Gå til innhold

Anbefaling fasttelefoni


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har begynt å se meg om etter et billigere alternativ til telenor, noen som har anbefalinger å komme med?

Vi skal også benytte bredbånd hjemme, og har ISDN linje hva koster det å si opp ISDN og gå over til analog, noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cruella

Er fornøyd med IQ Tele. De er billigere enn Telenor.

Det koster i overkant av 1000 kroner å fjerne ISDN, helt sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg fikk med meg så kan bare IQ-tele garantere lavere priser enn Telenor ut 2003 - hva skjer neste år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor mye eget nett de andre telefonoperatørene har, men vi har 100% egne kabler i alle fall. Kall det gjerne en modulert ip-telefoni vi driver med.

Hvor jeg jobber? UPC (og du må ha kabeltv derfra for å få telefoni).

*droppet siste setning, da den var veldig salgsaktig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iq tele er ett av de heller useriøse selskapene.. Var på fbi for det en tid tilbake. Er kunn 1 og ett halvt øre under telenor i pris og mye! dyrere til mobil!! Og så tar de 32 kr i gebyr per regning som du får mnd..

Prøv Tele2000. Veldig bra og jeg er kjempefornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg vil anbefale deg ACN. Der får du nå gratis ringing til andre med ACN. Du kan selv påvirke/ønske hvem du vil ringe gratis til, dvs få dine venner eller de du ofte ringer til å bytte også. Her er det mye å spare. De har desuten lavere pris til mobil, utland osv enn Telenor og de andre store. Det er også flere andre rabatter som du kan få. Fra nov/des får du også 50% rabatt til mobiler som er hos ACN. Ønsker du mer info om de så send meg en melding. Telepriser.no er ikke oppdatert på de siste forandringene som er kommet og kommer nå de to neste mnd.

Men uansett hvem du velger vil de aller fleste være under Telenor i pris.

Jeg har skiftet fra ISDN til analog og det kostet et nytt abb. samtidig med at jeg også måtte skifte telefon igjen. Jeg abb i tilegg på nummervisning 25,- pr mnd da det er en tjeneste jeg likte ved ISDN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Med ACN får du fortsatt fastlinjeregning fra Telenor ... Det får vi i alle fall og jeg skulle mer enn gjerne sluppet Telenor for et firma med mer rot og dritt skal jeg lete lenge etter (var kunde fra 1996 til 2000).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...