Gjest mattahara Skrevet 7. oktober 2003 #1 Del Skrevet 7. oktober 2003 God morgen!!! :D Til morgenen i dag blir jeg vekkt av en veldig blid gutt da klokka var 03.30 .Gutten blir to i desemberå han ligger i sprinkelseng ennå I dagmorges hopppet han ut for første gang. Da han kom inn til meg var jo jeg helt i ørska, så jeg trodde det var sambo som hadde tatt han opp. Får lille gutt under dyna mi å snur meg mot sambo å der lå jo han å sov tungt...... :o sånn så jeg ut da... Hørte det var musikk i stuen :o igjen.. så da stod jeg opp....... å der møter meg tv som står på lys som er slått på.. brekkte siggaretter som er smuldret opp... en stol opp til benken på kjøkkenet..... :o jiiisseessss tenkte nå jeg.. Snur meg rundt å det står lille gutt å kikker på meg med det kritt hvite håret til alle kanter å med uskyldige store blå øyne å tittet på meg.... Mamma sa han å smilte så søtt å tok meg i handa å følgte meg inn i seng ( mamma klarte ikke være sinna) Noen forslag til hvordan dette kan unngås?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malena Skrevet 7. oktober 2003 #2 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ikke annet forslag enn at du må rydde vekk ting han ikke bør få tak i ... det er helt naturlig at de etterhvert hopper utav sprinkelsengen. Lås ihvertfall ikke døren til rommet hans ... da ville jeg heller låst kjøkkendøren slik at han ikke kom seg inn der og event. skrudde på komfyren el... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 7. oktober 2003 #3 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ja jeg har allerede planlagt et sikkert sted for røyken min... Å låse døra hans hadde IKKE kommet på tale...men kjøkken døra ja... hmmm.... tenker det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bleiemamma Skrevet 7. oktober 2003 #4 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det er bare å feste en duk/håndkle eller noe annet på innsiden av sprinklene på den siden av sengen som peker ut fra veggen. Noe som altså forhindrer han i å få beina i mellom sprinklene slik at han ikke klarer å klatre på de. Mine barn på 2 og 4 er effektivt blitt stoppet av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 7. oktober 2003 #5 Del Skrevet 7. oktober 2003 så istad åssen han kommer seg ut... Han tar tak i enden på senga så tar han å slenger benet overkanten på langsiden.å heiser seg oppå slenger seg over :o makan..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellom Skrevet 7. oktober 2003 #6 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det er nok bare utviklingen det du... Men søt er han i alle fall (hvis det er han da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 7. oktober 2003 #7 Del Skrevet 7. oktober 2003 ja er en han he he klarte ikke å reagere så mye til morgenen i dag... ble litt matt å så meltet jeg når han tok meg i hånden å fulgte meg i seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 7. oktober 2003 #8 Del Skrevet 7. oktober 2003 Vi forøhyet grinden på grindsengen når sønnen vår som blir 2 år i desember begynt eå klatre ut av sengen. En gang kom han traskende inn til oss kl 5:30 på morgenen og de to påfølgende kveldene ble det over 3 timer med å følge han inn i sengen igjen. Ganske så slitsomt og ganske frustrerendes. Vi tok en sengehest vi har og festet den til sengen hans på den siden som han klarte og klatre ut av. Vi skal snart kjøpe etasjeseng til ungene og så skal vi ta en liten prøveperiode for å se om det går. For det sies jo at når de klarer å klatre ut av sengen, da er det på tide å bytte til vanlig seng. Vi har en, men den bruker søsteren hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimmi Skrevet 7. oktober 2003 #9 Del Skrevet 7. oktober 2003 vi byttet fra sprinkelseng til vanlig tidlig (1,5 år). har "alltid" kunnet gå inn og ut av senga selv og derfor blir dette ikke særlig spennende... kanskje like bra når en leser historier som dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 8. oktober 2003 #10 Del Skrevet 8. oktober 2003 Takk for gode råd :D i natt slo vi av lyset i gangen, så da gikk han ikke ut.. men hvis det gjentar seg senere får vi nok tenke litt lenger ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2003 #11 Del Skrevet 10. oktober 2003 Det går an å få kjøpt en slags sovepose med ermer. Har en venninne som hadde stort hell med dette. Han kan sette seg opp og til og med reise seg opp, men greier ikke å klatre over. Jeg hadde hatt litt angst for at han skulle falle på hodet i gulvet. Og hvis han blir frustrert over at han ikke greier, så vekker han deg sikkert. Motorikken kan han trene på andre måter. L Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå