Mynona Skrevet 29. april 2013 #2021 Skrevet 29. april 2013 Den kodomsprekk-ungen kommer jo til å føle seg skikkelig ønsket og verdsatt når den har blitt så stor at den skjønner litt... 2
Gjest Riskjeks Skrevet 30. april 2013 #2022 Skrevet 30. april 2013 Har ei som konsekvent referer til ungen sin som "kondomsprekken", "kondomet som sprakk" og lignende... flere ganger om dagen! Type Nå har mamma og Det sprukne kondom kommet hjem fra barnehagen, da var det bare å lage middag mens vi venter på at Tobias kommer hjem <3 Anonym poster: aec02b5cf45a941d2e4b281c6a2ad0ed :O Stakkars unge! Og for en måte å informere gud og hvermann på. Én ting er å fortelle at graviditeten var uplanlagt til venner, men å holde på sånn... Huff. 6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #2023 Skrevet 30. april 2013 Ungen er 7 år og temmelig skrudd, egentlig. Ikke så rart med en sånn mor Hun er veldig omsorgsfull og ansvarlig, altså, hun synes nok bare det er fryktelig morsomt... selv om folk rundt truer med bekymringsmeldinger til barnevernet Anonym poster: aec02b5cf45a941d2e4b281c6a2ad0ed 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #2024 Skrevet 14. mai 2013 En venninne tror visst at fb-statusen er dagboka hennes. Hun tar sånn AV! Med store store følelser og laaange statuser, med ting som egentlig virker veldig privat, og litt i overkant... som denne: Steder med fortidas minner stemplet over hele seg passerer utenfor bussvinduet. En sang som bærer med seg dyrebare minner høres i det fjerne. Jeg lukker øynene et lite øyeblikk og er plutselig et, tre, fem, åtte år tilbake i tid. Den spesielle takknemligheten over minneskatten kjennes i sjela. En tekstlinje får tankene til å surre når den kommer til syne foran meg. Tårer renner, latter og smil bobler over eller raseriet kjennes helt ned i magen. Et pianostykke dryppet i melankoli gir litt etterlengta ro og hvilepulsen kjennes. En god klem fra ho som har vært det store forbildet hele livet varmer. En rusletur i regnvær midt blant det vårlige grønne nye håpet som vi omgir oss med. En varm, tillitsfull barnehånd trygt plassert i den voksnes hånd. Noen store spørsmål om hvordan livet henger sammen med døden blir besvart etter beste evne. Leken kan fortsette:) Hopp i sølepyttene, inn og varme seg i det hvite huset. Kjenne kosen fra den bittelille, rampete kattungen, se tålmodigheten mellom den lille og den litt større katten. Et nytt liv midt blant avtrykkene etter deg. Vi ser de sporene du satte selv om de for lengst er vasket vekk av vær og vind. Gi meg alt eller ingenting, så jeg kan kjenne meg styrket til å leve, føle, smile, rase og boble over av glede, harmoni og engasjement midt blant ettertanke og savn. Sommerfuglene flyr og etterlater seg vakre minner, stjernene lyser fortsatt på himmelen selv om de ikke synes så godt nå i de to lyseste årstidene. Fra fødsel til død, fra vugge til grav. Livet rommer alt midt i mellom. Ta vare på alt det verdifulle, dyrebare! Anonym poster: 099b5cbe229f4262894e27c1e8a2f230 2
Anglofil Skrevet 14. mai 2013 #2025 Skrevet 14. mai 2013 Mannen sendte meg en link til denne, og jeg synes den tok en del facebookere på kornet. Kjenner meg litt igjen i denne spilleren, siden jeg liker å spille på facebook selv. MEN, til mitt forsvar så sender jeg kun forespørsler til de jeg er venner med i spillet, dvs jeg har blokkert andre fra å se spillingen og forespørselene. Synes nemlig det er kjedelig selv med alle disse forespørslene når man ikke ønsker dem. Mvh Yvonne
Samaysa Skrevet 14. mai 2013 #2026 Skrevet 14. mai 2013 Mannen sendte meg en link til denne, og jeg synes den tok en del facebookere på kornet. Kjenner meg litt igjen i denne spilleren, siden jeg liker å spille på facebook selv. MEN, til mitt forsvar så sender jeg kun forespørsler til de jeg er venner med i spillet, dvs jeg har blokkert andre fra å se spillingen og forespørselene. Synes nemlig det er kjedelig selv med alle disse forespørslene når man ikke ønsker dem. Mvh Yvonne Genialt Takk for morsom link
Anglofil Skrevet 14. mai 2013 #2027 Skrevet 14. mai 2013 Genialt Takk for morsom link Den der filterløse minner meg om hun som la ut bildet av bæsjen til hunden sin. Mvh Yvonne 1
Gjest Riskjeks Skrevet 14. mai 2013 #2028 Skrevet 14. mai 2013 Huff, når man snakker om dyr, var det ei som la ut et bilde av hesten sin bakfra, som hadde blitt sydd bak etter en fødsel eller noe Var masse blod og sånn bomullsgreier på sidene for å suge opp blod, man kunne se stingene osv. Det trengte jeg ikke se altså 1
Gjest Seajewel Skrevet 14. mai 2013 #2029 Skrevet 14. mai 2013 Ikke facebookstatus, men på ei gruppe var det bilde av en strikkepinne som var flere cm inn i låret på en dame. Det gjorde meg uvel...
Gjest Emmanuelle Skrevet 14. mai 2013 #2030 Skrevet 14. mai 2013 Folk som deler fra Tumblr... Har ei som nå har lagt ut bilde av sine puppy-eyes med den dype teksten "Sometimes I cry ‘cause it makes my eyes look bluer… Sometimes I bleed ‘cause red is a good color for me… ♥" Okei.
Samaysa Skrevet 14. mai 2013 #2031 Skrevet 14. mai 2013 Folk som deler fra Tumblr... Har ei som nå har lagt ut bilde av sine puppy-eyes med den dype teksten "Sometimes I cry ‘cause it makes my eyes look bluer… Sometimes I bleed ‘cause red is a good color for me… ♥" Okei. Som jeg ville sagt på min egen dialekt: Ka faen? Det der var bare rart.
Gjest Emmanuelle Skrevet 14. mai 2013 #2032 Skrevet 14. mai 2013 Som jeg ville sagt på min egen dialekt: Ka faen? Det der var bare rart. Nå er det lagt ut på instagram også. Men skal sies at dama er ganske spesiell, og veeeldig glad i å synes synd på seg selv.
Gjest SweetSunshine Skrevet 14. mai 2013 #2033 Skrevet 14. mai 2013 De som legger ut kjærlighetsproblemer på fb. Typ: endrer forholdsstatus til "ìt`s complicated" for deretter å poste fullt av bilder av hvordan en mann skal behandle kvinner. Jeg bare sitter og tenker hvorfor man i det hele tatt gidder å oppdatere med at det er komplisert. Er det slik du skal oppføre deg mot typen, så skriv SINGEL!
Gjest SweetSunshine Skrevet 14. mai 2013 #2034 Skrevet 14. mai 2013 Folk som deler fra Tumblr... Har ei som nå har lagt ut bilde av sine puppy-eyes med den dype teksten "Sometimes I cry ‘cause it makes my eyes look bluer… Sometimes I bleed ‘cause red is a good color for me… ♥" Okei. Speechless! :omg:
pinar Skrevet 14. mai 2013 #2035 Skrevet 14. mai 2013 (endret) På min fb er det en som har lagt ut bilde av ett oppskåret oksehjerte. Æsj! (Jeg var så heldig å få se dette live, så fb påminnelse var unødvendig). Endret 14. mai 2013 av pinar
Gjest Raggy Skrevet 15. mai 2013 #2036 Skrevet 15. mai 2013 De som har laget huset sitt som et sted man kan sjekke inn, og har da kalt det "Casa *etternavn*". Sikkert halvparten av facebookvennene mine har gjort det. "Syyyyykt digg å chille i sofaen etter en har treningsøkt, biff på fatet og litt rødt i glasset! - På Casa Hansen-Olsen" Akkurat det du beskriver her irriterer meg grådig, gud så teit! Men på en annen side så kan jeg ikke skjønner hvorfor jeg gidder å irriterer meg over det...
