AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #2081 Skrevet 10. juni 2013 HVORFOR ER DERE SÅ IRRITERTE? SMIL OG VÆR GLAD! Anonymous poster hash: 54797...ed2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #2082 Skrevet 27. juni 2013 Hun som skrev denne skriver mange irriterende statuser daglig,men denne var morsom. Hun: jeg hatter livet mitt akuratt nå :-( Så er det ei som kommenterer: Min hatt den har tre kanter, tre kanter har min hatt :-) Hahaha!Anonymous poster hash: 5068b...cc1 18
Gjest Emmanuelle Skrevet 27. juni 2013 #2083 Skrevet 27. juni 2013 HVORFOR ER DERE SÅ IRRITERTE? SMIL OG VÆR GLAD! Anonymous poster hash: 54797...ed2 For uten vår irritasjon hadde denne tråden blitt himla kjedelig? 2
Emelisse Skrevet 28. juni 2013 #2084 Skrevet 28. juni 2013 Har en som legger ut bilder av middagen din et par ganger i uka... Og det er ikke no gæærnt med det.. Hadde det i det minste sett godt og appetittelig ut.. Halvspist tallerken med kjøttboller i brun saus er liksom ikke sååå lekkert... Jeg har en inngiftet tante som gjør akkurat det samme! Hun har sikkert publisert minst 100 matbilder (jeg gadd ikke telle alle sammen) av mer eller mindre udelikat mat. Husker hun var særlig stolt av kålsuppen, og pommes frites er tydeligvis en gjenganger i kostholdet.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #2085 Skrevet 28. juni 2013 Jeg har blokkert venner fra newsfeeden fordi de har skrevet eller lagt ut statusmeldinger med politisk innhold. En ting er å skrive noe man mener, men å kopiere og dele de der hersens bildene og tekstene om diverse partier blir jeg bare irritert av. For meg er ikke facebook et sted man utbasunerer politiske (eller religiøse) holdninger. Så har jeg et par venner som har blitt nyfrelste treningsnarkomaner og irriterer meg grønn med sine femti statusoppdateringer pr dag om besøk på treningssenter, hvor deilig det var å trene seg svett og hvor mye de gleder seg til neste gang de skal trene. Så har man jo disse artige MiCoach-oppdateringene som viser hele verden hvor flink de har vært til å trene i dag (her pleier alltid forbruket av kalorier å være mirakuløst høyt). Greit at du har forandret livsstil og er stolt av deg selv, men det er begrenset hvor gøy det er å lese skrytemeldinger flere ganger daglig. Når man da legger til skrytestatuser om sunne måltider etterfulgt av "mmm gleder meg til mine nøye tilmålte kalorier" kjenner jeg det rykker i blokkeringsfingeren. Anonymous poster hash: a399a...236 6
Gjest Riskjeks Skrevet 28. juni 2013 #2086 Skrevet 28. juni 2013 Et par av mine FB-venner poster hele tiden bilder fra "Jesus daily" og lignende sider. Og et fotografi av "Jesus" etter at han var tatt ned fra korset, full av blod og sår, med venner rundt seg, er en gjenganger. Herlig bilde å våkne opp til... 3
Gjest Funky Punk Skrevet 28. juni 2013 #2087 Skrevet 28. juni 2013 Et par av mine FB-venner poster hele tiden bilder fra "Jesus daily" og lignende sider. Og et fotografi av "Jesus" etter at han var tatt ned fra korset, full av blod og sår, med venner rundt seg, er en gjenganger. Herlig bilde å våkne opp til... Skjønner ikke de religiøse sin fasinasjon av folk som pines og dør osv 3
Gjest Riskjeks Skrevet 28. juni 2013 #2088 Skrevet 28. juni 2013 Skjønner ikke de religiøse sin fasinasjon av folk som pines og dør osv Nei de kan du si... Det er sånne bilder, og så med teksten "Share/like if Jesus died for you" eller lignende.
Minya Skrevet 28. juni 2013 #2089 Skrevet 28. juni 2013 (endret) Denne ramlet inn på newsfeeden min her om dagen; Jeg hadde fryktelig lyst til å kommentere; "Og Job mistet absolutt alt han eide, huset hans brant ned, kona og ungene fikk forferdelige sykdommer og døde fra ham etter at han ble kallet av Gud....?" Endret 28. juni 2013 av Minya 8
mandel92 Skrevet 28. juni 2013 #2090 Skrevet 28. juni 2013 Irriterer meg over sånne "klipp og lim"-statuser: "Kopier denne statusen om du er i mot kreft" osv. Irriterer meg også over "lik statusen om du synes jeg er snill/en god venn/artig...", liker dem aldri av prinsipp! 4
Gjest Emmanuelle Skrevet 28. juni 2013 #2091 Skrevet 28. juni 2013 Søstra mi har nettopp fått seg facebook og skriver bare ting som "Lik om du synes Niall i One Direction er søt", "Like = du synes jeg er søt, Kommentar = du synes jeg er kul og ignorer = du hater meg" og "Synes dere Harry Styles og jeg hadde vært et pent par? Kommenter!". Huff 6
fro Skrevet 3. juli 2013 #2092 Skrevet 3. juli 2013 Dagens statusoppdatering: to dager igjen:-( gruer meg :'( Ei kommenterer: hva skjer? Søsteren til hun som la ut statusen svarer: du, dette har ingen noe med -_- 13
Antique Skrevet 11. juli 2013 #2093 Skrevet 11. juli 2013 Har ei på facebook som poster alt hun gjør når hun er på fylla. I starten var det litt underholdene, men nå syns jeg det bare er patetisk. Begynner nesten å lure på om hun har et drikkeproblem. "Oj, da ble det visst fylla 3.dagen på rad!" "Ingen kan stoppe meg, spriten skal ned! SKÅÅL" "Advarer alle som har meg på snap nå, dere kommer til å få mange morsomme bilder i kveld ;)" Så legger hun ut bilder med ølen i hånda, eller med venna sine, eller at hun er så full at hun må ligge på gulvet/tisser på vegen" "Er ikke jeg sjarmerende så vet ikke jeg, fikk øl av han i baren og ;)" og sånn fortsetter det hele kvelden.. 1
SemperFi Skrevet 14. juli 2013 #2094 Skrevet 14. juli 2013 De som legger ting ut om ungene sine hele tiden. "Mine unger er verdensmestere"
Sommernatt Skrevet 16. juli 2013 #2095 Skrevet 16. juli 2013 Dette er i løpet av 2 uker: Då har eg vært og trena i to timar. Neste gang er på fredag Då har eg trena i dag oxo og gått ned ei str i klær Då har eg gått ned 2 kilo og 5 cm smalere rundt midja. Neste trening er i morgo Då er eg heim etter trening Då har eg trena og bu blir dt hus arbeid Trening Nettopp kommet hjem frå trening Grattis md dagen monse mann (Mons er forøvrig katten....) I morgo blir dt nytt gulv på gangen og vaske rom og gjeste do Då er det snart sove tid har vært opp sia seks i morges tiji Har budd i ***** i 2 år nu Glede mg tel *** tuppa mi kjem og da skal vi koz oss med taco Nu blir det taco og skravel med *** Då var besøket dratt Då har vi fått nytt gulv i gangen Då blir dt grilling i kveld NEI MEN SÅ SPENNENDE DA! 7
fro Skrevet 16. juli 2013 #2096 Skrevet 16. juli 2013 Dette er i løpet av 2 uker: Då har eg vært og trena i to timar. Neste gang er på fredag Då har eg trena i dag oxo og gått ned ei str i klær Då har eg gått ned 2 kilo og 5 cm smalere rundt midja. Neste trening er i morgo Då er eg heim etter trening Då har eg trena og bu blir dt hus arbeid Trening Nettopp kommet hjem frå trening Grattis md dagen monse mann (Mons er forøvrig katten....) I morgo blir dt nytt gulv på gangen og vaske rom og gjeste do Då er det snart sove tid har vært opp sia seks i morges tiji Har budd i ***** i 2 år nu Glede mg tel *** tuppa mi kjem og da skal vi koz oss med taco Nu blir det taco og skravel med *** Då var besøket dratt Då har vi fått nytt gulv i gangen Då blir dt grilling i kveld NEI MEN SÅ SPENNENDE DA! Blir så glad når andre også har Atle Antonsens stemme i hodet :D jeg har tenkt det der mange ganger idag allerede, jeg tror jeg har for mange gravide damer på Facebook. 2
Dragonfly84 Skrevet 16. juli 2013 #2097 Skrevet 16. juli 2013 Dette er i løpet av 2 uker: Då har eg vært og trena i to timar. Neste gang er på fredag Då har eg trena i dag oxo og gått ned ei str i klær Då har eg gått ned 2 kilo og 5 cm smalere rundt midja. Neste trening er i morgo Då er eg heim etter trening Då har eg trena og bu blir dt hus arbeid Trening Nettopp kommet hjem frå trening Grattis md dagen monse mann (Mons er forøvrig katten....) I morgo blir dt nytt gulv på gangen og vaske rom og gjeste do Då er det snart sove tid har vært opp sia seks i morges tiji Har budd i ***** i 2 år nu Glede mg tel *** tuppa mi kjem og da skal vi koz oss med taco Nu blir det taco og skravel med *** Då var besøket dratt Då har vi fått nytt gulv i gangen Då blir dt grilling i kveld NEI MEN SÅ SPENNENDE DA! Quiz? Er dette A) ganske spennende eller B) det var da noe så inn i granskauen lite spennende det var Å begynne absolutt alle statuser med "da" er nesten like kult som å skrive trøtt.com og sliten.no og sånt. 5
Ixnay Skrevet 19. juli 2013 #2098 Skrevet 19. juli 2013 Haha ser at jeg kanskje ikke trenger bekymre meg for at jeg har irritert for mye med mine to statuser om trening (i løpet av et år). Har faktisk tenkt at det var dumt å legge de ut, men ser at mange er myyyyyyyyyye verre og legger ut om alle treninger
Gjest Emmanuelle Skrevet 19. juli 2013 #2099 Skrevet 19. juli 2013 Haha ser at jeg kanskje ikke trenger bekymre meg for at jeg har irritert for mye med mine to statuser om trening (i løpet av et år). Har faktisk tenkt at det var dumt å legge de ut, men ser at mange er myyyyyyyyyye verre og legger ut om alle treninger Min oppfatning er den at det gjerne er de som ikke er vant til å trene som "tagger" seg på treningssenteret og skriver at de har vært så flinke. Jeg synes det er helt greit, jeg gjorde det selv i begynnelsen, men nå trener jeg 4-6 ganger i uka og trenger ikke klapp på skulderen av andre for å motivere meg selv. Jeg kan dog legge ut dersom jeg har slått en heftig rekord på runkeeper eller dersom noe morsomt skjedde da jeg var på trening. Men det er helt klart noe annet når samme personen som legger ut disse treningsstatusene like ofte slenger ut bilder av kaker, godteri og usunn mat med teksten "må være lov å kose seg" for å så neste dag klage over at "Herregud, jeg skal ned minst 20 kilo!". Og sånn går no dagan 1
Anoia Skrevet 19. juli 2013 #2100 Skrevet 19. juli 2013 Jeg grøsser hver gang jeg ser noen skrive #denfølelsen.... 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå