Gjest Applecore Skrevet 9. februar 2012 #1241 Skrevet 9. februar 2012 I svarteste hva feiler det folk som legger ut bilder av elefanter med halvt avrevne hoder?? Og så t.o.m med overskriften "I hope you never forget this!" eller noe... Mulig det er for å fremme en eller annen dyrevernssak, men jeg holdt ikke ut å se på bildet i mer enn et brøkdels sekund før jeg klikket det vekk. Jeg er veldig glad i dyr, og jeg er smertelig klar over hvor mye grusomt som blir gjort mot dyr; jeg vil IKKE ha en elefant med avrevet hode på netthinnen min før leggetid 2
Mynona Skrevet 9. februar 2012 #1242 Skrevet 9. februar 2012 Shit, ikke si jeg sa noe!!! :-O :-D (de er jo skjønne jenter, men herregud, de gangene jeg en skjelden gang går ut og treffer dem har vi jo ikke noe å prate om, for alt dokumenteres jo på face!;D) Hvis navnene deres begynner på en bokstav midt uti alfabetet, den neste bokstaven, og et dobbeltnavn, lurer jeg på hvem DU er :D Det er nok ikke akkurat de samme jentene. Men har et trekløver som skriver omtrent det samme som du postet. Man kan bytte ut aking med hvilken som helst aktivitet, så har man det samme gående..
fin_bil Skrevet 10. februar 2012 #1243 Skrevet 10. februar 2012 Her en dag lurte jeg på om det virkelig var nødvendig å brette ut om gynekolog timen sin i statusen 2
Mynona Skrevet 10. februar 2012 #1244 Skrevet 10. februar 2012 Hahaha... NEI, det er virkelig ikke nødvendig! Noen bør gi vedkommende beskjed.
fin_bil Skrevet 10. februar 2012 #1245 Skrevet 10. februar 2012 Hahaha... NEI, det er virkelig ikke nødvendig! Noen bør gi vedkommende beskjed. Ja var litt fristet til gi beskjed, men lot være (konfliktsky)
Gjest Hikken Skrevet 12. februar 2012 #1246 Skrevet 12. februar 2012 (endret) Uten å svare på denne meldingen, setter du et hjerte (♥) på veggen din, ingen kommentar, bare et hjerte. Deretter sender du denne meldingen til alle dine venninner, bare kvinner. Deretter post et hjerte på veggen til personen som ga deg denne meldingen. Hvis noen spør deg hvorfor du har så mange hjerter på veggen, ikke fortell dem det. Dette er bare for kvinner, fordi denne uken er brystkreft forskning uke. En liten handling av solidaritet blant kvinner. PS. For å skrive et hjerte, først skriv <deretter umiddelbart inn et tretall, det vil slå inn i et hjerte så snart du legger det ut Riktignok ikke en status, men i ukene som kommer vil vi nok få se x-antall hjertestatuser Endret 12. februar 2012 av Hikken
Gjest NerdMedSverd Skrevet 12. februar 2012 #1247 Skrevet 12. februar 2012 (endret) Ikke en status, men likevel irriterende. Folk som kun har profilbilder av dyr etc. Jeg er ikke venn med en bil Endret 12. februar 2012 av NerdMedSverd 1
brainstorm Skrevet 12. februar 2012 #1248 Skrevet 12. februar 2012 Dette må være noe av det drøyeste jeg har lest av idiotiske statuser: Sønn: Mamma! Mamma! Mamma! Hvorfor gråter du? Mamma: Det er Ingenting vennen ... dagen etter på Sønn: MAMMA! MAMMA! MAMMA! Hvorfor gråter du? mamma: Det er Ingenting vennen .... ... neste dag:gutten ser i mamma's veske og finner et brev fra legen som sier at hun har kreft og bare har noen dager til å leve.. neste dag på nyhetene sier de at de fant en gutt død, igjen med et notat : ♥ "Mamma jeg tok livet av meg.. jeg venter på deg i himmelen." ♥ om du elsker mamman din sett denne på statusen din
Mynona Skrevet 12. februar 2012 #1249 Skrevet 12. februar 2012 WHAAAT! Den var drøy ja. Hvis jeg ser den hos noen kommer jeg til å kommentere det og. 5
LeaMichele Skrevet 12. februar 2012 #1250 Skrevet 12. februar 2012 Ikke en status, men likevel irriterende. Folk som kun har profilbilder av dyr etc. Jeg er ikke venn med en bil Jøss, hva man skal irtitere seg over. 2
Gjest Is_te Skrevet 12. februar 2012 #1251 Skrevet 12. februar 2012 (endret) Dette må være noe av det drøyeste jeg har lest av idiotiske statuser: Sønn: Mamma! Mamma! Mamma! Hvorfor gråter du? Mamma: Det er Ingenting vennen ... dagen etter på Sønn: MAMMA! MAMMA! MAMMA! Hvorfor gråter du? mamma: Det er Ingenting vennen .... ... neste dag:gutten ser i mamma's veske og finner et brev fra legen som sier at hun har kreft og bare har noen dager til å leve.. neste dag på nyhetene sier de at de fant en gutt død, igjen med et notat : ♥ "Mamma jeg tok livet av meg.. jeg venter på deg i himmelen." ♥ om du elsker mamman din sett denne på statusen din Denne var stygg, håper jeg slipper å se at noen legger ut en slik status. Endret 12. februar 2012 av Is_te 6