Neket Skrevet 16. mai 2013 #2037 Skrevet 16. mai 2013 "Lik og del dette bildet dersom du vil vinne luksusreise" Flere på vennelisten hadde selvsagt gjort det. Jeg kommenterte til samtlige "Håper dere klikket på linken, oppga alt av personalia slik at dere blir oppringt av selgere selv om dere er reservert mot telefonsalg, mailboksen blir nedspammet og dere får adressert reklame i postkassen" Merkelig at ingen av dem kommenterte? 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #2038 Skrevet 16. mai 2013 Enig med den som har sagt at de som bruker facebook som dagboken sin, jeg har en som er sånn (godt voksen mann): God morgen gode facebook venner...... I går kveld var faktisk ___ og jeg sammen for første gang på kino Vi så Iron Man 3 ...... ikke det helt store, men mye effekter og stå hei...... Vi spiste på restaurant først..... kunne fått fersk torsk, men hadde jo laks hjemme dagen før så det ble Sandwich..... Når man trenger å ha positivt fokus er det å gå ut sammen Veldig braa...... skjønt en liten brann i nabolaget hadde det vore de timene vi var borte...... tørketrommel er ikke å spøke med... La oss håpe på mye sol i morgen 17 mai Vi lever i ett fantastisk land og bør verdsette det mer...... Så ønsker jeg alle en god feiring i morgen og at det blir seier for laget i kveld..... hei Sveis ! Uansett hvordan ståa er Jeg er heldig som har funnet min dame og det at vi har det bra sammen bør være en inspirasjon for oss videre Utfordringer venter Javel men hvordan griper man dette an Se det det blir spennende klemz Anonym poster: 0397fcc71dc59f8f1e3de0045398ed6b 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #2039 Skrevet 16. mai 2013 En bekjent av meg på FB er gravid i 6.måned. Det er en jente som skal hete Miah Chanel. Dette vet jeg, fordi hun ikke klarer å skrive en status uten å nevne det. "nå har jeg å Miah Chanel <3 <3 vert på buttikken å kjøpt brø. gått me kvelsmat nå ja!!" "jeg å Miah Chanel <3 <3 ska ta oss en dush!" "jeg å Miah Chanel <3 <3 ska se på paradise! er vel engtlig leggeti for henner da ;P" Altså. Miah Chanel er navnet på barnet I MAGEN. Hun har 2 andre barn (som har forskjellige fedre, nåværende vordende barnefar er barnefar nr. 3. De har kjent hverandre i ca. ett år, men er nå forlovet og venter barn om 3 måneder), og når disse er med på noe, må de selvfølgelig også være med i statusen: "ååååå så koselig dag! jeg å Miah Chanel <3 <3 å Connie Andrea <3 <3 å Liam Nathaniel <3 <3 har vert på skjino!! å så henta forloveden min Ronny oss å nå skal vi spise middag pitsa! <3 <3 familien min <3 <3" Sånne statuser er det hver dag. Minst 3, men ofte 10-12 stykker i løpet av dagen. Anonym poster: a56a5a385305ccbb4e5ac98255c673e1 5
Adhara Skrevet 16. mai 2013 #2040 Skrevet 16. mai 2013 En bekjent av meg på FB er gravid i 6.måned. Det er en jente som skal hete Miah Chanel. Dette vet jeg, fordi hun ikke klarer å skrive en status uten å nevne det. "nå har jeg å Miah Chanel <3 <3 vert på buttikken å kjøpt brø. gått me kvelsmat nå ja!!" "jeg å Miah Chanel <3 <3 ska ta oss en dush!" "jeg å Miah Chanel <3 <3 ska se på paradise! er vel engtlig leggeti for henner da ;P" Altså. Miah Chanel er navnet på barnet I MAGEN. Hun har 2 andre barn (som har forskjellige fedre, nåværende vordende barnefar er barnefar nr. 3. De har kjent hverandre i ca. ett år, men er nå forlovet og venter barn om 3 måneder), og når disse er med på noe, må de selvfølgelig også være med i statusen: "ååååå så koselig dag! jeg å Miah Chanel <3 <3 å Connie Andrea <3 <3 å Liam Nathaniel <3 <3 har vert på skjino!! å så henta forloveden min Ronny oss å nå skal vi spise middag pitsa! <3 <3 familien min <3 <3" Sånne statuser er det hver dag. Minst 3, men ofte 10-12 stykker i løpet av dagen. Anonym poster: a56a5a385305ccbb4e5ac98255c673e1 For noen navn... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå