Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Gjest Chloè
Skrevet

*lykke*

Syden imorgen *lykke*
Middag med verdens beste, *lykke*
Fint vær idag *lykke*

Grøss

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Koser meg med 42 grader i sola :-)"

DET ER IKKE 42 GRADER NÅR DU HAR GRADESTOKKEN I SOLA. Idiot.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

"Flere som ikke har fått lønn fra NAV i dag?"

Hun jobber ikke i Nav ;)

Komentarene som fulgte var noe sånt: "Jævla nav. Jeg har heller ikke fått pengene jeg har krav på".

Etter en stund kommer en ny status:

Takk til navn og navn som ga meg mat siden de som jobber på nav tydeligvis har ferie og ikke bryr seg om at folk går sultne.

Anonymous poster hash: 0529c...b65

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hun jobber ikke i Nav ;)

Kan hende hun skriver det sånn fordi det er bedre for selvfølelsen enn "Flere som ikke har fått trygdeytelser/arbeidsavklaringspenger i dag"... Jeg kaller det også noen ganger lønn, for jeg jobber jo uansett i tiltak, attføringsbedrifter og slik, og for det får jeg ca 10.000 kr i måneden.

Anonymous poster hash: 3ab82...99a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun jobber ikke i Nav ;)

Komentarene som fulgte var noe sånt: "Jævla nav. Jeg har heller ikke fått pengene jeg har krav på".

Etter en stund kommer en ny status:

Takk til navn og navn som ga meg mat siden de som jobber på nav tydeligvis har ferie og ikke bryr seg om at folk går sultne.

Irriterer meg også over sånne statuser. Har faktisk måttet slette noen tidligere venner fordi de har provosert så veldig med "jævla nav som ikke vil betale for tannlege", "jævla nav som bruker så lang tid på å sponse ny datamaskin", "jævla nav, jævla nav...".

Greit å gå på nav, men noen er jo helt blåst..

Anonymous poster hash: 6d097...7de

• Liker 6
Skrevet

Liker ikke statuser hvor folk hinter til noe. Det er jo bare for å få masse "hva skjer?" i kommentarfeltet. Hvis man har noe å si, så si det da!

• Liker 2
Skrevet

"LIK STATUSEN MIN SÅ LIKER JEG DINNNN"

...are you for real woman??

• Liker 5
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg er så megalei av de tegneseriene som postes! Heldigvis har jeg fått skjult mesteparten nå ved å skjule appen, men allikevel :bond:

Og hva er greia? De er jo ikke morsomme en gang, imho :klo:

Skrevet

Jeg har en på vennelista mi som er veldig oppmerksomhetssyk og hele tiden legger ut statuser om hvor "flink" hun har vært.

"Nå er huset shina, har bakt kake og muffins, blablablabla. skryte skryte"

Og så legger hun nesten daglig ut visdomsord/bilder med visdomsord og sitater.

Hun skal liksom fremstå som så god og snill og liksom moralens vokter med disse, men jeg har sett den stygge siden hennes så vet hun ikke er sånn som hun prøver å fremstå.

Hun er blandt annet fæl til å baksnakke o.s.v, men på facebook skriver hun at det er så fælt med baksnakking (ihvertfall hvis noen har snakket om hennes familie ;) ).

Og når det har skjedd en ulykke eller noe så linker hun til artikkel i nettaviser og skriver "Huff, håper ikke det er noen jeg kjenner! <3 Håper det gikk bra med dem" og sånn.

(hva er vitsen tenker jeg... Må være for å få oppmerksomhet)

En annen gang var det artikkel om en jente som visstnok hadde gått i klassen til ene barnet hennes, da skrev hun noe sånt som "Fantastisk jente. synd du har gått igjennom så mye. Blabla."

Anonymous poster hash: 61738...967
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har ei som plutselig har blitt så sprek. Hun har begynt å gå nesten daglige turer på et lite fjell/berg i nærheten av hvor vi bor og er da selvføgelig nødt til å oppdatere statusen hver gang hun har gjort det. Det bir litt kjedelig å lese den hundrede statusen hennes om at hun har vært på tur på berget.

Det verste er at det egentlig ikke er noe å skryte av engang. Jeg går tur der innimellom jeg også, og er du sånn passe godt trent tar det ca tjue minutter å gå opp.

Anonymous poster hash: 1acbf...1fc
  • Liker 2
Gjest Seajewel
Skrevet

Jeg har ei som plutselig har blitt så sprek. Hun har begynt å gå nesten daglige turer på et lite fjell/berg i nærheten av hvor vi bor og er da selvføgelig nødt til å oppdatere statusen hver gang hun har gjort det. Det bir litt kjedelig å lese den hundrede statusen hennes om at hun har vært på tur på berget.

Det verste er at det egentlig ikke er noe å skryte av engang. Jeg går tur der innimellom jeg også, og er du sånn passe godt trent tar det ca tjue minutter å gå opp.

Men, er det skryt da? Er jo bare en oppdatering.

Skrevet

Kvernberget?? :P

Anonymous poster hash: c8b26...0d2

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Jeg spåååår, jeg spåååår: Ørten statuser i morgen med "08:09:10 11.12.13" :ler:

Endret av Tekola
Gjest snoopy_93
Skrevet

Samme person med få timers mellomrom..

"Må begynne å tenke lengre en nesa rekker om jeg vil beholde lappen!"

"Det skulle snø i dag ja.. Ser detta!!!"

"Ut å sladde væææ!! :D "

Jeg bare *håper du mister lappen*

I tillegg har denne personen statuser som

"Nå går alt til helvete"

"Har det dødsbra sammen med deg"

"Gir faen"

"Elsker livet"

"Går å dør, jeg"

Skrevet

Er så deilig å slippe facebook statuser som irriterer meg. Har ikke vært der siden 2011.

Facebook er sjelden noe annet enn å vise seg fram.

Skrevet

"Da har man"

"Da skal man"

"Noe rødt i glasset"

osv.

• Liker 3
Skrevet

Arg. Ei på facebook har mast om "lusia" (med S, ja) i flere dager nå, at det blir gøy, forberede seg til lusia, kjøpe inn lusia antekk (med orddeling så klart), blir moro med lusia, skal på lusia i bhg, det var koselig med lusia i bhg, lusia lusia lusia!! :bond:

Og så har jeg ei som deler et bilde av hvor mange dager det er igjen til jul HVER ENESTE DAG. Hver. Eneste. Dag. Og det har hun gjort siden tidlig november.

Anonymous poster hash: 3ab82...99a
  • Liker 4
Skrevet

Er så deilig å slippe facebook statuser som irriterer meg. Har ikke vært der siden 2011.

Facebook er sjelden noe annet enn å vise seg fram.

Hva vet du om det hvis du ikke har vært der på to år?

• Liker 5
Skrevet

Hva vet du om det hvis du ikke har vært der på to år?

De 4 andre årene jeg var der og bevitnet det, en samboer som har fb og dere som snakker om det her.

Var derfor jeg lot vær å bruke facebook. Trudde det ble forstått i innlegget mitt.

Skrevet

De 4 andre årene jeg var der og bevitnet det, en samboer som har fb og dere som snakker om det her.

Var derfor jeg lot vær å bruke facebook. Trudde det ble forstått i innlegget mitt.

Det jeg reagerer på er at du indirekte påstår at flesteparten av de som er på Facebook er der for å skryte. Slik er det selvfølgelig ikke, men det er de få skrytestatusene man får høre om.

Jeg kjenner jeg blir oppgitt av denne "motsatte skrytingen": Jeg er ikke på Facebook, for der er det bare teite folk...

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...