Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har et bra comeback til disse? Jeg har så lyst å skrive noe sarkastisk på min status som et spark til alle de sauene!

Har egentlig lyst å skrive rett ut hva jeg mener, men da mister jeg nok noen venner:p Må pakke det fint, men spydig inn :lur:

Frister litt å skrive noe sånt som "Nei, gid, er du født 6. februar, du da. Hvorfor kan du ikke bare skrive det istedenfor?"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frister litt å skrive noe sånt som "Nei, gid, er du født 6. februar, du da. Hvorfor kan du ikke bare skrive det istedenfor?"...

Frister!

Jeg syns hele greiene er et hån mot gutter. For det første bryr nok hannkjønnet av befolkningen seg like mye om kreft som jenter, for det andre er det nedverdigende at jenter tror at gutter er så simple at de lurer seg ihjel på hva dette greiene betyr. Jeg tror de enten driter i det eller gjennomskuer det. Neppe at de sitter og er dødsnysgjerrige på hva hønsegjengen mener med xxxx i xxx mnd :filer:

Skrevet

Handler denne tråden bare om statuser? Er det lov å nevne hvor utrolig irriterende det er med jenter som legger ut bilde av seg selv hver eneste dag, med det samme dumme trynet?

Hevede øyenbryn, duck-lepper, hodet på skakke og falske øyevipper, umulig å se forskjell på bildene, og jenta har et album med nesten 100 webcam/mobilkamerakvalitet. Hvert bilde har et hjerte eller sitat fra en sang i kommentarfeltet.

Poenget? Har ikke peiling.

• Liker 7
Skrevet

Hmm, hvordan blir Februar til London? :sjenert:

Skrevet

Har en kompis som kom med en bra status i stad:

jeg SKAL faktisk bo i Canada i 5 måneder..... Slå den, dere lurejenter!

Og ja, han reiser om ikke så lenge...

Den var nok mer spennende enn alle de teite liksomstatusene.

Og jeg venter fortsatt på at hun jeg var sikker på skulle skrive den skriver den (oi det var rar setning). Men hun har kanskje ikke vært på face i dag.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har heldigvis vært skånet for de fleste av reise-statusene, men en av vennene mine som tydeligvis er mer plaget skrev dette:

Ser at alle skal ut i den store, vide verden i månedsvis, så jeg tenkte bare å informere om at jeg skal være hjemme og holde fortet mens alle er borte. :)

Den var nesten litt bra.

• Liker 1
Skrevet

Disse bh-farge, veskeplassering, bursdagsgreier osv er irriterende. Og hva i all verden har det med kreft å gjøre??? latterlig.

Også de søster, mamma, pappa, kjærest, mann, søster, datter, dattera til kusina til mormora til sønnen til en eller annen statusene. who cares?

Man må ikke glemme de forbaska "jeg har personlige grunner for å sette dette på min status, hvis du kjenner noen som har hatt *en eller annen sykdom som er tåredryppende forferdelig* kopier denne statusen blablabla, og ender alltid med 97% tør ikke sette dette på sin status tør du? Ja jeg tør, men går heller på frivelig jobben min og gjør noe som kan hjelpe istedet for å poste idiotiske masseproduserte statuser på facebook som ikke hjelper en sjel.

og hva er det med de klisjefylte visdomsord tekstbildene som folk spammer facebook med om dagen?

Folk er så fantastisk orginale altså!

Noen som forresten har lagt merke til at slike statuser kun kommer fra kvinnfolk?

• Liker 2
Skrevet

Noen som har et bra comeback til disse? Jeg har så lyst å skrive noe sarkastisk på min status som et spark til alle de sauene!

Har egentlig lyst å skrive rett ut hva jeg mener, men da mister jeg nok noen venner:p Må pakke det fint, men spydig inn :lur:

Jeg satte som status;

"Skal bo i XXXXX (byen jeg bor i) i flere år til"...

Ei venninne av meg skrev "For å øke bevissheten ang brystkreft legger jeg heller ved kontonr til Den norske kreftforening istedet for kryptiske koder", også la hun ved kontonr og link til kreftforeninga.... Utrolig bra!

• Liker 1
Skrevet

Nå har ei jeg er venn med sittet og spammet ned hele newsfeeden med musikkvideoer av norske artister/band, og samtidig tagget artistene eller noen av bandmedlemmene, åpenbart bare for å vise at hun er venn med dem. Gudameg, så patetisk.

Skrevet

Jeg har en kollega nå som ble skikkelig sur for at jeg fortalte til en mannlig kollega dealen med dette med mange mnd i utlandet. SKIKKELIG sur. Og sa at jeg sviktet?!

:daane:

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har en kollega nå som ble skikkelig sur for at jeg fortalte til en mannlig kollega dealen med dette med mange mnd i utlandet. SKIKKELIG sur. Og sa at jeg sviktet?!