Gjest Applecore Skrevet 12. februar 2012 #1253 Skrevet 12. februar 2012 Dette må være noe av det drøyeste jeg har lest av idiotiske statuser: Sønn: Mamma! Mamma! Mamma! Hvorfor gråter du? Mamma: Det er Ingenting vennen ... dagen etter på Sønn: MAMMA! MAMMA! MAMMA! Hvorfor gråter du? mamma: Det er Ingenting vennen .... ... neste dag:gutten ser i mamma's veske og finner et brev fra legen som sier at hun har kreft og bare har noen dager til å leve.. neste dag på nyhetene sier de at de fant en gutt død, igjen med et notat : ♥ "Mamma jeg tok livet av meg.. jeg venter på deg i himmelen." ♥ om du elsker mamman din sett denne på statusen din *speechless* 1
Gjest Hikken Skrevet 12. februar 2012 #1254 Skrevet 12. februar 2012 Dette må være noe av det drøyeste jeg har lest av idiotiske statuser: Sønn: Mamma! Mamma! Mamma! Hvorfor gråter du? Mamma: Det er Ingenting vennen ... dagen etter på Sønn: MAMMA! MAMMA! MAMMA! Hvorfor gråter du? mamma: Det er Ingenting vennen .... ... neste dag:gutten ser i mamma's veske og finner et brev fra legen som sier at hun har kreft og bare har noen dager til å leve.. neste dag på nyhetene sier de at de fant en gutt død, igjen med et notat : ♥ "Mamma jeg tok livet av meg.. jeg venter på deg i himmelen." ♥ om du elsker mamman din sett denne på statusen din Hvem er det som sitter og finner på slike statuser?! 5
brainstorm Skrevet 12. februar 2012 #1255 Skrevet 12. februar 2012 Hvem er det som sitter og finner på slike statuser?! Og hvem er folkene som svarer på slike statuser med likes og hjerter og deling og klemmer? Vel, det ser jeg jo egentlig med egne øyne, forsåvidt. Men jeg skulle ønske det ble en tradisjon for å "si fra hvis du misliker denne statusen" på Facebook.
The Kitten Skrevet 12. februar 2012 #1256 Skrevet 12. februar 2012 (endret) Uten å svare på denne meldingen, setter du et hjerte (♥) på veggen din, ingen kommentar, bare et hjerte. Deretter sender du denne meldingen til alle dine venninner, bare kvinner. Deretter post et hjerte på veggen til personen som ga deg denne meldingen. Hvis noen spør deg hvorfor du har så mange hjerter på veggen, ikke fortell dem det. Dette er bare for kvinner, fordi denne uken er brystkreft forskning uke. En liten handling av solidaritet blant kvinner. PS. For å skrive et hjerte, først skriv <deretter umiddelbart inn et tretall, det vil slå inn i et hjerte så snart du legger det ut Riktignok ikke en status, men i ukene som kommer vil vi nok få se x-antall hjertestatuser Jeg fikk nesten lyst til å finne personen som skrev dette først, for å påpeke noen feil. 1: Menn kan også få brystkreft, det er ikke utelukkende en kvinnesykdom. 2: Slike tulleopplegg tar fokuset vekk fra saken, og er bare tåpelig. 3: En venninne er per definisjon en jente/dame så man trenger ikke spesifisere det 4: Det heter brystkreftsforskningsuke, ikke brystkreft forskning uke. 5: I det store og det hele er innlegget lite reflektert og dårlig skrevet. Endret 12. februar 2012 av The Kitten 8
Gjest finurlig Skrevet 12. februar 2012 #1257 Skrevet 12. februar 2012 Ikke en status, men likevel irriterende. Folk som kun har profilbilder av dyr etc. Jeg er ikke venn med en bil Når jeg får venneforespørsler fra volvoer, audier og Massey Fergussons, så antar jeg umiddelbart at de er transformere.. 5
pinar Skrevet 12. februar 2012 #1258 Skrevet 12. februar 2012 Dette må være noe av det drøyeste jeg har lest av idiotiske statuser: Sønn: Mamma! Mamma! Mamma! Hvorfor gråter du? Mamma: Det er Ingenting vennen ... dagen etter på Sønn: MAMMA! MAMMA! MAMMA! Hvorfor gråter du? mamma: Det er Ingenting vennen .... ... neste dag:gutten ser i mamma's veske og finner et brev fra legen som sier at hun har kreft og bare har noen dager til å leve.. neste dag på nyhetene sier de at de fant en gutt død, igjen med et notat : ♥ "Mamma jeg tok livet av meg.. jeg venter på deg i himmelen." ♥ om du elsker mamman din sett denne på statusen din Å herregud! Fikk vedkommende som la ut denne noen kommentarer på det?
yes2yes Skrevet 12. februar 2012 #1259 Skrevet 12. februar 2012 Jeg er ikke så lett å irritere, men fyttirakkærn som folk misbruker sosiale medier. Jeg siterer: ''Sitter her og venter på ein hard ein. Er opplaust i tårer og får den ikkje ut. Noen please, be han drite og dra!'' ''Nå har det gått 10 minutter, og han sitter som støpt i f*tta. Faen.'' ''Vurdere å pelle den ut med fingern, har faen sittet her snart eit kvarter! GET OUT.'' ''Fikk den ut nå. Kjære sambo kom hjem <3 Nå bir det kos, heheh'' Statusen handlet selvfølgelig om et vanskelig dobesøk. Stakkars jente. OG INGEN FÅR SPØRRE MEG HVORFOR DEN KOM UT AV F*TTA HENNES, OG IHVERTFALL IKKE HVA SAMBO HADDE MED SAKEN Å GJERE 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå