Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en som skriver ufattelig lange statuser veldig veldig ofte som handler om at noen tok feil om han (jeg aner ikke om hva er hvem det er) og som ikke trodde på han. Og nå har han vist at det umulige er mulig. Grip sjanser osv osv.. Han virker rett og slett frelst. Nyfrelst. Er greit med en sånn innimellom, men nesten hver dag! Og han sier A men ikke B, så for alle som er bekjente (inkl meg) virker han bare smålig og bitter. Her er ett eksempel:

For en følelse å plutselig innse at det man trodde var en fantastisk mulighet, viser seg å overgå alle antagelser!

Noen ganger i livet kaster man seg ut i det ukjente i håp om at ting kanskje kan bli som man håper og tror... Og ofte så blir det kanskje ikke slik!

Mange velger da å ikke kaste seg ut i det ukjente igjen av redsel for at man skal atter en gang bli skuffet!

Jeg har kastet meg ut i det det flere ganger, og for tre år siden gjorde jeg det igjen! Skal innrømme at jeg i løpet av de tre årene har lurt på om jeg atter en gang skulle bli skuffet...

Men for en følelse det er når man innser at valget man tok er det beste valget man noen gang kunne tatt! Og man innser at det kommer til å forandre fremtiden for alltid, ikke bare for meg selv men også for de som tok valget med meg...

Noen ganger er det i det ukjente magien ligger, i det "farlige" potensialet er som størst!

Med drømmer kommer håp, har du en drøm?
Med drøm kommer sult, er du sulten?
Med sult kommer interesse..
Med interesse kommer kunnskap...
Med kunnskap kommer trygghet...
Med trygghet kommer handling..
Med handling kommer resultat...

Jeg bretter opp armene om dagen... Og jeg gleder meg til jobben som skal gjøres!
Mange tenker at man ikke har tid til å brenne for noe, jeg spør tilbake; Hvordan kan du ha tid til å ikke ha noe å brenne for? Du lever jo bare en gang!

Grip dagen, ta de mulighetene du får, for kanskje en dag får du en mulighet som jeg fikk... Ta den, bruk den... Kast deg i det!! Hva så om du skulle feile på veien? Du kan jo alltids prøve igjen! Man lærer av feil, så til slutt har du kunnskap nok til å få resultatet....

Ha en fantastisk fredag alle sammen!
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ei av de irriterendes med været for tida, hehe. Fordi jeg og ei som bor i Tyskland driver og "konkurrerer" litt om hvem som har flottest vær og da går det litt sport i det.

Bedre det enn alle disse ordtakene, bamsene og hjertene hvertfall. For ikke å snakke om ei som kun legger ut negative nyheter, fæle ulykker og om folk som ikke får mat på sykehjemmet. Opphausa TV2-nyheter, spør du meg.

(vi kan lese nyheter selv, har jeg lyst å kommentere)

Skrevet

"Nei nå var det deilig å komme seg til varmere strøk!" Etterfulgt av mange god tur kommentarer. Dagen etter så jeg samme fyren kjøre forbi meg.

• Liker 5
Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Hu bryllupsdama mi er i gang igjen...hadde hun ikke kommentert på så mye av det jeg har lagt ut så hadde jeg sletta henne...har satt henne på "vis kun viktige oppdateringer", men i dag kom altså:

"Sitter og ser på bildene som ble tatt i bryllupet for 3 uker siden...for en nydelig dag!"

Tør ikke gå inn på profilen hennes, jeg vet det er 20 lignende liggende om denne ble trekt frem av facebook som viktig.

(Fant ikke oversharing-tråden, og blei irritert da jeg så denne :P )

Edit: Måtte gå inn på profilen hennes...9 statuser på 24 timer...

Endret av Emmanuelle
  • Liker 2
Gjest sweetsugar
Skrevet

16 åringer (jada, drakk selv som 16 åring, men skrev ikke statuser om det hver gang) som skriver på statusen sin at de er fyllesyke, spør hvor det er fest, blabla.

Sytestatuser som dukker opp i loggen annenhver dag (for så å klage på at folk blander seg når noen spør hva f problemet er)

AnonymBruker
Skrevet

Ser for meg mange irriterende statuser ut av det og men.. :fnise: Masse skrytestatuser :ler:

Jeg vil i hvert fall heller lese noe om hva folk interesserer seg for, enn at de sitter på verandaen og at det er 29 grader og at de ER DER.

