Kitsch Skrevet 4. september 2011 #361 Del Skrevet 4. september 2011 Så fine lister! Veldig greit å se andres lister for å se om jeg har glemt noe. Jeg syns tiden går fort og sakte på samme tid. Er veldig utålmodig så vil ha gutten ut nå Må jo ikke glemme å hoppe litt! 25 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 15. september 2011 Forfatter #362 Del Skrevet 15. september 2011 da var stellebord med kluter, bleier og klær i klart!badebalje fulgte med kommoden. babysenga ble ferdig redd opp i dag og står nå bare å venter på å bli ligget i av en baby! babysete står klart til å tas med i bilen. vogna må vaskes og gjøres klar til bruk. jeg har en pose med babytøy/ting hos mamma og de som må vaskes og leggges i kommoden. vogga må hentes hos de også og gjøres klar også. mye er gjort og jeg kjenner jeg er i skikkelig nesting periode nå, alt må være rent og pent og jeg skal ha orden på hver minste ting! vi har også endelig flyttet opp på soverommet vi pusset opp i sommer, det er virkelig fantastisk og ligge på et pent og stilrent soverom altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. september 2011 #363 Del Skrevet 15. september 2011 Heihei! Er vel deilig å ha kommet så langt med alt sammen! Her har vi nettopp fått ordnet alt av barneklær, vognen hentes i morgen, ingenting er vasket, seng, kommode og diverse er ikke oppmontert osv. osv. Alt av babyting ligger i en slags haug på gjesterommet, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 16. september 2011 #364 Del Skrevet 16. september 2011 har ikke begynt å få gjort en eneste ting med tingene her hjemme vi. litt fordi vi er midt oppe i salg av leiligheten og jeg vet jo ikke hvor fint det ser ut at det står en stellekommode i stua og en liten vugge presset inn på soverommet sammen med senga vår så alt står hos mamma foreløpig, men jeg har klærne her da så de kan bli vasket jeg har også lyst til å innrede babyrom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 21. september 2011 #365 Del Skrevet 21. september 2011 da var stellebord med kluter, bleier og klær i klart!badebalje fulgte med kommoden. babysenga ble ferdig redd opp i dag og står nå bare å venter på å bli ligget i av en baby! babysete står klart til å tas med i bilen. vogna må vaskes og gjøres klar til bruk. jeg har en pose med babytøy/ting hos mamma og de som må vaskes og leggges i kommoden. vogga må hentes hos de også og gjøres klar også. mye er gjort og jeg kjenner jeg er i skikkelig nesting periode nå, alt må være rent og pent og jeg skal ha orden på hver minste ting! vi har også endelig flyttet opp på soverommet vi pusset opp i sommer, det er virkelig fantastisk og ligge på et pent og stilrent soverom altså! Er en stund siden jeg har vært her, ser jeg. =P Du har jammen fått unna mye..! Har ikke fått noe i hus, jeg. Eller, jeg har fått en bag med klær etter eldste-jentene mine i hus, men de må jo vaskes, og det har jeg ikke fått somlet meg til enda. =P Så jammen er du flink! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #366 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) i går hadde jeg meg en handlerunde og fikk kjøpt inn en del ting til baby så her er den oppdaterte handlelisten: Ting på handlelisten: Klær: Ullbodyer Ull-lue Ullpyjamas Ut på tur: Voksipose regntrekk til vogn bæresjal håndvarmere til vogn Annet: recliner bestilte denne stelle veska på amazon.com i går kveld!denne har jeg suglet på siden lenge før jeg ble gravid faktisk. jeg bare tenkte at "DEN skal jeg ha når jeg får barn!" ja..så da var det bare å vente til den dumper ned i posten! jeg kjøpte også ammepute, badehåndkle for baby, vippestol, babygym og pyjamas og kosedress til meg som skal i sykehuskofferten når jeg var i byn i går. jeg har også fått tak i nesten ikke brukt elektrisk Avent ammepumpe og sterilisator til 650,- tilsammen!jeg skal hente den på onsdag Endret 15. oktober 2011 av ^me^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. oktober 2011 #367 Del Skrevet 15. oktober 2011 Ååå nå ble jeg shoppingsyk her!!!! Er så deilig å få ting i hus:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 5. november 2011 #368 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Skal si du har kommet langt i planleggingen og innkjøp, Me! Men ser også at du ikke har skrevet her på en god stund. Alt i orden med dere? Utrolig stilig stelleveske forresten! Tror ikke min kjære hadde godtatt at jeg hadde kjøpt en slik. Vi endte opp med en helt svart, nøytral sak som like godt kunne vært en litt tykk pc væske. Endret 5. november 2011 av Redlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 5. november 2011 Forfatter #369 Del Skrevet 5. november 2011 hei!ja jeg er ikke flink med dagbøker men alt er altså helt fint mamma har vært hos oss i dag og vasket litt for meg, snille mammaen min sliter med søvnproblemer og er sykemeldt 20% for dette slik at jeg får en dag til å slappe av og sove ut på i uken, det er herlig kjenner jeg! ellers har jeg de vanlige plagene med magen som er i veien, hovne bein, konstant tissetrengt og slikt, men nyter tiden alikevel med å gå gravid, det er herlig synes