Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

InstaWether!! Herrefreeeeed hvor lei jeg er! Nesten så jeg ikke gidder å logge meg inn på Fb for hele veggen min er dekket av oppdateringer med Instaweather.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Riskjeks
Skrevet

InstaWether!! Herrefreeeeed hvor lei jeg er! Nesten så jeg ikke gidder å logge meg inn på Fb for hele veggen min er dekket av oppdateringer med Instaweather.

Og spesielt dem som skal briljere over hvor fint vær det er hos dem, mens det regner hos mange andre på lista :P

Skrevet

I tillegg til alle de nevnte irriterende statusene, hater jeg statuser med politisk budskap som ikke har rot i virkeligheten. Type kombinert med syte-og-klage over 'bagateller' i luksus Norge. De slukes hele og deles av alle og en hver uten saa mye som en kritisk tanke paa bakgrunnsfakta.

Daarlige veier, daarlig eldreomsorg, for mye skatt, dyrt med alkohol, mindre bompenger, daarlig skole, teite innvandrere and the list goes on and on and on. *bah*

Lar meg virkelig irritere av trangsynte nordmenn med utenriks kunnskap hentet fra vg og den aarlige charterturen til Gran Canaria.

Jeg er ikke kjempestodig paa alle verdenskonflikter og innenlandspolitik, men saa holder jeg ogsaa kjeft til jeg faar sjekket fakta!

• Liker 6
Gjest Riskjeks
Skrevet

Enig med deg over. "Norge er et u-land" osv er gjengangere hos mange av mine FB-venner. Felles for dem alle er liten evne til refleksjon og null evne til å sette seg inn i ting og å tenke seg om før de handler.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Min kusine er av typen som poster "Vi er så lykkelige! <3 Gardinstangshopping med kjæresten! <3" "Gleder meg til #brownies og #Love Actually med #verdens beste <3<3<3@Svein Stian <3<3<3" "Sofakos med drømmeprinsen<3" etc.

Sykt irriterende!

Men jeg er tydeligvis ikke den eneste som tenker det, for denne statusen tyder på at noen har tatt et oppgjør med henne:

"Kanskje noen heller burde fokusere på sitt eget kjærlighetsliv i stedet for å stikke nesen sin i mitt, for vi ER faktisk lykkelige!"

Så nå har jeg skjønt at "er du lykkelig og du vet det, skriv på face!" Hvis ikke, så er du faktisk ikke lykkelig.

Endret av Marsupilami
  • Liker 4
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg har ei amerikansk venninne som oppdaterer profilbilde mange ganger i uken. Alltid en selfie hun har retusjert og gjort "kunsterisk". Forøvrig samme dama som poster "Jesus Daily"-quotes.

Hun er skikkelig hyggelig, men veldig...spesiell :fnise:

Skrevet

Verste jeg vet er folk som hele tiden skal vise hvor lykkelige og vellykket de er på Facebook. Jeg hater også typen "jeg er så selvstendig, jeg har skiftet dekk". Wow. Gratulerer..

Og sånne "jeg er så lykkelig, jeg er så uavhengig, jeg elsker å være singel"-statuser på nysingle. Blir ufattelig krampeaktig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Får neller av alle med særskrivingsfeil. Hvorfor kan ikke folk lære seg dette?? Under at hun ikke skrev cow boy også :P Samt at det heter MORO for pokker. Kommafeil er det her også. Bra jobba å få til så mange feil på en så kort setning.

Kjempe morro på Sørumsand dagene, rodeo, cowboyer og tog røveri, tivoli!

Anonymous poster hash: 1ef02...8a2
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I tillegg til alle de nevnte irriterende statusene, hater jeg statuser med politisk budskap som ikke har rot i virkeligheten. Type kombinert med syte-og-klage over 'bagateller' i luksus Norge. De slukes hele og deles av alle og en hver uten saa mye som en kritisk tanke paa bakgrunnsfakta.

Daarlige veier, daarlig eldreomsorg, for mye skatt, dyrt med alkohol, mindre bompenger, daarlig skole, teite innvandrere and the list goes on and on and on. *bah*

Lar meg virkelig irritere av trangsynte nordmenn med utenriks kunnskap hentet fra vg og den aarlige charterturen til Gran Canaria.

Jeg er ikke kjempestodig paa alle verdenskonflikter og innenlandspolitik, men saa holder jeg ogsaa kjeft til jeg faar sjekket fakta!

Grøss og gru... men de graver bare sin egen grav ved å rope ut hvor lite hjerneaktivitet de har.

Anonymous poster hash: 1ef02...8a2

Skrevet (endret)

Dette er ikke en status, men hvorfor lager par en felles konto? PerogKari Olsen.

En venninne av meg har giftet seg, og nå har de laget felles konto og vil legge meg til. Jeg avslo, det er henne jeg vil snakke med, ikke han.

Edit: Og han har prøvd å legge meg til flere ganger. Jeg har aldri truffet de (de bor i England), men jeg og hun har felles interesser. Regner med at det var hans forslag å ha felles konto slik at han kan se hvem hun snakker med

Endret av MalloryK
  • Liker 4
Skrevet

Tja, si det. Ifølge retningslinjene til facebook er det ikke lov å lage felleskontoer heller.

Skrevet

Tja, si det. Ifølge retningslinjene til facebook er det ikke lov å lage felleskontoer heller.

Ikke kjæledyr heller, men jeg har fått venneforespørsler av hunder og katter, OG en minigris :P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke kjæledyr heller, men jeg har fått venneforespørsler av hunder og katter, OG en minigris :P

Tipper den ville laget mer fornuftige statuser enn mange :laugh:

Anonymous poster hash: 95db8...aaa

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ei venninne som sliter litt med selvtilliten, og hun oppdaterer profil og forsidebilde ca en gang hver 3 dag. Jeg misstenker at hun trenger bekreftelser på at hun ser grei ut.

Uansett så er det såpass irriterende at jeg har huket henne av på oppdateringer.

Gjest Morteno
Skrevet

Drittlei instaweather. Unfriender alle som legger ut slikt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

En venninne tror visst at fb-statusen er dagboka hennes. Hun tar sånn AV! Med store store følelser og laaange statuser, med ting som egentlig virker veldig privat, og litt i overkant... som denne:

:hjerte: Steder med fortidas minner stemplet over hele seg passerer utenfor bussvinduet. En sang som bærer med seg dyrebare minner høres i det fjerne. Jeg lukker øynene et lite øyeblikk og er plutselig et, tre, fem, åtte år tilbake i tid. Den spesielle takknemligheten over minneskatten kjennes i sjela. En tekstlinje får tankene til å surre når den kommer til syne foran meg. Tårer renner, latter og smil bobler over eller raseriet kjennes helt ned i magen. Et pianostykke dryppet i melankoli gir litt etterlengta ro og hvilepulsen kjennes. En god klem fra ho som har vært det store forbildet hele livet varmer. En rusletur i regnvær midt blant det vårlige grønne nye håpet som vi omgir oss med. En varm, tillitsfull barnehånd trygt plassert i den voksnes hånd. Noen store spørsmål om hvordan livet henger sammen med døden blir besvart etter beste evne. Leken kan fortsette:) Hopp i sølepyttene, inn og varme seg i det hvite huset. Kjenne kosen fra den bittelille, rampete kattungen, se tålmodigheten mellom den lille og den litt større katten. Et nytt liv midt blant avtrykkene etter deg. Vi ser de sporene du satte selv om de for lengst er vasket vekk av vær og vind. Gi meg alt eller ingenting, så jeg kan kjenne meg styrket til å leve, føle, smile, rase og boble over av glede, harmoni og engasjement midt blant ettertanke og savn. Sommerfuglene flyr og etterlater seg vakre minner, stjernene lyser fortsatt på himmelen selv om de ikke synes så godt nå i de to lyseste årstidene. Fra fødsel til død, fra vugge til grav. Livet rommer alt midt i mellom. Ta vare på alt det verdifulle, dyrebare! :hjerte:

Anonym poster: 099b5cbe229f4262894e27c1e8a2f230

Måtte bare kommentere denne, den er jo helt fantastisk! "Minneskatten" jada! Jeg lo så godt da jeg leste denne. Snakk om svada og tullball!

Endret av Aranciata
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Måtte bare kommentere denne, den er jo helt fantastisk! "Minneskatten" jada! Jeg lo så godt da jeg leste denne. Snakk om svada og tullball!

Hun bruker ordet minneskatten OFTE. Aner ikke hva det liksom skal bety engang. Statusene er alltid på den lengden der, og inneholder masse føleri. Enten veldig veldig positivt, eller veldig negativt snudd til noe positivt. (Type "det er i vanskelige tider man vet man har ekte venner som bryr seg om en, noen å dele minneskatten med som alltid har døren oppe. Da kan man gråte og være seg selv, og blablablaaaa")

Anonymous poster hash: 099b5...230

• Liker 1
Skrevet

Hun bruker ordet minneskatten OFTE. Aner ikke hva det liksom skal bety engang. Statusene er alltid på den lengden der, og inneholder masse føleri. Enten veldig veldig positivt, eller veldig negativt snudd til noe positivt. (Type "det er i vanskelige tider man vet man har ekte venner som bryr seg om en, noen å dele minneskatten med som alltid har døren oppe. Da kan man gråte og være seg selv, og blablablaaaa")

Hihi, bra hun har gode venner hun kan dele "minneskatter" med!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en annen venninne (må ta denne også som AB i tilfelle hun er her inne). Hun vil alltid ha med folk på mye rare ting. Konserter med artister ingen noen gang har hørt om, på et sted man enten må kjøre flere mil til eller ta fly. Eller Show med middelmådige (eller dårlige, eller elendige) komikere og artister som heller ingen har hørt om. Når ingen vil være med spammer hun ned veggen sin med masing, videoer av artistene, bilder og "jeg har ingen venner, det er sååå vanskelig å få med noen på noe, alle hater meg"-statuser.

Det er ikke deg det er noe i veien med det er det usedvanlig snevre interessefeltet ditt. Og maset.

Hm, nei, det var visst deg alikevel. :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...