Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Merker at det er mye snakk om folk som skriver om sine barn eller nedtelling til til fødsel.. Hva er så gal med det? Misunnelige??

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merker at det er mye snakk om folk som skriver om sine barn eller nedtelling til til fødsel.. Hva er så gal med det? Misunnelige??

Nei, jeg kan ikke si jeg er misunnelig, jeg har ikke lyst på barn enda. Og jeg syns det er veldig stas å høre om at venner er gravide, at de har født og at de legger ut noen bilder av barnet i ettertid. Men de som er ekstreme er bare irriterende. Jeg er venn med jenta, ikke ungen hennes.

• Liker 3
Skrevet

Nei, jeg kan ikke si jeg er misunnelig, jeg har ikke lyst på barn enda. Og jeg syns det er veldig stas å høre om at venner er gravide, at de har født og at de legger ut noen bilder av barnet i ettertid. Men de som er ekstreme er bare irriterende. Jeg er venn med jenta, ikke ungen hennes.

(Ikke et direkte svar til deg, Xaphan.)

Jeg tror egentlig ikke "problemet" (for min del) er at det er en baby/graviditet det snakkes om. Mas om ett tema blir rett og slett kjedelig, og når det i tillegg er noe så gjentakende som en (daglig) nedtelling, da fjernes personen fra min nyhetsvegg. Det er det samme om det er nedtelling til fødsel, jul, sommerferie eller hva som helst, men dag etter dag med sånt er utrolig lite interessant.

Bare 59 dager igjen til jul! :D

Bare 58 dager igjen til jul! :D

Bare 57 dager igjen til jul! :D

Bare 56 dager igjen til jul! :D

Bare 55 dager igjen til jul! :D

Bare 54 dager igjen til jul! :D

Bare 53 dager igjen til jul! :D

Bare 52 dager igjen til jul! :D

Bare 51 dager igjen til jul! :D

Bare 50 dager igjen til jul! :D

Bare 49 dager igjen til jul! :D

Bare 48 dager igjen til jul! :D

osv.

• Liker 1
Skrevet

Uten tvil så må graviditetsnedtelling være noe av det verste. Må si jeg gruer meg til å være på FB snart, siden 95% av de jeg har som venner på fb er i begynnelsen av 20 årene. Blir nok ikke lenge til de begynner å produsere unger i fleng.

Skrevet

FOR DET ER SÅ VANNSKELIG Å PULE OG FÅ EN UNGE SELV :skratte:

• Liker 3
Skrevet

Nei, fordi vi driter i når dere skal trykke ut den jævla snørrungen!

• Liker 7
Skrevet

En bekjent av meg har lagd en facebook profil til katten sin. Hun kommer selvfølgelig med teite statusoppdateringer om det all the time. "Nå skal jeg og *navnet på katten* ut å leke litt.", "Er visst leggetid for lille *navnet på katten* nå, ja!" :skratte::skratte:

Skrevet

Jeg har en som driver og ser på serier som er blitt poppis hos folket og er alltid negativ - sist var det Games of Thrones...

"Nå skal jeg se første episode av Game of Thrones!!! S K E P T I S K...."

40 min senere

"E d dette alle driver å se på? K.J.E.D.E.L.I.G."

I går:

" aaaaaaah....lider meg gjennom episode TO av Games of Thrones! GUD så KJEDELIG!"

Idag:

"Episode 3 var jo M.Ø.K.K Hvorfor ser dere på denne mølja?? :O"

Si meg hvofor i himmelens navn skal du se på det hvis du ikke vil se det? :kjefte:

• Liker 2
Skrevet

Tør jeg spørre om (ca.) alder? :gjeiper: Tenker at det er forståelig at hun er fjortis om hun faktisk ER (under) fjorten, liksom. :sjenert:

Hun fyller 20 i år så hun bør være forbi fjortis stadiet syns jeg :)

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg har en som driver og ser på serier som er blitt poppis hos folket og er alltid negativ - sist var det Games of Thrones...

"Nå skal jeg se første episode av Game of Thrones!!! S K E P T I S K...."

40 min senere

"E d dette alle driver å se på? K.J.E.D.E.L.I.G."

I går:

" aaaaaaah....lider meg gjennom episode TO av Games of Thrones! GUD så KJEDELIG!"

Idag:

"Episode 3 var jo M.Ø.K.K Hvorfor ser dere på denne mølja?? :O"

Si meg hvofor i himmelens navn skal du se på det hvis du ikke vil se det? :kjefte:

Merkelig at hun i det hele tatt gadd å se episode 2 og 3 da hvis det var så himla kjedelig.

• Liker 1
Skrevet

Som sagt, hva finner du mest irriterende i statusfeltet?

Send gjerne link dersom emnet er tatt opp tidligere!

Klarte ikke å finne noe selv :)

"Jeg elsker deg over alt i hele verden"

"Gått tur i dag også"

"livet suger"

"hva skal jeg gjøre uten deg"

Blir irrtert bare av å tenke på det.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Ikke noe galt i det forsåvidt bare at det er totalt uinteressant for andre å lese. de kan telle ned for seg selv. de kan skrive en personlig graviddagbok som de slett ikke trenger å dele med hele verden. Sjønner jo at dette her er spennede for den gravide men altså. Kom dere ut av gravidbobla og tenk at det er andre mennesker der ute og at verden ikke sirkler rundt den gravide og babyen hennes.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Merkelig at hun i det hele tatt gadd å se episode 2 og 3 da hvis det var så himla kjedelig.

Jeg aner ikke hvorfor det fortsetter, men det skjer hver eneste gang når en serie har blitt populær hos alle vennene. Jeg tror det er rett og slett kjedsomhet :rolleyes:

Forøvrig så bruker h*n punktum og store bokstaver H.E.L.E. tiden :fnise:

Endret av Anuket
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg aner ikke hvorfor det fortsetter, men det skjer hver eneste gang når en serie har blitt populær hos alle vennene. Jeg tror det er rett og slett kjedsomhet :rolleyes:

Forøvrig så bruker h*n punktum og store bokstaver H.E.L.E. tiden :fnise:

Hun liker tydeligvis å stave hehe

Gjest Varpunen
Skrevet

Jeg har en i nær familie som legger ut "treningssåflinkjegharvært" HVER dag. Vedkommende har vært igjennom et treningsprogram på 25 dager og hra lagt ut type "Kun 4 økter igjen, gleder meg til en hvileøkt" og "Nå er det bare 3 økter igjen, gleder meg til jeg er ferdig med runde 1" osv hver dag.... selvfølgelig er vedkommende i gang med runde to av dette treningsprogrammet, så nå er det vel 25 nye dager med statusoppdateringer....

For all del, er man fornøyd med seg selv så er det lov med en oppdatering nå og da, men 25 dager+ på rad.... jeg er møkklei!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nå som det er valg er det mye politikk på min Facebookvegg, da jeg kjenner over snittet mange som driver med politikk.

OG det er greit! Dette er noe folk engasjerer seg i, og det er kjempefint at folk er engasjerte og viser hva de står for. Jeg har null problemer med de politisk engasjerte jeg har på facebook, fra mange forskjellige partier, alt fra Rødt til FrP. At noen er engasjerte gjør meg glad, rett og slett.

MEN, det er en fyr som irriterer vettet av meg (som jeg nå har blokket). Han er så bedreviter i alt, og bruker utelukkende fremmedord og skriver veldig tungt (for se på meg, jeg har lest en ordbok). Alt han skriver er skrevet på en sånn ekkel bedrevitende måte, som om han skal belære oss om hvor forferdig norsk politikk er. Selv er han ikke med i noe parti, eller engasjert på noen måte. Han liker visst bare å sitte på sidelinjen og klage over hvor skakkjørt ting er.

Men når jeg vet at han med jevne mellomrom drikker seg overstadig på himmers og har sex med 14 åringer, så blir man ikke noe annet enn en bums, i mine øyne.

Endret av Alice123
  • Liker 1
Skrevet

<3 <3 <3 Familie <3 <3 <3

<3 Verdens beste kjæreste <3

etc etc

• Liker 1
Skrevet

Irriterer meg over mye, og merker at jeg "hider" flere og flere folk for å ikke bli så irritert. Mye er nevnt, og jeg oppsmmerer gjerne!

* Folk som skriver alt de gjør, uten at det er interessant for noen, knapt nok den som gjør det. "Nå har jeg gått ut med søpla". "På tide å lage middag". "I dag skal jeg på butikken". Who the fuck cares!!

* Folk beskriver i kjedelig detalj hva ungene eller dyra deres gjør (og som har ungen, hunden, katten, hesten eller lignende som profilbilde, det skal være et bilde av DEG, ikke ungen din. Gjerne dere to sammen, men bildet sier jo noe om hvem du er.) Mange sånne historier kan være kjempemorsomme, men det er de kjedelige historiene jeg vil ha slutt på. "Nå skal lillegutt spise", "vofsen skal på tur" etc. En historie om at ungen sølte mat utover laptopen din eller at hunden jaga en katt i et tre vil jeg gjerne lese!

* Kopistatuser!!

* Statuser med skrivefeil. Særlig om de er på engelsk, skrevet av nordmenn. Hvis du ikke kan engelsk, ikke skriv engelsk. Jeg kan ikke tysk og lar dermed være å bruke det!

Og en hel haug andre ting!

• Liker 2
Skrevet

Oh nooo... har nettopp blitt venn med min 14 år gamle kusine på face, og er irritert allerede... haha lovende...

DER kommer det til å komme mye rart vet jeg allerede.

Skrevet

Statusene som kommer på lørdagskveldene er alltid like irriterende...

"uuuut i kveld!!!"

"coctails med venninner :D"

"ÅÅhhh, jeg er såå driotaaa ass, kan noen hente meg å kjøre meg hjemmm ?!"

"Legger meg å sooover i ei grøft. aldri vært så full før"

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...