Kitsch Skrevet 14. juli 2011 #321 Del Skrevet 14. juli 2011 17 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 15. juli 2011 #322 Del Skrevet 15. juli 2011 nå har jeg sittet å lest meg gjennom hele dagboken din kjempe morro at vi har termin nesten likt da jeg har termin den 21.des ser frem til å fortsette å lese i dagboken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #323 Del Skrevet 15. juli 2011 nå har jeg sittet å lest meg gjennom hele dagboken din kjempe morro at vi har termin nesten likt da jeg har termin den 21.des ser frem til å fortsette å lese i dagboken din så koslig! til min dagbok! ja det er det!alltid koslig og sammenligne erfaringer og slikt hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 15. juli 2011 #324 Del Skrevet 15. juli 2011 formen min er veldig bra, ingen plager så lang som jeg vet om håper det også fortsetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. juli 2011 #325 Del Skrevet 17. juli 2011 Innom og koser meg med en oppdatering og fikk skikkelig lyst til å bade:) Er deilig å bade når man er gravid og etterhvert diger, hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #326 Del Skrevet 20. juli 2011 var på ul i dag og fikk vite at jeg hadde en frisk guttebaby i magen med termin 20. desember! ble satt 5 dager frem, så da går jeg i fra 17+6 til 18+4 i dag var og shoppet to små søte pyjamaser i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 20. juli 2011 #327 Del Skrevet 20. juli 2011 Gratulerer med en liten guttebaby i magen Og så deilig å bli satt litt frem da! Det hele føles mer virkelig etter ul og etter man vet hvilket kjønn det er, så da er det gøy å begynne å handle inn bittelitt Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 20. juli 2011 #328 Del Skrevet 20. juli 2011 Gratulerer med en liten prins i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #329 Del Skrevet 20. juli 2011 tusen takk Ripsy og Lolita! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 20. juli 2011 #330 Del Skrevet 20. juli 2011 Gratulerer med en liten prins Deilig å bli satt fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #331 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) takk Teita! ja det er det, plutselig er det litt kortere vei til halvveis jeg fikk forresten vite at jeg hadde forranliggende morkake (forran i magen) slik at jeg ikke kjenner sparkene så veldig godt, men jeg kjenner de iallefall i dag skal jeg og min svigersøster på kino og se bridesmades i luksus salen på kinoen!gleder meg! jeg bare ELSKER kinoen i Haugesund!kjempestort utvalg av snacks i kiosken!en THX sal, en luksussal med store gode seter og eget sofabord og slikt, 1 veldig stor sal for premierer og slikt og 2 mindre vanlige!vi har også den årlige filmfestivalen Endret 20. juli 2011 av ^me^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. juli 2011 #332 Del Skrevet 20. juli 2011 Gratulerer med frisk liten guttebaby i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 20. juli 2011 #333 Del Skrevet 20. juli 2011 var på ul i dag og fikk vite at jeg hadde en frisk guttebaby i magen med termin 20. desember! ble satt 5 dager frem, så da går jeg i fra 17+6 til 18+4 i dag var og shoppet to små søte pyjamaser i dag.. Gratulerer med prinsen i magen! Veldig kjekt med gutt Vi skal på UL i morgen. Jeg er nesten mer spent på termindatoen enn kjønnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #334 Del Skrevet 20. juli 2011 TUSEN TAKK! Redlady: lykke til på ul i morgen!så spennende! filmen var kjempebra!luksuskinosalen var enda bedre!fikk til og med servert gratis sjokolade på sølvfat i inngangen av kinosalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. juli 2011 #335 Del Skrevet 21. juli 2011 Oioi!! Vært på ul du allerede!! Gratulerer med gutt i magen:) Den filmen har jeg også lyst til å se! Men jeg er så treg at den er sikkert kommet på dvd før jeg rekker den:) Men den luksuskinoen hørtes absolutt ikke feil ut:) Nice!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 21. juli 2011 #336 Del Skrevet 21. juli 2011 Det hørtes ut som en kinosal hvor jeg kunne trives Jeg har også foranliggende morkake, så jeg kjente ingenting før nesten uke 22. Nå kjenner jeg det daglig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 21. juli 2011 #337 Del Skrevet 21. juli 2011 Gratulerer med guttebaby i magen! Så deilig å bli satt fram da Den kinosalen hørtes fantastisk ut! Jeg går altfor lite på kino,men elsker film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #338 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) tusen takk jenter i dag er planene og sortere alle babyklerne jeg har hatt liggende i evigheter som jeg har fått oppigjennom årene..kjøpte plastbokser til 10 kr på obs som jeg skal sortere klærne etter størrelse i. så skal jeg prøve å finne noen fine guttenavn. her er listen med evt navnevalg: - jonathan - oliver - emil - liam - mathias - tobias - marius - casper - dennis - thomas - mikal - vetle Endret 27. juli 2011 av ^me^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #339 Del Skrevet 24. juli 2011 hopper litt for 19 uker 1 uke til så er jeg halvveis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. juli 2011 #340 Del Skrevet 24. juli 2011 19 uker og bare en uke til halvveis! Nå tar du oss andre igjen! Forskjellen blir ikke så stor etter hvert som man kommer litt lenger ut! Ut av de navnene der så liker jeg Tobias ganske godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå