkars. Må få noe medisiner." Veldig dramatiske sykdommer barna hennes får. Og igjen blir hun matet. "Ååååååå, tenker på dere <3", ikke et knyst om legebesøket etterpå, for barnet (på 13 og 15 år) var bare forkjølet.

Nei, da er det ny status. "Enkelte mennesker er bare ikke sann!! Her har jeg alltid stilt opp, og gjort alt jeg kunne for dem i alle år, fyyyyyyyyy faen sier bare jeg!!!" også disse kommentarene. "Vet hvem du mener", "Så stygt!! Du som er verdens skjønneste snilleste dame!".

For ikke å snakke om hvor høyt hun og mannen elsker hverandre: "Min superromantiske mann lager deilig mat til konemoren sin som han elsker så høyt <3 <3 <3 ".

Bilder av hjemmet deres blir lagt ut og behørlig kommentert: "Å dere har så vakkert hjem!"

Det er underholdende, javisst! Men egentlig så er det bare trist. For det er jo helt klart at det er noe som er galt når man hele tiden higer etter kommentarer og likes?? Tror noen kan bli litt avhengig av all denne tilbakemeldingen og måler verdien sin på fb??

• Liker 5
Skrevet

Liker ikke at fokl kan tegge meg og andre i oppdaterinene sine. Hvorfor er det intresant å tegge og fortelle om andre på fb. eks:"Jeg vil gratulere Lise med førerkort/forlovelse/graviditeten...." uten at men har sagt det til folk først. Jeg vil heller høre fra venninnene mine at de skal ha barn før moren legger det ut på fb...

Gjest Nanette
Skrevet

Irriterende når de skryter av noe så selvfølgelig som å gjøre husarbeid i hjemmet sitt. Skryte av at de vasker og rydder etc. En annen som irriterer meg er en bedreviter ut av en annen verden, fordi hun hadde svulst av noe slag, slik at hun mener hun vet bedre om verden og livet og døden og alt, og derfor kommer med sine "visdomsord" om at man aldri vet hvor lenge man lever, livet er kort, vær takknemlig for livet etc i nesten hver oppdatering hun har, etteruflgt av minst tre hjerter per status. Makan, jeg har selv vært døden nær, men de færreste på min fb vet om det, for jeg syns ikke slikt er noe å snakke om og heller ikke vet man mer eller bedre enn andre for det. Blir småkvalm av sånne.

• Liker 1
Skrevet

Her i fjor (igjen) var disse hjertegreiene på fb. Jeg hadde ubegripelig nok ikke fått med meg dette, men oppdaget at det var uhorvelig mye hjerter på fb. så jeg skriver på statusen min: Hva er det med alle disse hjertene for tiden?

Jeg fikk da noen mailer hvor de forklarte dette med at det var for kreftsaken og bare kvinner skulle vite om det. Ok, jeg gjorde ikke noe med det.

Men dagen etter kom jeg på jobb, og ble nærmest overhøvlet av en kollega! Hun påsto at jeg hadde ødelagt hele greien. Hm?? Ødelagt?? Jeg spurte jo bare hva det var, og fikk svar - på mail!!

Nei da synes jeg det går for langt. :gjeiper:

• Liker 4
Skrevet

I utgangspunktet har ikke dette irritert meg, men nå har det rett og slett tatt av: kvinner på 35+ som ALLTID skal dele bilder fra grupper som "visdomsord" og "gode sitater" om livet kjærligheten ect. Er jo bare piss og spam.

• Liker 8
Skrevet

Jeg er så lei av alle Kony2012-greiene fra folk som bare ser videoen og poster videre uten å lese seg opp på saken i det hele tatt!

Amen!

• Liker 1
Skrevet

Jeg skrev en slik status en gang:

<3 <3 <3 åååå savner deg såååååå fææælt kjæresten min! <3 <3 <3 <3 Nå er det baaare 11 dager til vi har vært sammen i 2 ker! <3 <3 <3 <3 <3.

Jeg ble faktisk litt fornærmet når folk ikke skjønte jeg tullet og begynte å spørre meg ut om jeg hadde fått meg kjæreste osv.

• Liker 10
Gjest Raindrops
Skrevet

I utgangspunktet har ikke dette irritert meg, men nå har det rett og slett tatt av: kvinner på 35+ som ALLTID skal dele bilder fra grupper som "visdomsord" og "gode sitater" om livet kjærligheten ect. Er jo bare piss og spam.

Det verste er at de får svar.

"Du får virkelig sagt det du!!"

"God helg! :o)))))))"

"Stjeler denne jeg........ :))"

God have mercy...

• Liker 5
Skrevet

Har en facebook-venn som er politiker. Han slenger nesten bare dritt om andre partier og kaller dem aller udugelige. Irriterende.

En annen venn poster alt mulig av drama og slikt. Styr med typen (som nylig ble hennes eks), at hun som smått angrer på graviditeten, etc. Syns både det er tragisk, trist og merkelig. Samtidig syns jeg litt synd på henne.

For eksempel skrev hun

"I took our picture down of the shelf..

Looked at happy we were back then...

Just 3 months and 11 days ago...

And my tears started running again...

I miss you more than I can say... </3"

Hva skal man si?

• Liker 1
Skrevet

Ei totalt politisk bevisstløs "venninne" av meg på FB, hadde denne på statusen sin en dag. Sikker på at hun ikke hadde sett/lest hva det handlet om en gang.

Men noen gg kan man lukte at det er en del ugler i mosen. Enkelte folk er så ukritiske og publiserer alt som kommer rekende.

Skrevet

Det verste er at de får svar.

"Du får virkelig sagt det du!!"

"God helg! :o)))))))"

"Stjeler denne jeg........ :))"

God have mercy...

Ja hva er greia med "stjeler" eller "låner" denne jeg ;)

Skrevet

M: Jeg er en liten valp, som trenger pleie og omsorg av lille pusekatten min ♥. Leeeeekeee. VOFF !

K: Kom ut av dusjen da, så skal jeg leke med deg ♥

Drep meg.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...