:daane:

hahaha :ler:

• Liker 2
Skrevet

hahaha :ler:

Flirer meg forøvrig ihjel av signaturen din! :hoho:

Gjest Raindrops
Skrevet

Flirer meg forøvrig ihjel av signaturen din! :hoho:

Jo takk, jeg ler fortsatt litt inni meg når jeg leser den, stjal den faktisk fra en facebookstatus :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jo takk, jeg ler fortsatt litt inni meg når jeg leser den, stjal den faktisk fra en facebookstatus :fnise:

:hoho: Oh, the irony!

• Liker 1
Gjest ThatWoodcut
Skrevet

Den 6 måneder i London statusen har faktisk dukket opp veldig ofte på feeden min, men det er veldig mange som ikke har fått beskjeden.

Mange "Åå, sjalu!", "Hvorfor har du ikke sagt noe?", "Hæ? Skal du slutte på skolen?"

En annen skrev denne etter en intens undersøkelsesrunde:

"Fy faen endelig skjønte jeg det... Jeg skal bo i London i to måneder, kan dere slutte å ha kreft nå?" :fnise:

Hadde det bare vært jeg som kom på den statusen :dry:

• Liker 2
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Vi hestejenter håndterer ca 600 kg med hest og enda litt til!Med et spark kan hesten drepe et menneske. det krever konsentrasjon, styrke og kunnskap for å kontrollere en hest. tenk på det neste gang du får høre at du er svak, feig o.s.v Tenk på hva dere sier om oss hestejenter. Vi er ikke feige, for vi klarer faktiske å håndtere ca. 600 kg. fri vilje! kopier denne til din status hvis du er ei hestejente og er stolt av det! ♥ ♥ ♥

Skrevet

Jeg jobber innen transporten og er stolt av det, men når jeg prøver å forklare folk nøyaktig hva vi driver med, er det av og til vanskelig å få de til å forstå. Jeg gjør derfor et lite forsøk på å legge det frem på en litt enklere måte:

1. Vi har veldig uvanlig arbeidstid... Litt sånn som de prostituerte har...

2. Vi får betalt for å tilfredsstille kundene våre... Litt sånn som de prostituerte... ...få...r...

3. Kundene våre betaler masse penger for tenestene våre, men arbeidgiveren vår beholder det meste selv... Litt sånn som med de prostituerte...

4. Vi blir belønnet for å oppfylle våre kunders drømmer... Litt sånn som de prostituerte blir...

5. Vi mister de fleste av våre venner, og ender opp med å bruke fritiden vår sammen med folk i samme bransje som oss selv... Litt sånn som de prostituerte gjør...

6. I møte med våre klienter må vi alltid vise oss fra vår beste side... Litt sånn som de prostituerte må...

7. Når vi endelig kommer hjem fra jobb, føles det som om vi nok en gang har sluppet unna helvetes forgård... Litt sånn som de prostituerte gjør det.

8. Kundene våre ønsker alltid å slippe billigst mulig unna, men forventer samtidig best mulig service... Litt sånn som horekundene gjør det...

9. Når folk spør oss om hva jobben vår går ut på, er det ofte vanskelig å forklare det... Litt sånn som med de prostituerte...

10. Hver morgen når vi ser oss i speilet, tenker vi: Ikke faen om jeg har tenkt å drive med dette resten av livet!... Litt sånn som de prostituerte tenker...

Jobber du, eller kjenner du noen som jobber innen transporten, kopier denne meldingen slik at vi/de slipper å føle at vi lever et liv litt utenfor resten av samfunnet... Litt sånn som de prostituerte...

I såfall er vi alle horer/utskudd. Har forresten sett denne i tre ulike varianter, en for transport, en for oljebransjen og en for fiskere.

• Liker 1
Skrevet

Ser at noen har lagt ut det brevet om "london i 6 måneder " greia ut på artige.no . Venter i spenning på RAGE WAR på newsfeeden min nå :fnise:

Skrevet

enig med dere, er så lei av dette brystkreft lekene.

OG, folk som aldri har trena en dag i sitt liv, som plutselig har fått trening på hjernen. alle statuser omhandler trening, slanking og linker til ditten og datten som omhandler trening! fint for dem at dem har blitt flinke, men livet handler ikke bare om trening!

Skrevet

Denne statusoppdateringen kom nettop fra en klassevennine, og representerer på mange måter irriterende og unødvendige statuser:

" Først spise - Så kle meg - Dusje - Sminke meg ( ny mascare, hihi :* ) og deretter gå bort til ***** Pusen miin! Du er best vennen min :* Elsker deg vænnen, alltid oss - maisogbrød ( internt ) Forever! :) :) Også imorgen blir det shopping... gleder meeeei "

OK LISSOM :*

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...