Anonymous poster hash: 95db8...aaa

Gjest Måkehyl
Skrevet

Instavær! Er det mulig! Ja, det er sol og ja det regner. Jeg bryr meg ikke!

• Liker 2
Skrevet

Hu som alltid er blakk, hu som alle vet er blakk, hu som aldri kommer til å være noe annet enn BLAKK!

"Noen som melder seg frivillig til å betale tatoveringa jeg har lyst på? :P:) :S :P :P he he"

"Vøri i Sverige, joggu har je lyst på denna buksa! Noen som vil betale??? ;):P ;)"

"67 øre på konto, tom tank også je som sku på kafe i mårå"

Få deg en jobb for faen!

Gjest sweetsugar
Skrevet

"Lik denne statusen for å vise at du er en ekte venn"

• Liker 1
Skrevet

Det er så mye som er så til de grader skakkjørt med sånne statuser at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne... :ler:

• Liker 2
Gjest sweetsugar
Skrevet

Det er så mye som er så til de grader skakkjørt med sånne statuser at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne... :ler:

Jeg vet faktisk ikke om jeg skal le eller gråte jeg assa :P Men for all del, om det er det de trenger for å finne ut hvem sine ekte venner er, ja da skal ikke jeg stoppe de!

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg vet faktisk ikke om jeg skal le eller gråte jeg assa :P Men for all del, om det er det de trenger for å finne ut hvem sine ekte venner er, ja da skal ikke jeg stoppe de!

Føtti, om noen av mine venner hadde skrevet noe sånt så hadde jeg nok vist meg som en ekstremt dårlig venn i deres øyne :fnise:

Skrevet

Eller: "Lik denne statusen ellers blir du slettet som venn". Som regel er det bare et par som trykker liker, og ingen av vennene blir slettet. :fnise: Jeg skjønner ikke greia...

Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Eller: "Lik denne statusen ellers blir du slettet som venn". Som regel er det bare et par som trykker liker, og ingen av vennene blir slettet. :fnise: Jeg skjønner ikke greia...

Jeg skjønner faktisk den der....eller, jeg skjønner ikke statusen, men jeg skulle gjerne ha visst hvem som har interesse av å følge meg og hvem som bare har meg som venn fordi de har kjent meg på et eller annet tidspunkt.

Jeg sletter folk som aldri har kommentert en eneste status eller likt et eneste bilde (jeg er aktiv på facebook, men får tilbakemeldinger på at det jeg legger ut er morsomt og gjennomtenkt så tror ikke jeg er en irriterende facebooker :P ), men sannsynligheten for at det er noen som faktisk synes det er hyggelig å ha meg som "venn" uten å kommentere er jo der.

Jeg har flere bestevenner (og deres partnere) som er lite aktive på facebook som jeg aldri kunne ha sletta, men jeg sletter gamle skolekamerater og jobbforbindelser i hytt og pine ettersom jeg beveger meg videre i livet. Fra 600 "venner" har jeg nå "bare" litt over 200, men lurer på hvem som faktisk liker det jeg legger ut og ikke...

Endret av Emmanuelle
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes i utgangspunktet at føtter, spesielt tær, er skikkelig ekkelt. Kan derfor ikke fordra alle som absolutt må dele sine føtter og tær med "vennene" sine. Forstår oppriktig ikke hvorfor et vinglass, en nydelig solnedgang, flott sandstrand eller liknende må ha et nærbilde av tær i tillegg. Grøss. Har helt sluttet å sjekke facebook mens jeg spiser, blir rett og slett kvalm.

Anonymous poster hash:

En på min facebook er tydeligvis også lei alle føttene, for hun la ut bilde av hånden sin foran basseng/strand ;)

d5562...5b1

Anonymous poster hash: 19c6b...36c

• Liker 1
Skrevet

folk som bruker HÆSJTÆGGS på face

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jeg vanvittig lei av!!

-Den følelsen-statuser

-Det gledes!

-Pena, fina osv.

-Helt grei sommertemp dette (f.eks)

GRØSS!!

Anonymous poster hash: 51203...ae5
Skrevet

folk som bruker HÆSJTÆGGS på face

Emneknagger, heter det :fnise:

Men jo, irriterer vettet av meg også!

AnonymBruker
Skrevet

"Et glass rødt". :kvalm:

Anonymous poster hash: 2885f...571
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...