jeg tror jeg kommer til å savne magen når babyen har kommet ut.. ellers tok mamma med vuggen som vi får låne av dem som vi selv har ligegt i når vi var små, så nå står den klar i stuen nå er det bare 2 ting på ønske listen til babyen kommer og det er en voksipose som jeg er på leit etter på finn og en recliner med gyngefunksjon som vi skal kjøpe ny i butikk i desember/januar. ellers er alt på plass vi har ønsket oss ullklær til barnet av folk som spør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 5. november 2011 Forfatter #370 Del Skrevet 5. november 2011 kan oppdatere litt på hva som skjedde på onsdag også.. natt til onsdag hadde jeg sterke kynnere og stikking i livmoren/livmorhalsen og nedpressfølelse, jeg gikk og la meg med dette og våknet opp morgenen etter med litt blodspor i trusa/på papiret. jeg ble litt bekymret men gikk på jobb allikevel. jeg jobber på sykehuset og tenkte da kan jeg stikke innom føden og høre om dette var noe og uroe seg for. jeg gikk ned og spurte en jordmor om hva hun synes. Hun hørte med noen av legene og de ville se på meg. dette endte med en utvendig ultralyd, en innvendig ultralyd, sjekking av cervix, blodtrykksmåling og urinprøve! alt var i skjønneste orden!bebi er 2050gr. og ligger med hodet ned i bekkenet. morkaken ligger fremdeles på fremre livmorvegg og fungerer som den skal. cervix er lang og fin slik den skal være og blodtrykk var fint det også urinprøven viste litt blod og litt sukker så den sendte de inn til dyrkning. men alt er som sagt i orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. november 2011 #371 Del Skrevet 5. november 2011 Kjekt å høre fra deg:) Godt at alt ble skikkelig undersøkt og var i orden! Hvor langt har du kommet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 5. november 2011 Forfatter #372 Del Skrevet 5. november 2011 34 uker i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. november 2011 #373 Del Skrevet 6. november 2011 Ohoiii!!! Da er du snart i mål ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 6. november 2011 #374 Del Skrevet 6. november 2011 Så greit å få en skikkelig kontroll da! Snill mamma du har. Husker jeg fikk hjelp fra min gode mamma til litt husvask i fjor. De er noen engler! Søvnproblemer er det bare å begynne å bli vant til. Det blir ikke bedre på en stund... Her er jeg forkjølet i tillegg, så om ikke jeg våkner av at jeg må på toalettet så våkner jeg opp av å være tett i nesen eller slim i halsen. Og når jeg først er våken, våkner babyen i magen også og begynner å sparke løs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 6. november 2011 Forfatter #375 Del Skrevet 6. november 2011 Så greit å få en skikkelig kontroll da! Snill mamma du har. Husker jeg fikk hjelp fra min gode mamma til litt husvask i fjor. De er noen engler! Søvnproblemer er det bare å begynne å bli vant til. Det blir ikke bedre på en stund... Her er jeg forkjølet i tillegg, så om ikke jeg våkner av at jeg må på toalettet så våkner jeg opp av å være tett i nesen eller slim i halsen. Og når jeg først er våken, våkner babyen i magen også og begynner å sparke løs. det er som om jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 6. november 2011 Forfatter #376 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) har ønsket oss også denne til bebi fra min bror som er flink på internett, da den bare fås kjøpt på amazon og ebay..jeg forelsket meg helt i den http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=2341&e=detail&pcat=buocean&pid=43203 Endret 6. november 2011 av ^me^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 18. november 2011 Forfatter #377 Del Skrevet 18. november 2011 jeg er nå sykemeldt 100% ut neste uke og etter det begynner permisjonen min. søvnproblemene har ikke blitt noe bedre, så da er det best og holde seg hjemme og slappe av og få sovt ut. her er magen min 35+5: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 4. desember 2011 #378 Del Skrevet 4. desember 2011 Hei ^me^ Hvordan går det med deg? Har vært stille lenge både her og i terminklubben. Holder du ut fortsatt? Håper alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #379 Del Skrevet 4. desember 2011 hei redlady! koslig at du stikker innom av og til her går det fremover, bare 2 uker igjen nå! plagene er ganske så tydelige nå med mye ødem i kroppen, stadige kynnere som blir sterkere, press og stikking i det som føles ut som livmorhalsen og kronisk tissetrengt men nå er det heldigvis over og vi gleder oss MYE!min mann viser mer og mer at han gleder seg han også, han nevner det til alle han ser om at nå er det ikke lenge til han blir pappa! nå er julakakene ferdigbakt, huset ferdigvasket (med unntak av kjelleren vi ikke bruker for tiden, den må tas i uken nå), i dag hadde vi årets første julemiddag hjemme hos oss, bare meg og mannen og presangene er så godt som ferdige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 8. desember 2011 #380 Del Skrevet 8. desember 2011 Skal si du er klar! Så kjekt at mannen skryter, det betyr mye! Høres ut som kjente symptomer og plager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå