Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Hvor er det fest?!"

"Hvem kjører?????????!!!!!!" osv..

også er det ei jente som legger ut deppresive statuser flere ganger om dagen.. samme jenta skriver "elsker deg gutten min :* <3" også 100 ganger om dagen

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå er Instaweather på topp av de mest irriterende. Gjerne i kombinasjon med #denfølelsen. Folk gidder ikke ta bilde av noe interessant heller, det er liksom bare tatt rett ut av hengekøya. Ellers fikk jeg nylig enda en av de som ber meg endre innstillinger, og hvis jeg ikke gjør det så vil de slette meg og alle de andre som ikke endrer og deler spammen videre. Guess what? Jeg har aldri delt noe av dette, og aldri blitt slettet av de som sier de skal slette meg. Kan det ha noe med at kanskje 2% deler sånt videre, og at de ikke hadde så lyst til å slette 98% av vennelista si når det kom til stykket?

Anonymous poster hash: 95db8...aaa
  • Liker 6
Skrevet

Akkurat nå er Instaweather på topp av de mest irriterende. Gjerne i kombinasjon med #denfølelsen. Folk gidder ikke ta bilde av noe interessant heller, det er liksom bare tatt rett ut av hengekøya.

Ja, instaweather er jeg også rimelig lei. Spesielt når folk tar bilder INNE.

• Liker 1
Skrevet

"Skal til Milan til helgen. Yay! Noen restauranttips?"

Du skal til Italia til helgen. Du lever et rikt og spennende liv. Skjønner.

• Liker 3
Skrevet (endret)

"SOOOL"

"ÅÅ; LIVET ER HERLIG MED SOOL"

"SOLE MEG I DAG JA!"

"AU; SOLBRENT! MEN DA BLIR JEG HVERTFALL BRUUUUN"

"SOL; MELDT DET NESTE UKE OGSÅ! JIPPIIIIII"

"ÅH; LYST TIL Å BADE"

"MM, SOLA ER SÅ FIN"

Dette er fra den samme personen, og ble skrevet bare i løpet av tre timer :P ALT MÅ SÅ KLART SKRIVES MED STOR SKRIFT OGSÅ, for ikke å glemme ;;;;

Jeg ser at det er fint vær jeg og :P

Endret av Antique
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"Jeg er kanskje ikke perfekt med store bryster, langt hår, smal midje og tynn kropp, men om du godtar meg som venn sånn jeg er så trykk lik. Noen er kanskje redd for å få lite likes, men jeg vil heller ha en god venn en 1000 falske"

Anonymous poster hash: 8dc8c...90a
  • Liker 7
Skrevet

"Jeg er kanskje ikke perfekt med store bryster, langt hår, smal midje og tynn kropp, men om du godtar meg som venn sånn jeg er så trykk lik. Noen er kanskje redd for å få lite likes, men jeg vil heller ha en god venn en 1000 falske"

Anonymous poster hash: 8dc8c...90a

Hnnngh! :murvegg:

• Liker 7
Skrevet

De jævla fuckings kjedelige instaweather-bildene, gjerne helst av føtter. Det kam umulig være vanskelig å vise litt engasjement når man skal ta et bilde? :(

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ei som er pen på fb. Dette vet hun så hver dag er det nytt profilbilde med div skygger for å få ansiktet perfekt. I helga kom det en serie med "stemningsrapport" av utsikten som er ganske fin, hadde det ikke vært for det trill runde fjeset hennes som tok opp hele bildet. Lei av alle bildene så oppdateringer derfra er nå blokkert.

Anonymous poster hash: e2fd4...b6c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De jævla fuckings kjedelige instaweather-bildene, gjerne helst av føtter. Det kam umulig være vanskelig å vise litt engasjement når man skal ta et bilde? :(

Sært.

Her har jeg ei som tar bilde av en eller annen hekk i hagen. Vet ikke hva det er med den hekken, men den er sikkert fin i virkligheten siden den er på alle hennes instaweather-bilder.

• Liker 1
Skrevet

Sært.

Her har jeg ei som tar bilde av en eller annen hekk i hagen. Vet ikke hva det er med den hekken, men den er sikkert fin i virkligheten siden den er på alle hennes instaweather-bilder.

Kanskje hun sender signaler om ønske om å hekke?

• Liker 3
Skrevet

Det er vel hekken som er utsikten hennes når hun skal instaweathre da?

Jeg er en instaweather-synder :ler: Har tatt bilde av bena mine også :fnise: Men ikke føttene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg irriterer meg over alt snakket om været hele tiden. Uansett hvilken årstid vi er i, så MÅÅ folk skrive et eller annet som handler om været. På denne årstiden så er det verre enn ellers. Så fort solen titter frem, så går folk nærmest bananas av lykke. Har været virkelig så himla mye å si?

Og så har vi #denfølelsen da. Urk!

Anonymous poster hash: 2885f...571
  • Liker 1
Gjest sophia21
Skrevet

Og så har vi #denfølelsen da. Urk!

Anonymous poster hash: 2885f...571

Har sett det der titt og ofte og irritert meg over det. Men er muligens en smule treig, hvor kommer det egentlig fra??

AnonymBruker
Skrevet

HVORFOR ER DERE SÅ IRRITERTE? SMIL OG VÆR GLAD! :)

Anonymous poster hash: 54797...ed2

Sånne statuser irriterer meg også.

Anonymous poster hash: 81f6c...6c0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes i utgangspunktet at føtter, spesielt tær, er skikkelig ekkelt. Kan derfor ikke fordra alle som absolutt må dele sine føtter og tær med "vennene" sine. Forstår oppriktig ikke hvorfor et vinglass, en nydelig solnedgang, flott sandstrand eller liknende må ha et nærbilde av tær i tillegg. Grøss. Har helt sluttet å sjekke facebook mens jeg spiser, blir rett og slett kvalm.

Anonymous poster hash: d5562...5b1
Gjest Belle âme
Skrevet

d ekje d da men når folk kommenterer:"Jeg heter madison blablabla og jeg ble knivstukke av en mann i 1731, viss du ikkje deler denne statusen til 500 andre kommentarbokser så kommer jeg i natt og dreper deg..." Sjukt irriterende!

AnonymBruker
Skrevet

Det er litt morsomt at Instaweatherbildene har I'M HERE skrevet over hele. Det kunne nesten like godt stått JAMEN SÅ SE PÅ MEG DA, JEG HER HEEEER! Håper folk går lei dette som det meste annet. Det var en periode da folk skulle sjekke inn alle mulige steder, det har i hvert fall minket betraktelig her hos meg. Nå savner jeg det nesten, det tok i hvert fall mindre plass enn de evinnelige Instaweatherbildene, med linker som "Per Hansen is at 7/11" og "Mona Jensen is at Hjemme i Stua si".

Egentlig kan det oppsummeres med at folk har blitt enormt opptatt av å fortelle HVOR de er. Hvorfor ikke heller skrive noe om HVEM de er?

Skrevet

Det er litt morsomt at Instaweatherbildene har I'M HERE skrevet over hele. Det kunne nesten like godt stått JAMEN SÅ SE PÅ MEG DA, JEG HER HEEEER! Håper folk går lei dette som det meste annet. Det var en periode da folk skulle sjekke inn alle mulige steder, det har i hvert fall minket betraktelig her hos meg. Nå savner jeg det nesten, det tok i hvert fall mindre plass enn de evinnelige Instaweatherbildene, med linker som "Per Hansen is at 7/11" og "Mona Jensen is at Hjemme i Stua si".

Egentlig kan det oppsummeres med at folk har blitt enormt opptatt av å fortelle HVOR de er. Hvorfor ikke heller skrive noe om HVEM de er?

Ser for meg mange irriterende statuser ut av det og men.. :fnise: Masse skrytestatuser :ler:

Skrevet

Jeg har en som først skrev denne:

FØKK FASADE!!!!!!!!!!!!!!!! U HEAR ME????????????????+

Etterfulgt av:

holder ikke følelsene privat. blir'kkje no' utvikling a' det!
u can take the money- and I can take the blame.

Og sånn er det egentlig nesten daglig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...